sorry, ale tihle "hospodáři" by konečně měli dostat pořádně přes prsty. Je jedno který je to okres. Jakmile začnou vjíždět do polí, vytahají na silnice neuvěřitelné množství marastu a naprosto ignorují zákonnou povinnost očistit své vozidlo před vjezdem na vozovku. Následně po dvou dnech milostivě silnici přejedou smetákem, zanechají na ní 5 cm bláta a police se absolutně nenamáhá je ohodnotit.
možná by si páni autoři mohli zjistit fakta. Smlouvu Ford-Ferrari nechal Enzo Ferrari padnout z jediného důvodu, Ford se zavázal k tomu, že ferrari bude mít kontrolu nad sportovní divizí, ale při podpisu smlouvy to v ní nebylo uvedeno a na přímý dotaz mu právnící pana forda odpověděli, že on prodává továrnu a chtěl by v ní nadále rozhodovat? Že se zbláznil. Tím padla v jedné vteřině celá smlouva a nic na tom nezmění natočené báchorky z americké produkce...
A že byl Ferrari ve svrabu hovoří fakt, že jen o pár let později svoji továrnu prodal Fiatu, ale ti dodrželi slovo, nikoliv jako ford...
to je zase článek. F-16 je starší jak MIG-29 i SU-27, takže říct, že dostali moderní letoun oproti zastaralý ruským je dost mimo mísu. Jak mají moderní výzbroj je otázkou, ale nikde jsem nezaznamenal, že by ukrajině někdo věnoval poslední generaci letounů, ale i tak by zde mohli ukrajinci vnímat posun. Převahu nezískají, protože na území ruska operovat nemůžou a rusáci si nad ukrajinu také netroufnou, ale ne kvůli letectvu, ale protiletadlové obraně.
Pokud se chce trestat agresivita za volantem, mělo by se trestat velice přísně i jednání, které takovou agresivitu vytváří - za mě bezdůvodně pomalá jízda (čumění u bouračky), bezohledné předjíždění kamionů, kdy kamion na dálnici je schopen se nacpat do levehé pruhu 5m před autem, které nemá téměř šanci reagovat a tak se dá pokračovat.
A za mě není ani tak problém výše trestu, ale hlavně totální absence policie na silnicích. Ti se vždycky schovají někde za bukem aby měřili rychlost na ceduli obce, aby "vybrali" a nic jiného je nezajímá. Pokud by řidič věděl, že za a) police ve valné většině postihne jednání, které druhé omezuje či ohrožuje, tak se naprosto automaticky agresivita za volantem sníží...
A co např. chcete udělat s řidičem menšinové národnosti, který se ve své keploidní ovci plouží 10 km/h v přehledném úseku obce, zastaví si u přechodu, kde široko-daleko nikdo není a pak si opět pokračuje tempem 10 km/h. Bohužel v tomto úseku je plná čára, takže předjetí je o papíry a když člověk zatroubí, tak si vyslouží prostředník vystčený z okýnka plečkoidní ovce a v podstatě nálepku agresora... Není tento problém úplně černobílý...
Přestaňtě vydávat tento žebříček za nějaké vyjádření míry spolehlivosti daného vozu. Uvědomte si konečně, jak tento žebříček vzniká. Je to vyjádření počtu nálezů na STK, nikoliv toho, že vůz někde selže a je nutná oprava. Tento žebříček pouze vypovídá o tom, jak se majitélé v průměru starají o své vozy dané značky a je celkem logické, že u levných značek stav vozu před stk neřeší a opravují až co technik odhalí, kdežto u dražších vozů dost často dělá stk přímo značkový servis. Nemyslíte, že takováto statistika je poměrně hodně zkreslená?
Mnohem více vypovídající je statistika z pojišťoven, které jsou postaveny na skutečné míře rizika selhání vozu dané značky a tam kupodivu německé koncernové povozy končí hluboko v poli poražených.
Statistika tesly je to stejné. Toto auto si nekoupí žádný "autíčkář" koupí si to člověk, který k autům nemá vztah a poté se diví, že neprojde STK...
velká škoda že přemoudrý autor tohoto panfletu tu policii nezavolal. Nejspíš by s údivem měl otevřenou h*bu ještě teď. Kupodivu vyhláška nic jako vyhrazené parkoviště s možností nabíjení pro skupinu tlačitelů pokroku směrem do tmavé prd*le nezná. Je to parkovací místo jako každé jiné. Naopak zablokováním vozu, který stál na nabíječce se autor dopustil přestupku, za který by si odnesl 6 bodů a poměrně slušnou pokutu.
Tady se dost plete pojem, že není slušné zaparkovat na elektronabíječce normálním autem, ale není to přestupek a nárokem, mám elektromobil, jsem king a můžu porušovat vyhlášku v každém bodu a všichni mě musí tleskat...
expert vysvětlil, jak koncern VW nezvládl vývoj, ale o CVT převodovce ví kulové, jelikož jsou zkrátka motorizace, pro které je CVT vhodné a jsou motorizace, kde vhodné není. Stejně jako slavná dvojspojka, kdy reálná cena oprav tohoto automatu převyšuje reálnou cenu kompletně celé CVT převodovky.
Dál je zajímavé, kdy z uživatelského hlediska asi nejlepší automat - klasický planetový s hydroměničem - je na ústupu v podstatě u všech TOP značek a mění se buď za nespolehlivou vícespojku, nebo ukvílené CVT...
pokud se autor snaží komentovat další americký oslavný "dokument", měl by si zjistit alespoň základní informace. Ford se pokusil ferrariho podrazit při podpisu smlouvy, ford totiž do písemné smlouvy nedal věci, na kterých se s ferrarim ústně domluvili a pokusili se jej totálně vyhodit z jeho továrny, přestože ústně mu byla přislíbena pozice ředitele sportovní divize ford. Na to Enzo reagoval tak, že nechal smlouvu padnout. A rádoby souboh ford vs ferrari je hlavně o tom, že ferrari byl na pokraji bankrotu a potřeboval získat peníze na další provoz firmy, přesto jej ford 3 rkoy po sobě nedokázal porazit, až nakonec v roce 1966 zvítězila fordova peněženka, ale stejně se neradovali dlouho, protože je totálně nakopalo porsche a ani na nové 512 od ferrari fordy nestačili...
A proč tedy neodstavili tyto reaktory jak plánovali? Protože holt nemají eletřinu a jejich nuceně prosazené rádoby obnovitelné zdroje vyhnaly cenu eletřiny do obrovské výšky (společně s jejich nesmyslným prosazením plynových elektráren - jak můžu dělat elektřinu z komodity, kterou nemám a musím on-line nakupovat). Jaderná energetika je v současný okamžik jediným rozumným způsobem, jak si zachovat civilizační standard a zároveň chránit planetu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když čtu hodnocení tak to je popis standardní funkčnosti asistentů od koncernu VW, tak v čem je problém?
2 odpovědi