Na videu bylo vidět že žádná mlha nebyla.
V místě havárie žádná mlha nebyla, to je pravda. Údajně měla být někde po cestě do Grozneho. V Groznem probíhal útok dronů, a při té příležitosti měly být zasaženi PVO.
Let odklonily na Machačkalu, kde jim i přes poškození bylo odepřeno přistání. Poté je poslaly právě na letiště v Aktau.
Dříve zmiňovaný střet s hejnem se zatím nepotvrdil, ani nevyvrátil. Koukal jsem na dostupné fotografie, ale na čumáku, kokpitu a náběžných hranách není odpovídající poškození/krev po střetu s ptáky.
Jestli nějaká mlha vůbec byla...
Samozřejmě, nejsem odborník (jen se o letectví zajímám) a na místě jsem nebyl.
Každý den se objeví nějaké fejkové video z Ruska či Ukrajiny, o fotkách ani nemluvím. Ve válce jsou dezinformace denodenní chléb.
To nerozporuji. Pokud mě nějaké téma zajímá (a co se týče armád a letadel, to mě zajímá celkem dost), tak si ho ověřuju z více zdrojů. Nicméně tahle fotky a videa, jsou od více zdrojů, z více úhlů. Takže za sebe říkám, že zásah z venku je velice pravděpodobný. Snad se dozvíme výsledek vyšetřování.
Ale je fakt, že se objevují videa a fotografie, kde je vidět protrhaný plášť u ocasu, SOP a pravá VOP.
Schválně nepíšu díry od projektilů nebo střepin.
Citace: Důkazy zahrnují viditelné díry na letadle, video ukazující ženu zraněnou šrapnelem a načasování, které se shoduje s hlášeným útokem ukrajinského dronu na Groznyj.
"Celá Navaehina rodina doteď věřila, že potraty jsou morálně špatné. Když ale Navaeh onemocněla, její matka nabyla přesvědčení, že se doktoři měli věnovat více jejímu zdraví než kontrolám srdečního tepu dítěte."
____________
Aneb chtěli jste to, tak to máte mít.
Tak on je velkej rozdíl v tom, když je budoucí dítě „na obtíž“, nebo matka v ohrožení života.
Netuším, jak je to v tom jejich zákoně přesně specifikováno, ale stačí se podívat vedle do Polska.
F8B byly prototypy, ale byly to ‘historicky’ větší stíhačky než P-47D. Takový Focke Wulf TA 152H byl vyráběn sériově a také byl větší než P-47. I když byl lehčí. Jinak rozhodně nezpochybňuju význam P-47, ale zpochybňuji relevantnost článku.
Vidíte, na Fockera jsem zapomněl. Já se spíše orientuji v moderních letadlech.
Jinak s Vámi souhlasím i co se týče článku. Bohužel, poslední dobou ty články stojí za starou bačkoru.
Jedna věc je postihnout viníka a druhé bezbřehá msta nerozlišující viníky od nevinných.
Tyto plošné izraelské protiakce se jim ošklivě vymstí.
Ani Izrael není pupkem světa, i když je národem, který si BŮH vyvolil, aby nesli SLÁVU BOŽÍHO JMÉNA.
Žel již jen prosazují svou vlastní mstu a nikoliv BOŽÍ SPRAVEDLNOST.
Taková malá otázečka. Za celou dobu (čemukoli věřícímu) lidstva, kolik bylo zmasakrováno a znásilňováno nevinných obětí, ve jménu toho vašeho boha a boží spravedlnosti?
Může mi někdo vysvětlit, kde se vzalo stáří 45 let? První NH-90, vzlétl v roce 1995.
MRH-90 Taipan začala Austrálie používat v roce 2007.
Sice jsem pro podporu Ukrajiny, ale já postoj Austrálie chápu. Můj majetek, moje rozhodnutí. Sbohem.
NH-90 není špatný vrtulník, bylo vyrobeno tuším přes 500 kusů různých verzí, pro 14 uživatelů.
Různé provozní a technické problémy, potíže s náhradními díly je známá věc.
Jinak naprosto souhlasím s panem Divišem a Doležalem.
Kdyby si autorka zkopírovala ty souřadnice do map google, tak by zjistila, že to není duch, ale letadlo, pod kterým se nachází restaurace. Jsou tam dokonce i fotky se zákazníky a stoly. Ale to je moc práce. A taky by nebylo o čem psát že? Diskutovat asi ne. Protože jsou tu jen dva příspěvky. Tak asi tak. Zdarec.
A nepřipadá vám na těch fotkách něco divného? Napovím vám -AI.
Napadlo mě jen nějaké přetížení pomocí frekvenčního vysilání nebo snad nějaký "červ" co po přijetí upraví třeba něco s baterkou? Tyjo zajímalo by mě to taky. O to víc, že pager jsem reálně v ruce neměl nikdy a přesně všechny jeho funkce neznám (jen tu základní)
Baterie-o velikosti v těch pagerech,vám s takovou razancí neexploduje.
95
Sledujících
0
Sleduje
95
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bývalý pilot těchto velkoletadel se vyjádřil jasně - na konci přistávací dráhy byla zeď nebo nějaký malý domek, který tam kvůli bezpečnosti vůbec neměl být. Nejsem odborník na létání proto těžím z jeho znalosti o věci. Ale firma Boeing měla s tímto modelem - Dreamlerem daleko více patálií než přišla tato katastrofa včetně falšování provedení kontrol zásadních uzlů na tomto letounu a to je též tragédie. nejhorší je, že rodinám životy jejich blízkých nikdo nevrátí a kupa peněz odškodného to jistě nespraví.
A jen pomyslet na poslední okamžiky lidí v letadle před touto katastrofou mně jímá hrůza.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud se nepletu, tak Dreamliner je řada 787. 737-8AS je NexGen.
Ale to na tragédii nic nemění. Bohužel.