Tohle není PASSAT, ale designově nafouknutý GOLF(NĚKDO VIDÍ PEUGEOTA)
To šetření je neuvěřitelně znát.
S předešlou generací se nedá srovnávat ta je taky posledni vyrobená v Německu v továrně v EMDENU jako všechny generace před ní.
Až tato je v rámci šetření přesunuta na Slovensko.
To stejné platí o Superbu 4.gen🤢 předešlá generace je daleko hezčí.
Dobře jim tak vsadili defakto vše na e-mobilitu a dali do toho neskutečné peníze a ono se to jaksi nevrací…. 😀🙄
V Emdenu po 40-50-letech všech generací vyšoupli passat který již v gen.B9 není Made in Germany, ale Slovakia a vyraběj tam elektro krámy o které razantně klesnul zájem po tom co už to Neměcko tolik nedotuje…
Omšelý starý otřepaný názor, že dq200 velký špatný tahle skříň se vyrábí už snad 15.let za tu dobu přošla nespočet modifikacemi od roku 14-15 dál je již zcela bezproblémová(v ramci dsg) znám 3.taxi vozy které sní maj přes 300.tis pouze v 240 vyměna spojek
Já osobně 250.tis na téhle převodovce zcela bezproblému původní spojky
Trapny zastaralý názor jako to že např fiaty hnijí už na plakátu kdyz celej koncern hnije daleko dříve..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavní problém je v převodovce dq200 s kterou je tento motor dodáván proto nemůžou jít s výkonem dál….
1 odpověď