Tady je - tedy v CZ tisice dobre placenych odborniku a poradcu a tomhle zadrhelu nikdo nevedel ? Samozrejme, ze Westinghouse chce prachy, taky jich maji zatracene zapotrebi. Ted jeste si budou stezovat francouzi a CZ bude mit jeste dalsi soudni spor na bedrech. A ty soudni vylohy nebudou zadarmo.
Kdyby to bejvali dostali rusove, bylo by to bez problemu a uz by se stavelo. Takhle stavba nezacne nikdy, protoze jak je v techto pripadech znamo - soudni spory mohou trvat leta. Takze bravo CZ odbornikum a poradcum, to se povedlo.
mě by zajímalo, kde se vzali informace, že rusáci jsou schopní cokoliv postavit. Korejská KHNP je jediným subjektem, který byl schopen poslední dobou postavit a spustit jaderný zdroj ve stanoveném termínu a za nasmlouvanou cenu. Francouzi nejsou schopni postavit nic za stanovenou cenu a v termínu ani doma, natož ve světě a rusáci mají jenom velkohubé kecy na které slyší jen proruští trollové.
Stejně tak o problému KHNP s Westinghouse se vědělo dříve, než došlo k vyhlášení vítěze tendru a je to čistě problém KHNP nikoliv ČR...
Novela silničního zákona problém jen zhoršila. 1,5 m distanc, nebo při rychlosti 30 km/h jen 1m. V mnoha místech tak řidič nemá šanci bezpečně předjet i jen 1 cyklistu, natož skupinu. Taky jsem kolař a řidič, chápu obě strany, pokud jsou si navzájem ohleduplní.
ano, bývalo, ale od okamžiku, kdy má opilec na kole pocit, že se zeměkoule točí dle něho se těžko hledají sympatie... čest vyjímkám...
Nejhorší na tom celém problému je, že většina dospělých cyklistů má řidičák. Přijedou autem, sednou na kolo a najednou zapomenou pravidla silničního provozu. Slezou s kola, nasednou do auta a hle, hned se sami stanou kritiky cyklistů. No nésú to hňupi ? Všeci né, enem nekeří. 🌝
za mě se z 99% cyklistů stali naprostý hňupové až s novelou silničního zákona, kdy je má povinnost řidič vozidla objet s metr a půl odstupem. Od tohoto okamžiku odmítají respektovat povinnost jet po krajnici, jízdu za sebou a všechny ostatní povinnosti cyklisty na silnici. Myslí si, že jsou nesmrtelný a všichni se jim musí přizpůsobit... A dokud je nezačne velmi tvrdě postihovat policie tak se nic nezmění...
Po Listopadu 89 zrušili několik dobrých a zaběhlých věcí, jako třeba byla,: okresní správa silnic! To vypadá jako plátovač horké asfaltové směsy, ale napřed se přece musí vozovka odfrézovat!
to odfrézování má za účel vytvořit rovnou hranu s minimální spárou. Pokud se celá ta díra nahřeje na správnou teplotu, tak se to potom dá stlačením homogenně spojit. V současné době to cestáři v 99% nahřívají klasickým PB hořákem, kde ten asfalt spíš shoří než by se prohřál, pokud teda dotyčný má vůbec trpělivost tu díru poctivě nahřívat a podle toho vypadají i naše silnice...
Vždy kupujete rozdílnou kvaliu. Výrobce aut si nedovolí použít články podřadné kvality. Naproti tomu pila z Číny, tam je máte.
kdo tomu věří, ať tam běží...
Ano, já věřím tomu, že když budu mít možnost nabíjet takovou věc doma a pomalu, tak se životnost baterie prodlouží, a věřím i tomu, že výrobci nalézají nové cesty k tomu, aby baterie nebyla po 150tis km "odkecaná" ale je nesmysl tcrdit, že životnost baterie je nekonečná, když je omezená na cca 1000 cyklů a to není o snížení kapacity, ale totálním kolapsu. Takže ano, dobrou péčí o baterii bude pečlivý majitel schopen udržet ten elektrovůz v provozu cca 500tis km, ale v té době si s tím dojede jen do krámu pro rohlíky a bude rád že zpátky netlačí...
