Ne každého stres motivuje ke zvídavosti. Většinou má opačný efekt, takže pak školu opouští mladí lidé rozhodnutí držet se od té "pavědy" matiky co nejdál.
Ok, tohle by bylo na delsi diskuzi. V zasade souhlasim. Je to ale cele o uhlu pohledu, ktery se nastavi. Kdyz to postavime to stresujici roviny, bude to stres, samozrejme. Lze to ale i jinak.
Za nás se v obecné škole učila matematika pomocí množin a geometrického zobrazení. Taky to mělo své mouchy, ale člověk tak nějak to násobení pochopil velmi rychle.
Nakonec se tu násobilku stejně musíte namrskat, protože jinak nikdy nebudete v počítání rychlý, všechny logické postupy jak násobit "těžší" příklady jsou prostě pomalejší.
Ja vim, mel jsem to taky tak. Kdyby mi tehdy radsi rekli ze 20% z 5 je to same jako 5% z 20 a plati to vseobecne, zivot by byl zas o neco jednodussi:) Holt je to na nas rodicich, bez domaci dodatecne vyuky(ne ukoly), nevim co by z deti vyrostlo.
Na ten autobus jsem take po chvilce prisel ale jak na to ma prijit 7 lete dite? Na druhou stranu, proc ten mozek trochu nepotrapit, od toho skola je, ne aby se dite zpameti naucilo 2x2, ale vedelo proc je to 4, vseobecne vzato. Vlastne je v poradku ze se matematika uci formou hlavolamu, vytrenuje to mozek a to primarne jde.
Zvala nezvala, kdyz jsme byli s detma na namesti bruslit, vystupovala tam jakasi hardrockova kapela, rvali tam falesne a uplne nesmyslne. Rikam si tohle jsou vanocni trhy? Taky nemusim furt koledy ale ze to ani te kapele nebylo blbe...hrat v podstate metal na vanocnich trzich. Ja bych to mit kapelu tohoto razeni nedal, bylo by mi trapne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ja jen čekám, až Apple přijde s nejrychlejšími hodinkami na světě. Pak bych si jabko možná koupil.
2 odpovědi