Nedovedu pochopit názory zdejších odborníků, dle kterých by pendolino mělo brzdit v každé zastávce, jen kvůli tomu, aby lidé mohli přecházet "bezpečně" v místech kde nemají co dělat. V tom případě se všechny stanice nemuseli na průjezd pendolina připravovat. Na každém nádraží jsou podchody či nadchody, ale když jsi dement, tak ti nepomůže ani to, protože každej chytrák si to přece lehce zkrátí přes koleje. Neštěstí se mohlo stát, i kdyby tam jel obyčejný rychlík, protože ty inženýři přebíhali těsně před vlakem, který se již taky rozjížděl a za něj nemohli absolutně nic vidět. Někdy je možná lepší použít mozek a počkat 1 minutu než vlak projede a přecházet na místech kam vidím a ne se vrhat do kolejiště ještě s dětmi v náručí... Nebo taky skáčete před rozjíždějící se automobil do dvouproudovky? Nevidím jediný důvod proč by pendolino mělo ve stanicích brzdit, protože pokud jsi blbec nepomůže ti ani to, že tě srazí vlak ve stanici, který pojede "pouze" 80km/h na místech kde nemáš co dělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nedovedu pochopit názory zdejších odborníků, dle kterých by pendolino mělo brzdit v každé zastávce, jen kvůli tomu, aby lidé mohli přecházet "bezpečně" v místech kde nemají co dělat. V tom případě se všechny stanice nemuseli na průjezd pendolina připravovat. Na každém nádraží jsou podchody či nadchody, ale když jsi dement, tak ti nepomůže ani to, protože každej chytrák si to přece lehce zkrátí přes koleje. Neštěstí se mohlo stát, i kdyby tam jel obyčejný rychlík, protože ty inženýři přebíhali těsně před vlakem, který se již taky rozjížděl a za něj nemohli absolutně nic vidět. Někdy je možná lepší použít mozek a počkat 1 minutu než vlak projede a přecházet na místech kam vidím a ne se vrhat do kolejiště ještě s dětmi v náručí... Nebo taky skáčete před rozjíždějící se automobil do dvouproudovky? Nevidím jediný důvod proč by pendolino mělo ve stanicích brzdit, protože pokud jsi blbec nepomůže ti ani to, že tě srazí vlak ve stanici, který pojede "pouze" 80km/h na místech kde nemáš co dělat.