Mám Passata, nakonec jsem ho z nich vymámil, ale 6 týdnů jim to trvalo, a furt mi dokola říkali, že na to mají 4 týdny.... Až když tam zavolal právník, tak jsem měl auto druhý den... Chtěli abych si to nechal opravit a přispěli by mi na to.... 35tis.... Oprava 220tis... A to se vyplatí... Když jsem si pak zpětně projížděl papíry, narazil jsem ve schránce u spolujezdce na protokol z STK Varnsdorf... Neprošlo emisemi, ale druhý den tady v Praze už ano....
Já ho měl v manuálu.... Koupil jsem ho u Áček.... Najeto jen 112tis km..... Po 1tis km se mi rozsvítila kontrolka oleje.... První podezření... Olej jsem dolil a za dalších cca 700km znovu.... Do toho to začalo blbě startovat.... Kontrola v autorizovaném servisu Ford v Poděbradech a následná diagnostika odhalila asi 7 A4 plných závad.... A generální opravu komplet motoru a s ním spojené elektroniky mi byla vyčíslena na 220 tis Kč... Řekli že motor je úplně po smrti, prasklé písty, chcala voda do oleje, všude karbon, popraskané svody, turbo kaput.... Měsíc jsem se dohadoval s nimi (AAA) než jsem dostal na reklamaci náhradní auto...... Passata B8, 2.0Tdi a jsem spokojen... Jinak, když fungovalo, tak jelo pěkně..... Bohužel jen krátce....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořád hnusná Felda.Radeji golfika.A motor musel být upravený, přes 200 koní vr6 nemělo.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já teda nechci nic říkat, ale 150kw je 204 koní pokud vím.... Takže měla 200koni i bez ladění....