Je vidět že to jde když se chce . Tady doma evidentně nechcete vyrobit auto za lidovku , tady by to samé stálo o 200 litrů víc . Náklady na vývoj a nákup linek jsou stejné jako u jiného modelu , takže zbývají platy veškerých lidí co se na tom podílí od A do Z a hladovost na marži jak fabriky , tak prodejců . A tam je dle mne zakopaný pes ...
Jste primitiv který neví nic o předpisech v Eu a Indii. Raději se nesnažte být za moudrého. To nejste.
Jak je vidět, není žádný problém takové auto za tu cenu vyrobit a mít na něm ještě nějaký zisk. V čem je problém takové auto dodat na evropský trh, tak aby splnilo nejnutnější homologační předpisy, bez dalších zbytečných příplatků a výbavy? Určitě by těch pár věcí navíc nestálo to samé jako celé auto určené pro indický trh. Každý v autě nepotřebuje 23 asistentů, 6 displejů, 15 online aplikací, atd.
To dělají evropské předpisy. Auto je drahé na výrobu díky parametrům které musí mít v evropě a je i drahý tím pádem i vývoj takového auta.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S ohnutým hřbetem jde fňukat do Kremlu. Slovenská onuce.