O IV je nejsravější auto jaké jsem zatím potkal. Vím o dvou flotilářích u kterých shade (a u jednoho i pro jistotu vw koncern jako takový) díky tomuhle výtvoru navěky skončila. Jinak nebezpečných tajemství v tom slova smyslu skrývá mnohem víc každé auto vyrobené od letoška dál (u mnoha i dříve). Namátkou: hlídání rychlosti, blackbox, ecall (aka blackbox II), držení v pruhu, elektronická ručka, v2x, atd. A počkejte na homologaci sw, to bude teprve sranda.
tak já sledoval australský test asistentu brždění před překážkou a koncern z pěti pokusů se pokusil přibrzdit pouze jednou před stojící překážkou, jinak vždy následoval náraz... Nejlíp vyšel systém subaru, který neselhal ani jednou a přitom se aktivoval až na poslední možnou chvíli ať se jednalo o stojící překážku nebo pohybující se...
jeste doplnim. pokud bych byl v CR a mel bych tu moznost, tak nez bych si mel koupit skodu za 1 milion, tak si radeji koupim za 1.1 2 roky ojeteho evoque.. proste ty moznosti v CR jsou, ale malokdo je vidi..coz je hodne smutne
tak já bych si škodovku také nikdy nekoupil. Za ty peníze je to navoněná bída, ale v českých očích je škodovka luxusní vůz a kdykoliv jen nějakému škodovkáři nadhodím, že za peníze co on dal za ojetinu si mohl koupit nový vůz, sice ne škodovku, ale buď kvalitativně srovnatelný za podstatně méně a užívat si záruky (korejci) nebo utratit stejně jako za škodovku, ale mohl si koupit o třídu kvalitnější vůz (japonci) tak schytám takových nadávek, že se nestíhám divit. A u ojetých aut se české preferenci divím dvojnásob. Když slyším, jak si někdo pochvaluje, že si koupil bejvalej služebák s poměrně nízkým nájezdem, ale má to zaručenej servis, tak nikdo nechce slyšet, že ten servis je nastavenej na to, aby ta firma na žádný nemusela jet bez ohledu na kondici auta a výsledek si odskáče majitel, kterému je vůz přeprodán...
Spise by mne zajimalo proc se v cesku prodavaji jen 2 segmenty aut.. Skoda (priblizne 70%) a potom auta, ktera nedavaji smys. tim myslim vsechna v zakladni verzi, diesel, manual. kdyz si chcete v CR vybrat vuz podle vlastni chute, tak proste neni narok a to je hodne smutne. v CVR to vypada tak jako by vsichni ridici znali jen jeden druh aut.
to je jednoduché, v ČR je totiž tak nízká kupní síla, že většina nových aut je koupena jako služební a jako taková jsou i výbavou a motorizací poměrně nesmyslně konfigurována. Běžně pracující člověk si nové rodinné auto koupit nemůže dovolit...
Nebezpecne tajemstvi je to, ze je to rychla splacanina. Takze nic nefunguje jak ma a auto vas chce zabit 😂 kolegu hasice chtelo prejet. Ukazoval mi to i jak zatahne brzku a auto se zachvilku rozjede 😂 vse je nedodelane. Kazdou chvili to maji lide v servisu. Motory zatim dobry ale ten zbytek same problemy
já zatím neslyšel o čtyřkové ovci v naftě, která by nebrala olej a i když je tento problém bagatelizován, tak při běžné spotřebě toho oleje vyjde finančně lépe benzín se spotřebou 10 litrů na sto...
197
Sledujících
0
Sleduje
197
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
proto jsem Vám chtěl projevit respekt, jste jedna z mála :-)