K tomu se dá říct je hurá hurá hurá!. Konečně. Když jsem dosud viděl to množství čouducich spratku, kteří nám ničí vzduch k dýchání a viděl kolem projíždějící policii která nijak nezasáhla,mrzelo mě ta bezmocnost. Nekupuji nová auta abych pak zemřel na rakovinu kvůli bezmozkim, kteří záměrně dojíždí staré rachotivý za pár šupů.kdo nemá na auto ve správném technickém stavu,hybaj na MHD
Nenecham je to ani zmerit, zastavim a vypnu motor. Nemaji jak me donutit znovu nastartovat. Zavolam si odtah a nashle.
Jestliže máte auto v takovým stavu že se bojíte nastartoval kvůli takové situaci,tak nebojte, odeberou vám platnost stávající technické kvůli něčemu dalšímu, stará auta ze silnic a to šupem!
To že se vám zasekne egr ventil, nebo praskne hadice od preplnovani neovlivnite, proto je to opět jen šikana řidičů. Odebrat STK ano, ale proč pokutu!!
S těma smradama na silnicích je už potřeba konečně zatočit, 1* policii.nebavi mě už za takovým množstvím čoudu na našich silnicích furt zapínat vnitřní okruh.
Musite pochopit, ze nekteri lidi maji radsi, kdyz za poradnou praci dostanou poradne penize. Pit kavicku za 25 cisteho neni pro kazdeho…
vono to asi tak hrozné nebude,jak píšete. V Brně na stavební odbor zrovna hledají pozici technika, a v náboru je informace :"plat zaměstnance s praxí v oboru 40 000 – 50 000 Kč,příspěvek na dovolenou až 22 000,-Kč,
příspěvek na roční šalinkartu 3000,-Kč,5 týdnů dovolené,
4 dny indispozičního volna (sick days),"
Nemáte pravdu, učitel má 40 hodin týdně, z toho 22 hodin přímé pedagogické činnosti, dále dozory, minimálně 2-3 hodiny, přípravy minimálně hodinu denně, takže přinejmenším to vychází na 30h čistého času, což je 6h denně naprosto pevně, ale samozřejmě reálně tam toho je víc...
a ted to podělte prázdninami, jarními, podzimními, pololetními, ředitelskými volny, a vyjde vám průměrný počet pracovních hodin, spadajících na pracovní dny....
Skutečný dojezd nad 400 km má jen pár exemplářů a i těch 350 km není hodnota, kterou by garantoval ujet (podle vás, už skoro) každý elektromobil. A ta jistota, že si právě nabijete během té (vynucené) pauzy na kafe/oběd je už v ceně toho auta a nebo je to jen takový "básnický" a dočasný obrat nadšence? Ono totiž, když se na té pauze bude postupem času scházet víc a víc "nabíječů", tak už to takové vznešené a kávičkové pauzírování nejspíš nebude, co?
dojezd nejčastějších automobilů s cenou 950tis -1,1 mil. kč:
Tesla Model 3 ..491 km
Volkswagen ID.3 ..552 km
Hyundai Ionic 5 Power .. 507 km
MG4 Electric .. 450Km
Kia EV 6 .. 510 km
přičemž nabítí až na 80 % se dá již za 18 minut (DC 350 kW) - to je ta kávička a vyčůrání celé posádky.
jezdíte na služebky a jen s kufříkem, a jen 200 km, dobrá 400....ale co takhle 1000km? a ještě s plným přívěsem za autem? v zimě? a co ta pořizovací cena? když na služebky, tak jste ho dostal jako služební auto...takže asi neplatil ze svého. určitě nějaká ta idea o ochraně je dobrá, a nutná, ale dělat to takhle...ne každý má mega na úctě jen tak k ničemu . A kde je nějaké porovnání v tom jak složitá je výroba Elektroaut a klasických, finančně , ekologicky, ale i životnost? to vaše služební auto určitě nenajde 900 tis km...bez výměny toho nejdražšího...tak jako obyčejná oktavie.
pokud potřebujete na služební cestu 1000 km, nebude to na otočku zpět, a určitě si po 3hod rád dáte pauzu, na kafe, oběd atp, kde dobijete. Asi uznáte, že to není každodenní porce kilometrů pro 99% uživatelů aut, je to jednoroční extrém. lidé hledají problémy kde nejsou. A s tím přívěsem 1000km do chorvatska jedete také jednou za rok. já jsme svůj příspěvek psal s ohledem na svoje každodenní používání a služebky na otočku s poměrně velkou porcí km. 3hod tam + jednání + 3 hod zpět. co se dá běžně v pracovní den provádět-stihnout, a dalo by se to na jedno nabití. dneska už jsou i kamiony plně elektrické, tedy na časté tahání karavanů jistě existují formy dodávkových aut.
Naopak majitelé fotovoltaik a solární baroni na tenhle nesmysl ještě dostávají dotace z našich daní a ostatních poplatků (poplatky OZE a různé ekodaně).
