Nepochybuji o tom, ze to rekl. Spise mi tam schazi hodne toho, co rekl, ale v nasich mediich jsme se to nedozvedeli. Ale nebudu se o tom rozepisovat. Mam zkusenost, ze kdyz vyjevim informaci znamou jen z etablovanych zahranicnich tiskovych kancelari, ale neznamou v CR, je to ihned povazovano za fake news.
To těm lidem nevysvětlíte, aneb Rudé Právo jim tyto informace zamlčí a diskutujícím pak dává titulek "Sporný Obsah".
Mě se to stalo už taky, přes to že jsem citoval Wikipedii.
Pokud někdo Wiki považuje za "proruský web", tak už je to s ním hodně špatné.
No, je hezké poslouchat jak liberální a progresivistická banda kvičí. K vítězství DT bych použil jejich slova - Pravda a láska zvítězila ✌️
S tou láskou bych byl opatrný. Pamatujete se na výrok Řeporyjského dobytka, který psal že "Palestinci jsou opice a všechny je chtěl vybombardovat"?
Trump je Bibimu v Izraeli tak nakloněný, že to možná pro něj udělá.
Ps. Trump je pro mě hulvát, kterého nemám rád, ale z těch 2 asi menší zlo, než protikandidátka Kanala.
Není nad to, když poradce prezidenta ČR (jeho jméno nebudu vyslovovat, jelikož si nechci kazit den) označí zvoleného prezidenta USA, našeho klíčového partnera, jako odbornou bytost a taky, že lid má právo vzít zbraně a svrhnout ho, takže doslova naší velcí "demokraté" schvalují puč. Ach jaká ironie, že?
Tento zme-ek je pokrytec nejvyššího kalibru.
Ruská škola a bolševické smýšlení se v něm nezapře (vyštudovanej rozvědčík)...
Takto smýšlející lidé byli vždy: kam vítr, tam plášť, neboli košile bližší než kabát.
Je to ostuda této zatím demokratické země a vizitka občanů, kteří volili tohoto soudruha s jeho západně střiženou východní bradkou.
Nikdy jsem nepochopila teorii, že lidé nechtějí malá a slabá auta. Díky menší hmotností jim stačí menší motor, který je v porovnání s obludami SUV mnohem hbitější, mají menší spotřebu, nehledě na pohodlnost při parkování apod. Koncept SUV neni pro všechny... Ja se svou 9let starou Fabii III Combi strčím do kapsy fungl nové SUV které má o cca 2-3 litry větší spotřebu... A pak o čem jsou emise a ekologie.... Celý koncept green dealu je nesmysl, dejte tomu volný průběh, každé auto si najde svého kupce. Nikdo si neuvědomuje, že je to celé o penězích a normální člověk na auto za půl mega a vic nemá... O to dýl budou všichni jezdit ve vracích s 1.9 TDI, které hulí na sto honů, ale bude se zvyšovat věk vozového parku, ve kterém jsme už teď jedničky v EU....
Máte pravdu, zase jde jen o prachy.
Co se týká obměny starého vozového parku, tak s Vámi souhlasím.
Ovšem lidé znají jenom ode zdi ke zdi: Naftu vs Elektro, ale že např. Vámi zmíněná fábie, nebo spousta dalších mají ekologicky jen zanedbatelný negativní vliv, to nikdo moc nepíše.
Ono stačí jen pár lodí se zkapalněným plynem z USA a za jejich zbytečnou plavbu by auta v EU mohla jezdit celý rok.
Stále nám tu budou tvrdit, jak za všechno může Franta z horní/dolní, ale skutečný problém se jako vždy neřeší.
Hlavně že to sype do těch správných kapes.
Celý Green Deal v tomto pojetí je nesmysl. Když na to člověk poukázal už před lety, tak byl označen za konspirátora, tak teď to máte a Já Vám přeji vše, co Vás čeká, vyjezte si to až do dna.
Člověk platí EKO odpustky, což má sloužit jako příjem financí, které EU nemá a ve finále díky výrobě a následné recyklaci Lithiových baterií tento elektrošrot EKO vůbec není a nic na tom nezmění ani fakt, že se těmto nesmyslům "nekouří z výfuku", jako u spalováků.
