Jsem středař. / / Co to znamená? / / To znamená, že v zápase nemám oblíbený tým.
Ženský už tam byly, naverbovaný kriminálnice...asi neefektivní, není o nich už vůbec slyšet ani nejsou nikde vidět.
Spíš je všechny použili jako markytánky utěšitelky. Zatím stačí tak. To by vysvětlovalo i ta úmrtí na HIV 😄 (tam to trvá bohužel dýl, ale tak menší vtípek). Výhoda je, že je můžou rovnou zdecimovat syflem aspoň.
Ne, protože skončí automobilový věk. Masová výroba a používání aut nejsou slučitelné ani s udržitelným klimatem, ani s novým životním stylem - bohatí se stěhují do měst a tam už auta nepotřebují vlastnit. Chudí venkované automobilky neuživí.
Chudí venkované s průměrnou hodnotou majetku přes 9 milionů jen za barák. Komik.
Protože jsem ortodoxní Nuselák, znal jsem se s Tomášem Holým. Ne, že bychom byli nějací kamarádi, ale prostě jsme bydleli blízko od sebe a děti se zkrátka znají. A ten vzpomínal, že z natáčení filmu Ať žijí duchové udělal dětským hercům Sovák peklo. Naopak rád vzpomínal na Josefa Beka.
Nedivím se, Pepíček Bek byl úžasný člověk.
Pozor, já neříkám, že je to špatné auto. To rozhodně ne. Mě se nějaké půtky typu Hyundai nebo koncern netýkají. To auto udělá spoustě lidem skvělou službu. Jen prostě řidič bude muset počítat s tím, že při předjíždění to nebude mít to zrychlení.
Největší slabina je stejně místo ve druhé řadě sedadel, to je i u kombíku tristní. Radši snad trochu zmenšit ten hluboký kufr a přenést místo tam, protože pro spolujezdce v zadní řadě to musí být velmi nekomfortní cestování.
(Měli jsme i30 půjčenou teď o víkendu, takže čerstvá zkušenost při srovnání s Ochcávkou 4)
Btw kdyby ten motor nebyl zadušený hloupými předpisy EU, tak jezdí mnohem lépe. A má celkově spoustu výhod, žádné turbo, žádná karbonizace atd. Na kratší trasy vlastně ideální, jen škoda toho výkonu a točivého momentu.
Tak tím to fakt nebude. Prostě z atmosféry s daným výkonem a krouťákem raketu neuděláte ani vy. Můžete tomu šlapat na krk, ale prostě to auto je zdechlina. A kdokoli s oturbeným nebo prostě silnějším motorem si vás namaže na chleba, když mu za to budete stát. To je prostě fyzika. Vždy u takového článku najdete někoho, kdo předjíždí ty výrazně rychlejší. Vždycky. Tenhle motor má z 0-100 za 12,6 a to je prostě moc.
Taky není dělaný na závodění, problém je, do jak vysokých otáček se prostě v těch 130 km/h musí dostat.
Tak nevím mám i30 v kombíku s tímhle motorem 3 roky a rozhodně to není rychlík, ale dlouhodobá spotřeba 6,6 takže trochu nechápu co tu někteří píšete o spotřebě!
Teď jsem jel Itálii až za Pescaru, Rakousko noční režim Ig-l 1 auto naložený na týden 4 lidi v něm a po 1400km spotřeba 5,2 zpět 5,6. Dovolená v Gessopalemě kde jsou kopce jako prase a přes 7 průměr jsem neměl ani omylem. Loni ta samá destinace a tam průměr 5,4 zpět 5,6...
Samo že v kopcích musíte rychlejc a citlivě kvedlat vařečkou, ale na jedničku jsem jel jen kopec 20% kam se stěži vejdou dva osobáky a chodí tam lidi.
Navíc co jezdím po čechá delší trasy tak s rodinou do bike parků a kola na střeše a i v tomhle případě spotřeba okolo 6,8l.
Ono to chce k tomu autu přistupovat s citem a naučit se s ním žít. Já osobně říkám, že tohle auto a atmosféra v něm jsou na takové to předpisové ježdění po okreskách a pohodičku/kochačku za volantem pak je spotřeba super a co se hluku týká tak do 110km/h max, když víc tak pak už jsou slyšet kola a hluk dost citelně roste.
Souhlas, problém je, že dobré auto by mělo trochu jet i na těch dálnicích.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Mezi nasimi vojáky bojujících proti Německu, byly také ženy. V armádě i tady v odboji. To se nepovedlo.
1 odpověď
Jsem středař. / / Co to znamená? / / To znamená, že v zápase nemám oblíbený tým.
4
Sledujících
0
Sleduje
Jsem středař. / / Co to znamená? / / To znamená, že v zápase nemám oblíbený tým.
4
Sledujících
0
Sleduje
A že jich bylo. Celé čtvrt procento.
1 odpověď