Cimrmany miluju a mám rád pana Svěráka i ve filmu. Ale jeho tzv."občanské postoje", plne progressivismu a rektální speleologie, to už je jiný šálek čaje. Nejvíce jsem se za něj styděl, když se,tento zarytý ochránce demokracie, v televizi zalykal štěstím po zvolení presidentského kandidáta s minulostí komunistického rozvědčíka.
To máte pravdu! Byl úplně dojatý ze zvolení Pavla prezidentem. A jak mával s paní Holubovou a ostatními z okna na Pražském hradě, to bylo hodně trapné!
Jsem husákovo dítě ročních 70 a musím říct, že na své dětství vzpomínám s láskou. Ideologii jsme si jako děti vůbec neuvědomovaly, proč taky? My jsme chodili do školy, do kroužků, pionýra a hodně času trávili venku s kamarády. Žádná úzkostná matka co by nám stála za zadkem. I rodiče měli ke svým přátelům blízko, pořádaly se různé akce, jezdila pořád stejná parta na podnikovou rekreačku kousek od domova. Tam se udily ryby, hrál nohejbal, zpívalo u ohně. Lidi k sobě měli tehdy blíž. Takže kdo to nežil může těžko soudit.
Dobrý den, popsal jste to přesně, Včetně těch rodičů. Jsem ročník 1975 a mám stejné zážitky. Byla to krásná doba! 😃
Když vidíme, jak to vše dopadlo... rozkradlo se co šlo, zemi vede banda amatérů a podvodníků kteří jdou do politiky jen aby si zajistili luxus. Není se co divit.
Po roce 1989 se situace vyvíjela trochu jinak, než si mnozí představovali. Došlo k rozkradení/zprivatizování funkčních podniků. Zbytek je v rukou zahraničních vlastníků. Také sliby o tom, jak ekonomicky doženeme vyspělé státy - Rakousko, Německo, Švýcarsko, vzaly za své!! Dnes jsme, co se týká státu EU, jedním z nejhorších (čtvrtá kategorie) v oblasti životní úrovně, kdy se porovnává poměr příjmů a cen zboží a služeb. Po 35 letech od změny režimu nejsou naše vyhlídku vůbec dobré!!
Tak se někdo po více 30 letech od sametu přiznal, že v justici se úplatky berou a podobné činy se dějí? No to je docela úspěch, že! Některé závěry justičních kauz jsou tak pozoruhodné a zvláštní, že tento zveřejněný případ potvrzuje to, co tu všichni dávno tušíme. Ano, i v justici je běžná korupce. A dodávám jako všude jinde. To nás naučil 41-letý trvající sovětský a komunistický příklad. Tak se dostal naší společnosti do krve, že jsme se ho do dnešní doby nedokázali zbavit. Žije tu mezi námi s úspěchem dál.
Nemyslíte, že 35 let po roce 1989 jsou argumenty o minulém režimu poněkud směšné!! Jak dlouho se ještě budeme vymlouvat na minulý režim? Mnoho soudců je "nových", soudí až v současném systému.
Dobrý den, pracoval jsem 5 měsíců na "běžné" základní škole v Praze 4 jako asistent pedagoga. Byl jsem zařazen ve třídě 7.C, která byla na škole "vyhlášená". Co jsem zažil ve svých téměř 50 letech od 13 letých dětí za šikanu a ponížení, to ani nelze popisovat!! Tolik lidské zloby jsem ještě nezažil!! Ač jsem učil více jak 15 let na středních školách, tohle byl z psychického hlediska můj nejhorší zážitek!! Pak mě může někdo vykládat o mírném přístupu k dětem a o tom, že se na ně nemá křičet.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí hlavně pro popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii lze nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historiografický text, je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a pak to buď převypráví pomocí poznámek nebo jen přečte. Někdo může říct, že učitel má určité znalosti a zkušenosti, protože se tím už dlouhodobě zabývá. To je sice pravda, ale přesto tam nikde nevidím tu přidanou hodnotu, protože i na pedagogické fakultě měl učitel k dispozici maximálně objem informací jako je dnes ve Wikipedii. To by musel prostudovat celou knihovnu a to je velmi málo pravděpodobné. Na Wikipedii je totiž jen z dějepisu 250 až 300 knih o 350 stranách formátu A4 informací. I kdyby si to všechno pamatoval, těžko může přinést žákům nějakou vyšší přidanou informační hodnotu. Kdyby se učilo na školách jen to, co žáky zajímá, k čemu mají talent a co chtějí znát a také to, co je pro jejich život opravdu zásadní a užitečné, tak by se ušetřilo až 200 miliard korun ročně. A psát to sem budu, dokud to nepochopíte, takže stále.
Dobrý den, jistě lze souhlasit s tím, že na internetu lze najít mnoho informací. Ty není schopen běžný člověk pojmout. Jako učitel však úplně nesouhlasím s tím, vyučovat žáky, jen to, co je zajímá. Ve většině tříd mám pocit, že je nezajímá nic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To snad není pravda!! Jak to dělaly manželky předchozich prezidentů? Nějak to asi finančně zvládly. Že není prezidentu hanba!!
1 odpověď