Co se týká CLA, tak je zcela správně zmíněn fakt, o kterém normálně smýšlející lidé hovořili už před zavedením: že nám to Čína může krásně vrátit.
Např. i ten svetr, který nám doporučovala na zimu Pí Pekarová je totiž většinou také z Číny.
Na tomto příkladu je vidět, že vůbec nejde o nějako ekologii, ale o byznys. Když je možnost, že by se v evropě zvýšil podíl el. aut z důvodu nižší ceny, tak se to zarazí, protože by z toho nebyl pro velký byznysmeny žádnej kšeft. Takže žádná ekologie, prachy, prachy, prachy ...
Ano.
Peníze jsou až na 1 místě, vše ostatní je jen omáčka okolo, aby byznys vyvolených kvetl.
... také si to myslím. U soukromých firem je také zvykem obcházet Zákoník práce. Stát to moc dobře ví... ale dlouhodobě předstírá, že k porušování Zákoníku práce ve firmách prostě nedochází a je vše ok. Čeká, až se ozvou zaměstnanci. Ti bohužel drží hubu a krok... nikdo nepůjde do sporu že zaměstnavatelem.
Potom se naskýtá otázka: k čemu máme zákony, když platí jenom pro někoho?
Jinak máte samozřejmě pravdu, prostě se čeká na vzpouru "malou revoluci" v problémových podnicích.
Možná by se divili, být z toho "velká revoluce" napříč celým spektrem, šmejdy odstavit od moci a dát jim možnost předvést množství a kvalitu "jejich přesčasové práce".
Je to o organizaci práce, o managementu. Spousta hodin lékařů by se dala ušetřit racionalizací a částečnou automatizací administrativy, která je v nemocnicích extrémní. Výjimku by měli mít jen na povinné přestávky, protože předávání směny uprostřed operace atd to asi nelze, ale jinak nemocnice rozhodně zákoník práce dodržovat musí, a mohou - stačí to správně řídit. Takže vedení, management nemocnic by měl být rozhodně bez odměn, než to dá do souladu se z.p.
Vedení, management okamžitě zbavit této odpovědné činnosti a dát na místo, kde nenadělají takové škody a budou užitečnější.
Třeba na úklid, pokud by se jim to nelíbilo, tak můžou jít za pokladnu třeba v Tescu.
V neposlední řadě, oni o tom moc dobře vědí, naschvál porušují, takže za kasu v Tescu by měli ještě děkovat, protože správně by měli sedět v krimu, kde by si svoje další počínání a podvodné jednání mohli dobře rozmyslet.
Když jsem pracoval před lety ve Škodovce, tak k nám jezdili Němci a nelíbilo se jim,cze máme vyšší kvalitu než oni v mateřských závodech..v Německu🙂
Protože naše superby konkurovali jejich passatum🤣
A byly levnější ..
Máte pravdu.
Byli o tom články a dokonce i reportáž v TV, lidi jsou ale tupý a nic si nepamatují, raději dají tlemícího se smajlíka, popř. mračouna.
To je to jejich blbnutí s elektrokřápy. Německo přestalo dotovat prodej a Němci najednou už ty nesmysly nechtějí. Jen to zavření jejich továren postihne i naše podniky protože přijdou o spoustu zakázek.
To je prostě tržní politika.
Někdo má nějakou vizi, prodává zboží za nekonkurenceschopné ceny, tak na to dojede.
Když tuto politiku jedou dlouhodobě, tak ať klidně zavřou a poslední může zhasnout 🙂
Clo kvůli nekonkurenceschopnosti technologický pokrok fakt nenakopne, jen podpoří zaostávání.
Přesně tak jsem to myslel, byl by to ten poslední hřebík do rakve pro nenažrané Evropské automobilky.
Když už, tak rovné podmínky pro všechny 🙂
Automobilky mají na výběr: buď se srovnaj, nebo zavřou.
S Vaším tvrzením o technologickém pokroku souhlasím a proto nevidím žádný důvod pro nákup těchto předražených keplů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trochu nadneseně : Připomíná mi jakýsi druh pavouka.
1 odpověď
5
Sledujících
21
Sleduje
5
Sledujících
21
Sleduje
Mě zase Kudlanku 🙂