Z manavgatu jsme se s rodinou vrátili před cca 14dny. Dva čerti 6 a 7 let si dovolenou myslím celkem užili. Služby v Turecku jsou asi to nejlepší v poměru cena / kvalita co jsme ve středomoří zažili. Nám ale Turecko zatím stačilo, příště to vidím na nějaký menší ostrov a malý hotel. Tyhle komplexy nejsou nic pro nás, zbytečně velké mraveniště, organizovaná zábava..brrrr. Raději klid pohoda. Jinak my si na podobné dovolené půjčujeme automaticky auto na letišti. Dá se pořídit již od cca 100Euro na týden a člověk je svým pánem. Teploty v Turecku byly tak strašné, že jsme vyráželi až navečer, jinak jsme přes trávili pod slunečníky u bazénu nebo u moře. Osobně cestování letadlem s dětmi pod 2-3 roky nepreferuji, přijde mi to jako mordování sebe, dětí i spolucestujících. Oba lety jsme měli problémové, cestou tam, nás odklonili na náhrandní letiště a místo 2,5h v letadle jsme v něm strávili skoro šest. Zpátky zase letadlo nepřilétlo včas a odlétali jsme se skoro 3h zpožděním. Maminka která se na sobě po celou tu dobu snažila udržet cca roční dítě předvedla nadlidský výkon, myslím, že se z něj vzpamatovává ještě teď.
Toto je s prominutím z velké části příspěvek člověka zamrzlého v čase. Pochválí tu, že v jedné (zcela nespecifikované hodnotě dokáže být motor normy Euro2 lepší než některé motory Euro 6 rozhodně se najde dalších X parametrů v kterých bude horší, navíc to že některé motory vyšším norem mohou mít horší parametry může být dáno špatným řidičem či údržbou. Já osobně bych nikdy vlastní dítě za volant felicie ani ničeho podobného neposadil. Bezpečnost těchto aut byla špatná když byla nová, koroze kterou trpí, z nich dělá pojízdnou rakev. Rozhodně bych na učení sáhl po vozidlu s dostatečnou bezpečností, než se rozplývat nad tím že je tomlevné a dá se to opravit kladivem.
Nechápu kde je problém. Zaměstanec může dát výpověď bez udání důvodů, proč by stejnou možnost neměla mít i druhá strana. V zemi s jednou z nejmenších nezamětnaností v tom nevidím problém. Když někde nechci pracovat, dám výpověď, když nechci aby pro mě někdo pracoval, dám mu výpověď. Spíš je to narovnání poměrů...divné spíš je, že to tak neplatilo vždy.
Taky jsem to od známého slyšel, že ho jeho obvoďák poslal do háje. U toho mého v městečku pod 10tis obyvatel to v září proběhlo v klidu. "Jardo, po loňské chřipce, bych si tu letošní rád odpustil tak bych se stavil na píchanec a covid mám poslední leden 2022 tak bych prosil taky". OK, chřipka bude za 500,- covid zdarma stav se ve čtvrtek. Jako vždy a všude, je to o lidech.
Přebalovat dítě na stole je samozřejmě nesmysl. Nikdy jsem neviděl nikoho, že by to v restauraci nebo podobném zařízení dělal. Předpokládám, že v takovém případě by měla zasáhnout obsluha vzhledem k tomu, že to odporuje hygienickým předpisům. Ale jestli někomu způsobuje nepohodu matka kojící dítě, tak by měl hlavně hledat problém v sobě. Drtivá většina matek kojí způsobem, který při běžném pohledu není příliš rozdílný od "chování" dítěte. I kdyby se matka nesnažila zakrýt, tak rozhodně není vidět nic víc než co lze běžně vidět v dekoltech žen na ulici. Pokud někomu takový pohled vadí, ať se tam nekouká, nikdo ho k tomu nenutí.
Malá domácí větrná elektrárna je bohužel spíše vlhký sen. Nenašel jsem nikde nikoho, komu by něco takového nějak smysluplně fungovalo. Musíte být ve vhodném místě. Ideálně 5-10m nad jakoukoli překážkou (stromy, domy).... průměr rotoru tak 2-2,5 aby to dávalo aspoň trochu smysl. To není nic, co by člověk chtěl mít na zahradě. I v případě takových parametrů v kombinaci s měničem a baterií, to je doplňek tak na svícení. Všechny ty super moderní řešení jsou všude vidět jen ve formě vizualizace, těžko říct, jestli to opravdu někdy někdo nějak zkoušel v podmínkách jaké panují v ČR. Viz Odkaz
První vlna privatizace ČEZ byla v roce 1992, což byl zrovna pan Kocáb poslancem, zvláštní, že neprotestoval tehdy. Cenu elektřiny určuje trh, nikoli ČEZ. ČEZ je soukromá akciová společnost, kde jedním (majoritním) podílníkem je stát. Úkolem vedení akciové společnosti je přinášet akcionářům zisk, tudíž nemůže bez rozika žaloby vlastníků prodávat elektřinu pod tržní cenou. Hodnota akcií v držení soukromých vlastníků je v řádek stovek miliard korun, tenhle stát je díky šílenému hospodaření socanských vlád a hlavně Agrofertí vlády ANO zadlužen až na půdu a navíc ještě každej Lojza řve, že chce spešl dávky a dotace na život. Kde by na to ten stát vzal a jak by zajistil, že to soukromí vlastníci budou chtít prodat? Vyvlastní to? Aha...tak to se může ČR rovnou připravit na mezinárodní arbitrážní řízení...scelkem předvídatelným výsledkem. Stačí vzpomenout na kauzu CME ta srtála ČR 10miliard, Diag Human 15miliard....a to na začátku šlo "jen" o škody za stovky milionu. JAk by asi vypadal rozhodčí výsledek při kauze vyvlastnění akcií v řádu 200-300miliard na začátku? To by bylo na krach republiky.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Omezení na 80 i 90% za mě není žádný problém. Standardně nenabíjím více než 80%. NA 80+ pouze když víme, že pojedeme někam dál, nebo na více dní. I když člověk vyjede s 80% a jede daleko tak to není problém. Dnešní rychlonabíječky umí moderní EV nakrmit rychleji než se většina posádky dojde vyvenčít a protáhnout.
1 odpověď