Lidé si mohou dovolit utratit za auto zhruba stále stejně. Jenže zatímco dřív jim to v pohodě stačilo na nové, dnes se musí za stejné peníze spokojit s ojetinou. Mnohá auta z minulé dekády jsou poctivě udělaná a spolehlivá. Udržované desetileté auto je stále jako nové. Přitom stojí zlomek ceny. Komu v autě přesto chybí nějaký ten displej, stačí si pořídit adaptér do zapalovače a držák na tablet. Akorát, že vám nezasahuje nevhodně do řízení a nedělá, co nechcete. Prckové do města dnes startují na 400 tisících, auta pro rodinu ještě o 200 tisíc výš. Přitom to jsou základní verze. Octavia v plné palbě má absurdní cenovkou přes milion. Proč by si je měl někdo kupovat, když stále jde vyrobit a prodávat slušné auto za čtvrt milionu? Ale ne v Evropě.
Když nová Felicie stála 250 000, tak byl plat kolem 15 tisíc měsíčně, když si můj děda
kupoval Škodu 105 tak stála kolem 55 tisic a plat byl sotva 3 tisíce, takže mi nepřijde že by dnes byla auta nějak extra dražší.
Miliardy nasypané do debilní elektromobility holt někde chybí. Zvláště v případě, když Evropský trh zaplavují levnější auta z východu a pomatená EK po útěku pošahaného Timmermanse zjistila, že OA se spalovacími motory jsou ekokologičtější než EV a mají minimální dopad na životní prostředí, což Český rozum tvrdil již dávno.
Stačí od stopáže 36:30 min.
Žel bohu je ještě spousta takových pomatenců jako diskutující Slovenský státní tajemník.
Já bych spíše řekl , že jim chybí těch 30 miliard euro které je stál dieselgate
Velkoobchodní cena uvedené baterie bude silně pod 60 000 Kč.
Takové vozítko nemůže stát skoro 400 000 Kč, to je výsměch . Pokud chce někdo na trhu výrazně uspět, musí cenu dostat pod 200 000
Tak ono v té Číně stojí, jenže než se to dostane do Evropy plus marže obchodníka, daně, clo a máte to za tuto cenu.
Až se takové auto bude vyrábět v Evropě a lidé si začnou kupovat auta podle toho co skutečně potřebují a né podle toho v čem budou vypadat cool , tak třeba budou takové auta i v Evropě cenově dostupné.
Jak myslíte že dopadne elektrifikace? No tak že si většina pořídí centrály na benzín aby mohla nezávisle na státu nabít auto....V Německu už mají zákon že při nedostatku elektřiny můžou vypnou nabíječky aut! A kolik jich tam jezdí...Takže ekologie ať to stojí co to stojí...
Tak až mi někdo odpojí nabíječku, tak si to klidně píchnu do obyčejné zásuvky 😉
On prostě nechápe ,že cena lihia vyrosla na 1650 000 kč za tunu a v 1 elektromobilu je 300 kg lihia , Lithium jde stále nahoru , za 2 roky může stát dvojnásobek. A tento blb věří ,že cena půjde dolů . Jak ho mohli udělat guvernérem ČNB - nechápu.
A na tuhle blbost jste přišel jak? V lithiových bateriích je cca 5%lithia a ten podíl s vývojem stále klesá.
Je videt, ze zcela nerozumite definici autonomnich vozidel.. Tesla sice nazyva svuj system autopilot, ale v realu skoro to same zvladne i plne vybavena Škoda octavia 3. Tady jde o to, ze oproti Tesle, Mercedes RUČÍ za vsechny nehody a komplikace zpusobene jejich systemem, kdezto Tesla system sekundu pred narazem vypme a prohlasi, ze v dobe nehody nebyl aktivni a tim padem za to neruci :-)
To se velmi mýlíte, v Americe jezdí už tisíce Tesel v beta testování autonomního řízení a zvládá to jezdit absolutně samo. Sednete do auta aktivujete ho , zapnete autopilota a auto samo vyparkuje a pokračuje podle nastavené navigace, samo zastavuje/rozjíždí se na semaforech atd.
V Číně už jezdí autonomní taxi.
No,ono to spíše vypadá,že utekli bohatí,kteří měli na úplatky,při přechodu hranic a ti méně majetní zůstali.Také si lze představit jejich životní úroveň před válkou.To tam asi také neměl každý před domem BMW či podobné vozy ..
A ono je někde dáno, že bohatý člověk nemá právo utéct před válkou a chránit tak svůj život?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Už vidím ten reklamní slogan:" Škodu Epiq chce každý Pepiq " :-)