Taky jsem jela v neděli směr Praha. Už při nástupu do vlaku věděl personál, že je porucha, ale až do okamžiku zastavení někde v polích před Českou Třebovou nikdo nic neřekl. Stačilo málo, nádražní rozhlas by sdělil, že kdo nemusí nutně jet, ať svou jízdu odloží, protože oprava zabere nějaký čas. Dráhy mohly vrátit jízdné a bylo. Jenže ... když má vlak zpoždění a vy už v něm jste, pak vám dráhy dají 50% jízdného zpět. V první řadě jde tedy o peníze. A chaos potvrzuji. Nikdo nic nevěděl, nebyl jediný koordinátor, který by se ujal krizové situace. Z České Třebové autobus převezl cestující do Ústí nad Orlicí, kde nebyl z drah absolutně nikdo. Nádraží zavřené zcela, všude jen cestující, kteří nevěděli, co bude...Před dvaatřiceti lety a i dříve i později fungovaly čekárny, kde jste se alespoň trochu ohřál.
Problém je rozdělení ČD na 2 firmy. Nádraží patří SŽ. Hlášení, vysílá SŽ. Baví mě ten útok na ČD. To jako ostatní dopravci tím místem projížděli?
Instalatér na ministerstvu vnitra by nadělal méně škod, než náš ministr vnitra kdekoliv. Výsledků voleb bych se nedovolával v zemi, kde vláda, ale ani parlament neodpovídají výsledkům voleb. Federace tady 25 let byla. Tudíž tvrzení, že by u nás nemohla fungovat, jasně neodpovídá pravdě. Při kompetentnosti našich politiků a jejich docházce do parlamentu nemůže referendum, ve srovnání s parlamentem, nadělat vice škod. Jen vice odpovídat rozložení preferencí mezi voličí.
No, ČEZ, Eon a podobní říkají, že jsou v pohodě a dalších 10 let a milion elektromobilů zvládnou už teď. Takže kdo co neřekl?
Většina naší elektřiny teče do Německa. Přenosová soustava je již nyní přetížená. Ten milión aut, na které prý elektřinu maji, je tedy nutno rozpočítat na nás a Německo. Jak dlouho trvá, než se na takto velkém trhu prodá milion automobilů? 10 let? To sotva.
Přirozený vývoj by byl, kdyby se k elektromobilitě přecházelo díky poptávce zákazníků. Jako od páry k motorům. Ale ne, že někdo rozhodne, co se zkomlikuje prodávat a vyrábět a dělá to tak dlouho, až zákazníkům nezbyde nic lepšího, než si koupi to, co nechce. Krom toho, nikdo zatím neřekl, kde se pro ta auta vezme dostatek elektřiny, když je jí nedostatek i bez elektromobilů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak už to v této rubrice bývá, autor poučuje o něčem o čem nic nevi. Nebo to ví lip, než pan Vorlíček?