Já ho měl v manuálu.... Koupil jsem ho u Áček.... Najeto jen 112tis km..... Po 1tis km se mi rozsvítila kontrolka oleje.... První podezření... Olej jsem dolil a za dalších cca 700km znovu.... Do toho to začalo blbě startovat.... Kontrola v autorizovaném servisu Ford v Poděbradech a následná diagnostika odhalila asi 7 A4 plných závad.... A generální opravu komplet motoru a s ním spojené elektroniky mi byla vyčíslena na 220 tis Kč... Řekli že motor je úplně po smrti, prasklé písty, chcala voda do oleje, všude karbon, popraskané svody, turbo kaput.... Měsíc jsem se dohadoval s nimi (AAA) než jsem dostal na reklamaci náhradní auto...... Passata B8, 2.0Tdi a jsem spokojen... Jinak, když fungovalo, tak jelo pěkně..... Bohužel jen krátce....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já ho měl v manuálu.... Koupil jsem ho u Áček.... Najeto jen 112tis km..... Po 1tis km se mi rozsvítila kontrolka oleje.... První podezření... Olej jsem dolil a za dalších cca 700km znovu.... Do toho to začalo blbě startovat.... Kontrola v autorizovaném servisu Ford v Poděbradech a následná diagnostika odhalila asi 7 A4 plných závad.... A generální opravu komplet motoru a s ním spojené elektroniky mi byla vyčíslena na 220 tis Kč... Řekli že motor je úplně po smrti, prasklé písty, chcala voda do oleje, všude karbon, popraskané svody, turbo kaput.... Měsíc jsem se dohadoval s nimi (AAA) než jsem dostal na reklamaci náhradní auto...... Passata B8, 2.0Tdi a jsem spokojen... Jinak, když fungovalo, tak jelo pěkně..... Bohužel jen krátce....
3 odpovědi