Tohle není PASSAT, ale designově nafouknutý GOLF(NĚKDO VIDÍ PEUGEOTA)
To šetření je neuvěřitelně znát.
S předešlou generací se nedá srovnávat ta je taky posledni vyrobená v Německu v továrně v EMDENU jako všechny generace před ní.
Až tato je v rámci šetření přesunuta na Slovensko.
To stejné platí o Superbu 4.gen🤢 předešlá generace je daleko hezčí.
Dobře jim tak vsadili defakto vše na e-mobilitu a dali do toho neskutečné peníze a ono se to jaksi nevrací…. 😀🙄
V Emdenu po 40-50-letech všech generací vyšoupli passat který již v gen.B9 není Made in Germany, ale Slovakia a vyraběj tam elektro krámy o které razantně klesnul zájem po tom co už to Neměcko tolik nedotuje…
OSN mají dotyční evidentně na háku.... My zatím budeme řešit "zírání"... Super!
To je už fakt extrém nicméně tady u nás v civilizované Evropě jak si mnozí myslí to jde opačnou cestou kdy se muž snad ani na ženu nesmí podívat…
A onanisti a jim podobní patří minimálně do blazince nejlépe za mříže techto typů se vůbec nezastávám.
Vlastní zkušenost. Fiat Croma 2,4 JTD pětiválec turbodiesel . Lehká úprava motoru, sání, výfuk, řídící jednotka atd. Výkon 250 koní. Spotřeba výborná. Spolehlivost motorů JTD je legendární. Nenápadné, velké, spolehlivé, bezpečné a přitom levné auto. S japonským automatem Aisin jede skvěle. Najeto pouhých 170 000, takže minimálně ještě dvakrát tolik ujede. A cena ? Třetina vašeho limitu...
No nejvíc legendarní JTD bylo 77kw/85kw tudíž euro 3 bez dpf
Posleze přechod na tkzv multijet který už máte i vy nebyl tak extra spolehlivý 2.4 trpěly na praskání hlav atd… pokud máte štestí přeji ať ho máte dál..
Tyhle rádoby malé pseudoautomaty stojí za velký H. Hlavně teda koncernove dsg je tragédie. Neustále podtocene, dunivé, pomalé vůbec neví co to má dělat, řádí to furt protože ty motorky od koncernu mají malý krouťák a celkově to nejede. Z těchto šmejd mi nejlépe vychází automat od fiatu. S 1.4 multiairem 125kw v alfe guiliette to bylo poměrně dobrý. Jinak jedině a pouze doopravdickej automat od ZF a ve tří litru 👍
Není nic jednodušího než upravit tohle podtáčení upravou softwaru
Omšelý starý otřepaný názor, že dq200 velký špatný tahle skříň se vyrábí už snad 15.let za tu dobu přošla nespočet modifikacemi od roku 14-15 dál je již zcela bezproblémová(v ramci dsg) znám 3.taxi vozy které sní maj přes 300.tis pouze v 240 vyměna spojek
Já osobně 250.tis na téhle převodovce zcela bezproblému původní spojky
Trapny zastaralý názor jako to že např fiaty hnijí už na plakátu kdyz celej koncern hnije daleko dříve..
Škoda, se bohužel nemůže materiály srovnávat ani s VW, natož pak s BMW, nebo Audi.
Podívejte se, jak vypadá interiér např. Golfu 7 po 300t.km a stejně staré Octávie. Na Golfu začíná být vidět, že se s ním jezdilo a
Škodovka? Odrbaný volant, sedadla, řadičku. K tomu mizerné odhlučnění.
Ale nejen to. Hůře např. vyhřívají sedadla, která jsou navíc úzká a nepohodlná, méně citlivé, jsou parkovací sensory - to jsou věci, které nehledáte, ale prostě Vás to praští a říkáte si, co to je? Proč, když jde o koncern?
Měl jsem jako služební mnoho aut a mohu srovnávat.
Chovám se k autům jako ke svým, ale ten rozdíl v kvalitě, je prostě markatní!
Jsem rád, že jsem jako služební Octávii měl. Pomohla mi neudělat tu chybu a koupit si jí soukromě!
Je to navoněná bída s obřím kufrem. ☹️
S tím golfem je to naprostá pravda mel jsem předtím octavii 3 ted golf 7 a koukal jsem jaké je ticho na dalnici a použité materiály jsou to detaily, ale když stím člověk jezdí pozoruje je
Jako hlavni auto mám passata b8 ovšem kdyz vidím jak pouštel koncern opoždene věci do superbu jako obšití kliky na tapecirungu (a že ta klika tolik vrzala u superbů😅) dalsí sup zacinal s xenonem passat s led a vybava jako head up displej to si mohl superb jen zdát vítezoslavně ho predstavili až teď v 4.gen wow bravo skodovko.
Koncern nikdy nedovolí aby měla škodovka něco dřív to je snad jasný a i kdyz je passat B9 za mě designove zpackanej tak věřím, že tento náskok bude pokračovat nadále.
Tak co se týká řadičky, tak bych si troufnul tvrdit, že fotky jsou z verze s automatem a manuál bude dost pravděpodobně klasický. Automat pod volantem má třeba Mercedes a tam to rozhodně ničemu nevadí, naopak je fajn, že pak bývá celkem příjemně umístěné ovládání infotainmentu pro pravou ruku na středovém tunelu a to se mně osobně hodně líbí. Ale záleží na variantě ovládání, pokud tam byl touchpad, přišlo mi to ergonomicky výrazně horší než kolečko s pár tlačítky. Nehledě na to, že ten touchpad se nepříjemně zahříval.
Osobně se mi spíš nelíbí, že mezi hodně vystouplá kolečka klimy a hlasitosti narvali tlačítka, která budou asi bídně vidět a člověk se na jejich stisknutí bude muset zase příliš soustředit. Podle mého jsou tyto ovládací prvky zbytečně nízko.
Manuál už nebude vůbec 😉👍
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavní problém je v převodovce dq200 s kterou je tento motor dodáván proto nemůžou jít s výkonem dál….
1 odpověď