Voják se stará, voják má.nechapu ty ubrecene komentáře.zkratka peníze- dotace "se valí na chodníku" proc se nesehnout a nesebrat je? Každý mrmla že fotovoltaika je nesmysl, ale když je, vydělává.rodina přestane desetitisíce platit výrobcům ,naopak dostává z přebytků na spotovém trhu,co víc si přát? Elektřiny bude potřeba více elektromobilita, přecházení z vytápění na plyn uhlí ATP na tepelná čerpadla.oteplovani, klimatizace.takze FVE jen houst a na každou střechu.
Nevím co furt mrmlate. dneska už skoro každý elektromobil má dojezd nad 400km. Jezdím na dlouhé služebni cesty.ale vždy je to těch 200 tam 200 zpět(3hodiny cesty)tam na jednání se elektromobil odstaví a třeba i dobije.zbytek cest je kolem 60km denně.pojizdky.u práce vám Auto vzdy stojí a bude se nabíjet.v areálu Škodovky je nabíjecích míst už asi i víc než parkovacích míst pro klasická auta.a tak to bude před každým obchodakem.zajdete do kina a nabíjete do plna. o smradlavé naftaky v ČR městech ze zdravotních důvodu fakt nestojím.kdyz vidím ćmoudy přede mnou zapínám vnitřní cirkulací.ale takové vraky by měly být okamžitě odstraněny ze silnic.s vjezdem do měst s auty pouze euro 5 a 6 plně souhlasím.
Že chodí matky v okolních zemích po několika měsících do práce, není dobré. Už dávno psychologové říkali, že pro dítě je nejlepší být do tří let doma a od tří let v dětském kolektivu. A zrušení zrovna téhle slevy by státní rozpočet nespasilo. Já bych ji ale podmínila věkem dětí a ty s velkými dětmi a bezdětné by neměly nárok.
A v tom je ten zakopaný pes daňového systému,vcelku bych taky odpočet na manželku ponechal pro malé děti ale v daňovém formuláři zase přibyde kolonka co by kdyby.jake je stáří nejmladšího dítěte. Spíš objem daňového odpočtu slevy na manželku přenést do zvýšené rodičovské a je klid a zjednoduší se daně.
Máma je především mámou, aby se svým maličkým dětem plně věnovala! Za bolševiků byly mámy doma 2 roky a dnes? Co to po těch mámách chcete? Nerodí další státní výdělečné jednotky, ale své děti.
Vy jste p.Kubiši asi mateřské lásky a péče zažíval v dětství málo nebo vůbec. Jinak si Váš postoj nedokáži vysvětlit. Nebo že by totální ... ? 🤔
Však vůbec nerozporuji láskyplnou výchovu matky s dítětem- min 2letou rodičovskou,ale to je období kdy se stejně ten příspěvek odpočtu daně na manželku nepovede uplatnit.protoze se do rozhodného počítá mateřská,a pokud vám mateřská preklouzne pár měsíců přes i druhý kalendářní rok,tak to nevyjde.
Zrušení slevy na manžele se dotkne hlavně koho? No přece rodin s dětmi do 3-4 let. Bravo, zase podpora rodin. Možná by se mohlo mimořádně zdanit, že má člověk děti, ať tu díru v rozpočtu doplatí rodiny s dětmi.
Co to melete? Přece pokud má rodina málo, může matka jít makat.nikdo ji nenutí trčet doma s dítětem do tří,do čtyř let.to je unikum v ČR.a že by tu byli nějak zázračné jinak a lépe vychované nesobecké děti,to ne. Matka muze jít zpět do práce.v zemích okolo nás chodí matky po pár měsících do práce. Takže sleva na manželku je zbytečnost.anebo z toho čerpá vysokovydelecna rodina,kde žena pracovat ani nemusí, protože všechno vydělá manžel,a takoví tu slevu taky nepotřebují.
Za Kaddáfího jsem v zemí žil. Místní Byli to vysmati bohatí lidé se Štědrým sociálním systémem. Nikdo moc nepracoval, vše jeli dělat cizinci. Poláci Slováci, Češi Nizozemci. Bulhaři Marocani a na ropných polích i Američani. V zemí byla proti Česku naprosto luxusní infrastruktura silnice dálnice, a bohatší vozový park než u nás po revoluci. Kdyby Kaddáfí dal žil byl by trnem v oku americanum zejmena proto ,že začal vytvářet ligu afrických států a usiloval o africký společný Dinar, něco jako naše euro. To by si západ za své dolary ,které si tiskne ledabyle ,koupil méně výhodné jejích ropu.... Atd
jen opravím, Liga arabských států vznikla dříve, Kaddáfí V roce 2002 stál u zrodu Africké unie, jejíž snahou je postupná integrace afrických zemí. Africká unie (AU) je mezinárodní organizace inspirovaná integračním modelem Evropské unie, reagující na současné potřeby Afriky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A jak často si kupujete nová nekouřící auta? A co děláte s těmi staršími? Předpokládám, že je ekologicky zlikvidujete, protože jen pokrytec by je prodal někomu dalšímu a prskal, že s nimi někdo jezdí. Ale v tom případě... máte představu, jakou ekologickou zátěž představuje výroba nového auta?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To snad není můj problém kolik kdy a a zda další majitel investuje do udržovacího servisu aby bylo vše ok a kdy se ho zbaví do vrakoviště.