Jako pardon, ale co to je za článek. Tesel moc nepotkáme? Jako cože? I u nás na malém městě v Podkrkonoší se množí. Do tří milionů? To je Porsche Taycan, Audi GT, Tesla S Plaid apod. Běžné rodinné plnohodnotné EV máte již do milionu a to několik a slušných. Tedy za ceny lepších spalovaku, jako Superb či základní predkolkovy Kodiak...a s ohledem na provozní náklady je to vlastně ještě lepší. Jediné negativum je, že pokud nemáte možnost nabíjet doma, tak to moc smysl nedává. A druhá , pokud je cenová hladina kupujícího Fabie či i30 apod., tak taky ne. Ale nemůžeme porovnávat Fabii 1.0 TSI predokolku, třeba se "Základní" TM3 či MG4...
Když něčemu nerozumíte, tak o tom nepište. Čísla vycucana nevím odkud. Cena za nabíjení doma i s distribucí kolem 6kč, tady jste nám s EV spíše dopřál 😎...ale jinak blbost jak blbost...Tesla X dojezd v zimě 220km 🤦🏼...ceny nabíjení pokud byly v Americe na spotu, tak měli problém, to jo, ale taky často nenabijeli či jeli nabíjet na nabíječky, kde na spotu fakt nejsou. I Enyaq s vědomě jen 90%baterkou, páč předešlý majitel byl DC hňup ujede v zimě kolem 350km a to má využitelnou kapacitu jen 67kWh...
Jsem soukromá osoba, na dotace dlabu. I FVE mám bez dotace. Pořídil jsem si dva roky starý EV za cenu nového Superbu s levnějším provozem, servisem a užívám si každý kilometr. Dotace křiví trh. Třeba Kia nabízela vedle státních 200k ještě 300k ze svého a navíc úrok 1.9%....diskriminace. Cena nove EV6 byla okolo pro podnikatele tak 900tisic. Mě nabídli krásných 1,4milionu....pěkně dekuji.
Kombik...no ani ne. Spíše takový kombicek. Vzadu málo místa. Malý kufr. Předělaný spalovak. Stará EV technika. Tažné s malou nosností. Výkony nic moc. Za tu cenu nic moc. Tímhle nás Čína nedobude. Za tyto peníze bych raději bral lehce ojetý Enyaq ještě v záruce, co je prostorem, kvalitou, výbavou a výkony úplně jinde.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je zase článek založený na jednom příspěvků a plný kravin. Jděte raději psát do Blesku. Hodnotit podle jednoho FB příspěvku pána, co má asi hodně starého Leafa, s konektorem co už se nepoužívá a jen chce něco pohodlnějšího na nabíjení je tristní. Dnes už se dělá jen a jen jeden konektor v Evropě. Jen Amíci (díky Tesle) to mají jinak.