No s těmi počítači je to taky jinak - průměrný výkonnější PC s monitorech bere při použití cca 400W mívá zdroje kolem 800W plus ten monitor a nějaké repro.
Zato dnešní notebooky jako MacBook s M čipy mají během použití celkovou spotřebu cca 20W.
Při náročnějším využití cca 6h denne 25 dni v měsíci to v dnešních cenách (ne cena tarifu ale opravdu kompletní cena dle vyúčtování cca 10kč za kW) dělá cca 7000,- pro PC vs 350,- za notebook.
….horší je jen jedna země.
Ne správně to má být:
….lepší je jen jedna země.
To že u nás mají lidi zdravý rozum a kupují si vozy které jsou praktičtější v reálu úspornější a mají delší životnost a jsou ekologictejsi po započtení emisí z výroby elektřiny a z výroby samotného vozu, považuji naopak za úspěch.
V té nejvyšší výbavě se to už asi dá - jen nevím zda má head up displej - bez toho bych to nechtěl. A pak je tedy taky škoda tak slabých motorizacích - chtělo by to něco 170-190 koni ano N je fajn ale cena je jinde.
Jako konkurence Škodovek bych si raději vzal korejce ta kvalita je tam trochu vyšší a ceny lepší.
Spíš by mne ale potěšilo kdyby redakce vyšťourala nějaké info o Mazdě 3 - má teď dostat 2,5l atmosféru místo 2l sice má byt taky podladen jak současné 2l ale ty se daji otevřít (sám mám svou BP 2021 otevřenou už rok) a jestli by šla pak i ta 2,5 byla by to do budoucna fajn motivace na upgrade.
Myslím ze Apple zas tak o moc nepřichází - ano obrat je nižší ale ten opravdu není podstatný - podstatný je zisk a ten je 23,64 oproti předchozím 24,16 takže nic dramatického - navíc investoři byly připraveni na větší sešup díky situaci na trhu a ten se nekonal.
Daleko zajímavější je pak zpetný odkup akcií za rekordních 2,5 bilionu což dosud žádná firma neudělala a ukazuje to jakou sílu Apple má - ne bohužel pro hejtry Apple, ani letos se bankrot nekoná ;)
Já si nosil vždy vlastní olej do autorizáku, první výměna po koupi za 800 - je v tom vždy olejový filtr a podložka pod šroub plus práce. Druhá výměna 1200,- další 1500,- pak 1800,- no a když po mne chtěli 2300,- byla to poslední výměna v průběhu 2 let.
Pokaždé to byl ten stejný autorizák, prostě ty ceny hnali nahoru.
Tak jsem si řekl, že jim na to kašlu a jezdím k soukromníkovi i když mi stále platí záruka, nechal jsem si u něj udělat olej za 700,- opět si vozím vlastní olej, další výměna za 1200,- ale tentokrát v tom byla i výměna oleje v manuální převodovce.
Kdyby autorizák nezvedal tak rychle a neúměrně ceny jezdím tam dál, ale takhle přišli o zákazníka.
Jinak i s autem v záruce se může jezdit mimo autorizák je jen potřeba dodržet servisní plán a postupy pak o záruku nepřijdete a vyjde vás to levněji.
Samozřejmě jiné ceny jsou pak za typicky brzdové díly, rozvody, filtry, a td a tam je to často v nezávislém servisu 1/2 až 1/3 ceny autorizáku.
A konkurence je to v čem? V tom že na tom běží nepoužitelný systém bez aplikací?
Poprosil bych pana ,,redaktora” aby zmínil alespoň jeden profesionální grafický editor, který na tom běží - žádný.
Nebo nějakou jinou profesionální aplikaci pro specifický obor třeba lékařství či jiné.
Je to hezký tablet pro děti do postele.
Naprostá blbost, hned jsem zakázal instalace z jiného zdroje jak AppStore a stejně tak na Macu. Nevidím jediný důvod proč ustoupit EU a vývojářům kteří nechtějí platit poplatky za to, že využívají služby, které jim díky Applu nesou zisk.
Jsem velmi rád, že Apple proti tomu nastavuje takováto pravidla a podmínky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když potkám klobouka co jede 110 v levém tak za ním jedu - pokud mu to nedojde, jako že nedojde, protože klobouk neví co je zpětné zrcátko (žil v době kdy ho přeci nikdo nemohl dojet) tak ho probliknu. Jelikož má klobouk většinou silnou slepotu tak si ani tohoto nevšimne. Nastupuje tedy další stupeň a to že ho vytroubím, jenže klobouk většinou trpí i silně rozvinutou hluchotou a tak nic neslyší kor v situaci, kdy mu v autě vyhrává Moravanka na plné pecky (nic proti této kapele). No a jelikož ani já nechci být předčasný klobouk po 10 infarktech vyvolaných blbci na silnici, tak ho prostě podjedu. 🤭
A že se to nesmí? Ono je věcí co se nesmí a stejně jsou lidi nuceni je dělat....
Mimochodem k bezdůvodné jízdě v levém by mohl obdržet i bezdůvodné zdržování provozu a nedostatečné sledování provozu, ono by se to dalo nasčítat.