Některým komentářům vůbec nerozumím, Hertl tehdy dost možná ukázal jako nováček možná nejlepší kousek za celé své působení v NHL. Diváci byli u vytržení, komentátoři také. A pak se našel nějakej starej dědula, největší jakože legenda a totálně jej sepsul. Proč proboha? Tak snad proto, že byl takový šikula, si jej vybrali do nejlepší ligy světa, ne? Ruce líbat mu tehdy měli.
A to samé je teď s tím mladým, zkoušel kulišárnu a dobře že ji zkoušel. Howgh.
Tak horké to nebude. V myslím, že by německá vláda ten podnik podpořila, aby nepadl. Samozřejmě to není z dlouhodobého hlediska udržitelné, ale to je odborům jedno.
Na druhou stranu je i v našem zájmu, aby VW dál prosperoval.
Proto bude muset zeštíhlit a zavřít některé závody. Jinak to nedají. Myslíte si, že management VW to udělal jen tak? Aby pozlobili odboráře? Myslím, že to bylo jejich nejtěžší rozhodnutí v profesním životě a dlouho jen zvažovali.
já s vámi 100% souhlasím, a taky o tom píšu. Dej lidu to, co chce 😄 Ale článek je o něčem jiném: zda má Šebek pravdu, když tvrdí, že Gotta nenapodobuje. A k tomu je i ta anketa
No ale co byste říkal vy? Že Gotta imitujete, že chcete být jako on? Prostě to tak je, ten kluk má téměř stejnou polohu, rozsah, a pokud se mu ty písně i líbí, tak to je v pořádku. Koneckonců přiznává, že Gott byl a je jeho vzorem. Někde jsem četl jeho životní příběh a směřování a dává to smysl, že nyní dělá to co dělá. Tím, že říká, že jej nenapodobuje, se trochu omlouvá za svoje schopnosti. Já mu to docela věřím, že úmyslně to nedělá.
Jako sportovkyni jsem ji moc obdivoval,ale už tehdy když jsem ji slyšel zpívat tak mě bylo trapně, opravdu se to nedá poslouchat. Už by jí konečně někdo měl říct ať na veřejnosti nezpívá.
Proč? Trochu objektivity. Zpívá obstojně, i její hlas má zajímavou barvu. Hudbu slyší, klidně ať zpívá. A tahle písnička je docela fajn v porovnání populární hudby, která u nás vzniká. Jediné, co mě zde dráždí je Margitovo vibrato.
Ano, ale napred se musi srovnat masova vyroba, kdy hlavne EU automobilky stale masove vyrabeji pouze spalovaky. Az jakmile se bude obou typu vyrabet cca stejne, pak at rozhodne trh. Do te doby maji spalovaky vyhodu prave v masove produkci a tudiz i cene.
To není úplně pravda, že spalováky mají výhodu v masové výrobě a ceně, EV mají mnohem menší počet součástí a nároků na dodavatelské firmy. V cenách EV se odráží drahý předchozí vývoj, do kterého byli donuceni a nenažranost, na kterou byli automobilkyy zvyklé z předchozí éry. Pokud firma negeneruje dvojciferný růst každý rok, považuje se za nemocnou. Nemocné je tohle smýšlení. Co je špatné na tom, že výrobce vydělá stejně nebo pouze o 1% více jak v minulém období? Pořád je to krásný zisk.
Tak já doufám, že EV nezmizí. Podle mě mají potenciál doplnit stávající i nové a budoucí způsoby pohonů samohybů. Jen proboha nechejte lidi si vybrat co jim přinese větší užitnou hodnotu.
Poselství automobilkám a všem vládám. Spalovací motory se prosím snažte zdokonalovat, zdokonalte i baterie elektrovozů, dotáhněte syntetická paliva a vodík a ono se pak ukáže, co bude nejlepší. Z hlediska energetiky, emisí, cen a užitné hodnoty.
No jo, no. Lidi si jen kvůli tomu, aby si mohli do mozku stříknout nepatrné množství chemické látky vymyslí velmi nákladnou a v podstatě ničemnou činnost, a pak se diví, že kvůli tomu skoro umřou. O mrhání energií, surovinami a ničením všeho kolem ani nemluvě.
A bohužel jim jejich počínání nepřijde ani divné. Naopak za tohle jistě dostanu spousu zamračených šklebů.
Ale ano, máte pravdu. Avšak emoce jsou silnější jak rozum. Z nějakého důvodu to tak jako lidé máme no.
Skvělý článek, mohu potvrdit vzpomínkami řady blízkých lidí. Za války ochutnali čokoládu a měli i máslo - ale od německých vojáků. Zato Rusové šli jako potopa, brali vše a opravdu znásilňovali holky. Jen se o tom za komoušů nesmělo mluvit a tak se na to docela zapomnělo. Naštěstí ne u všech.
Ostatně, Rusové se vůbec nezměnili. Na Ukrajině předvádějí totéž, je to v jejich genech.
Země, kde zítra znamená včera. Tenhle slogan nabral úplně jiný význam, než si komunisté představovali a cpali nám to do hlav.
Tak každý tam nechal gumy ve vracečkách, moje quattro by mohlo vyprávět ... ale tady jde spíš o motorkáře kteří si z toho udělali regulérní trať a v provozu jedou pilu, viděl jsem to tisíckrát ... a že si tam jeden den udělají policajti párty problém neřeší ... chtěli jsem úsekovky, neprošlo to protože obec pod kopcem nemá lidi na zpracování pokut ...
To dnes zvládnou programy a automatizační úlohy. Na obecních úřadech těch lidí tolik potřeba nebude. To je vcelku snadná úloha, zjistit značku z fotky, zjistit majitele a zaslat mu dopis s údajem o změřené rychlosti a výší pokuty. Ostatně, u nás když jsem se nedávno na motorce zapomněl a změřil mě o víkendu radar, tak v pondělí odpoledne jsem měl dopis v datové schránce. 🙂 To nemohli zpracovat úředníci... Softwarové vybavení by se na Sedle zaplatilo velmi rychle ...
Tak začněte u vašeho redaktora co tady psal za stupidní článek před několika dny!!!
Obávám se, že se opravdu nejedná o redaktory ... jsme na blogovací platformě Seznamu, to si evidentně mnoho lidí neuvědomuje. A kdož ví, jak jsou blogy hodnoceny ... Třeba je to množstvím reakcí. A pak dokážu rozumět tomu, že lidé napíší takové hnoje jako nedávno proti hokejovému týmu (a to hrál nejlépe za posledních 20 let), aby vyprovokovali co nejvíce reakcí. Ale to by bylo podle mě zcela špatně a odpovědný by za to byl Seznam.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
ty EV, které dle vás nikdo nechce, letos míří na prodej 17 milionů kusů...nejste náhodou z vedení VW? Protože tam přesně touhle logikou uvažovali, že EV nikdo chtít nebude, tak není třeba se s nima moc zabývat..a jak dopadli, vidite
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Myslím samozřejmě VW EVčka ... Čína, to je jiná kapitola. Ale tam se už lidé ve městech dusili, pro ně to byla nutnost.