to je zase článek. F-16 je starší jak MIG-29 i SU-27, takže říct, že dostali moderní letoun oproti zastaralý ruským je dost mimo mísu. Jak mají moderní výzbroj je otázkou, ale nikde jsem nezaznamenal, že by ukrajině někdo věnoval poslední generaci letounů, ale i tak by zde mohli ukrajinci vnímat posun. Převahu nezískají, protože na území ruska operovat nemůžou a rusáci si nad ukrajinu také netroufnou, ale ne kvůli letectvu, ale protiletadlové obraně.
Pokud se chce trestat agresivita za volantem, mělo by se trestat velice přísně i jednání, které takovou agresivitu vytváří - za mě bezdůvodně pomalá jízda (čumění u bouračky), bezohledné předjíždění kamionů, kdy kamion na dálnici je schopen se nacpat do levehé pruhu 5m před autem, které nemá téměř šanci reagovat a tak se dá pokračovat.
A za mě není ani tak problém výše trestu, ale hlavně totální absence policie na silnicích. Ti se vždycky schovají někde za bukem aby měřili rychlost na ceduli obce, aby "vybrali" a nic jiného je nezajímá. Pokud by řidič věděl, že za a) police ve valné většině postihne jednání, které druhé omezuje či ohrožuje, tak se naprosto automaticky agresivita za volantem sníží...
A co např. chcete udělat s řidičem menšinové národnosti, který se ve své keploidní ovci plouží 10 km/h v přehledném úseku obce, zastaví si u přechodu, kde široko-daleko nikdo není a pak si opět pokračuje tempem 10 km/h. Bohužel v tomto úseku je plná čára, takže předjetí je o papíry a když člověk zatroubí, tak si vyslouží prostředník vystčený z okýnka plečkoidní ovce a v podstatě nálepku agresora... Není tento problém úplně černobílý...
Přestaňtě vydávat tento žebříček za nějaké vyjádření míry spolehlivosti daného vozu. Uvědomte si konečně, jak tento žebříček vzniká. Je to vyjádření počtu nálezů na STK, nikoliv toho, že vůz někde selže a je nutná oprava. Tento žebříček pouze vypovídá o tom, jak se majitélé v průměru starají o své vozy dané značky a je celkem logické, že u levných značek stav vozu před stk neřeší a opravují až co technik odhalí, kdežto u dražších vozů dost často dělá stk přímo značkový servis. Nemyslíte, že takováto statistika je poměrně hodně zkreslená?
Mnohem více vypovídající je statistika z pojišťoven, které jsou postaveny na skutečné míře rizika selhání vozu dané značky a tam kupodivu německé koncernové povozy končí hluboko v poli poražených.
Statistika tesly je to stejné. Toto auto si nekoupí žádný "autíčkář" koupí si to člověk, který k autům nemá vztah a poté se diví, že neprojde STK...
velká škoda že přemoudrý autor tohoto panfletu tu policii nezavolal. Nejspíš by s údivem měl otevřenou h*bu ještě teď. Kupodivu vyhláška nic jako vyhrazené parkoviště s možností nabíjení pro skupinu tlačitelů pokroku směrem do tmavé prd*le nezná. Je to parkovací místo jako každé jiné. Naopak zablokováním vozu, který stál na nabíječce se autor dopustil přestupku, za který by si odnesl 6 bodů a poměrně slušnou pokutu.
Tady se dost plete pojem, že není slušné zaparkovat na elektronabíječce normálním autem, ale není to přestupek a nárokem, mám elektromobil, jsem king a můžu porušovat vyhlášku v každém bodu a všichni mě musí tleskat...
expert vysvětlil, jak koncern VW nezvládl vývoj, ale o CVT převodovce ví kulové, jelikož jsou zkrátka motorizace, pro které je CVT vhodné a jsou motorizace, kde vhodné není. Stejně jako slavná dvojspojka, kdy reálná cena oprav tohoto automatu převyšuje reálnou cenu kompletně celé CVT převodovky.
Dál je zajímavé, kdy z uživatelského hlediska asi nejlepší automat - klasický planetový s hydroměničem - je na ústupu v podstatě u všech TOP značek a mění se buď za nespolehlivou vícespojku, nebo ukvílené CVT...
pokud se autor snaží komentovat další americký oslavný "dokument", měl by si zjistit alespoň základní informace. Ford se pokusil ferrariho podrazit při podpisu smlouvy, ford totiž do písemné smlouvy nedal věci, na kterých se s ferrarim ústně domluvili a pokusili se jej totálně vyhodit z jeho továrny, přestože ústně mu byla přislíbena pozice ředitele sportovní divize ford. Na to Enzo reagoval tak, že nechal smlouvu padnout. A rádoby souboh ford vs ferrari je hlavně o tom, že ferrari byl na pokraji bankrotu a potřeboval získat peníze na další provoz firmy, přesto jej ford 3 rkoy po sobě nedokázal porazit, až nakonec v roce 1966 zvítězila fordova peněženka, ale stejně se neradovali dlouho, protože je totálně nakopalo porsche a ani na nové 512 od ferrari fordy nestačili...
A proč tedy neodstavili tyto reaktory jak plánovali? Protože holt nemají eletřinu a jejich nuceně prosazené rádoby obnovitelné zdroje vyhnaly cenu eletřiny do obrovské výšky (společně s jejich nesmyslným prosazením plynových elektráren - jak můžu dělat elektřinu z komodity, kterou nemám a musím on-line nakupovat). Jaderná energetika je v současný okamžik jediným rozumným způsobem, jak si zachovat civilizační standard a zároveň chránit planetu.
Autor je dem*nt, který si nevidí na špičku nosu, nerozumí technické realitě. Jen deb*l může prohlásit že elektroauto je bezemisní. Tento násilný přechod na elektromobilitu je pouze ukázkou moci několika úředníků, jejichž jediným cílem je sebrat lidem svobodu. V okamžiku kdy bude elektroauto reálně lepší volbou, spalovací motor si nikdo nekoupí. Pokud potřebuje protlačit na sílu v okamžiku kdy není tato technologie životaschopna tak úředníci sleduji naprosto odlišné cíle než je ochrana životního prostředí
To je zase článek 😒 kdy si tihle pisálkové aspoň jednou ověří fakta.
Leopard A6+ nemá šípovitou věž, to co dělá ten "šíp" je představný pancíř. Na rozdíl od rusů němci vsadili na to, že stačí aby ta kumulativní hlavice explodovala v dostatečné vzdálenosti před hlavním pancířem a neohrožují vlastní pěchotu šrapnely navěšenými na tank.
Stejně tak nejmodernější bloky ERA dokáží významně snížit penetrační schopnosti APCR munice. V tomto případě se jedná o mechanismus, kdy při aktivaci nedochází jen k výbuchu kostky, ale ta výbušnina dá do pohybu dvě desky, které se střižně pohybují proti sobě a přerušují jak paprsek kumulativní nálože, tak stříhají penetrátor APCR, čímž snižují její účinnost...
Hlavní výhodou západních tanků jsou jejich prostředky ke zjištění nepřítele a zásahu prvním výstřelem. Zde jsou i relativně staré západní tanky na míle před soudobými ruskými konstrukcemi...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to je síla, opět ukázka českého kocourkova. Člověku vleze někdo do baráku, rozbíjí mu věci, a když se mírné nástroje k vykázíní míjí účinkem, tak do něj strčí, ten upadne, protože je ožralej a bohužel se křápne o asfalt a skape... A majitel domu jde sedět... nemám slov