U nás ne, plní kamiony stojící na silnici z pole (např. řepa); když pak technika opouští pole, mají WAPku a očistí kola než vjedou na silnici.
takhle by to mělo vypadat! Ale ne všude je to běžná praxe, u nás máme na silnici i 10cm vrstvu bláta (jsem schopen doložit záznamem z kamery) a auta se snaží vyhnout jak na bruslích a "hospodáři" jen vesele tahají další jíl z pole na cestu a když se člověk rozčílí a snaží se je přimět k průběžnému úklidu, tak se dozví něco o pánských přirozeních co se má starat o své, že úklid bude proveden po skončení sklizně, ale neřekli které...
sorry, ale tihle "hospodáři" by konečně měli dostat pořádně přes prsty. Je jedno který je to okres. Jakmile začnou vjíždět do polí, vytahají na silnice neuvěřitelné množství marastu a naprosto ignorují zákonnou povinnost očistit své vozidlo před vjezdem na vozovku. Následně po dvou dnech milostivě silnici přejedou smetákem, zanechají na ní 5 cm bláta a police se absolutně nenamáhá je ohodnotit.
Já mám zase pochybnosti, zda jste vůbec schopen pochopit, že Evropa není pupek světa. A že jinde se evropským emisním normám smějí. A zahraniční automobilky se nad těmi normami smějí ještě mnohonásobně více, jak si tím Brusel zničil jeden z pilířů své prosperity a jedny z jejich největších konkurentů.
ano, globální automobilky nabízí ve světě motorizace, o kterých si mi v evropě můžeme nechat pouze zdát ve vlhkých snech. Pouze evropa si myslí, že zachrání svět, když budeme svými auty čistit vzduch. Přitom jediná cesta kontejnerové dopravní lodi z číny do hamburku vypustí stejně emisí NO a CO2 jako kompletní evropská osobní doprava za celý rok. To ale nikdo neřeší...
možná by si páni autoři mohli zjistit fakta. Smlouvu Ford-Ferrari nechal Enzo Ferrari padnout z jediného důvodu, Ford se zavázal k tomu, že ferrari bude mít kontrolu nad sportovní divizí, ale při podpisu smlouvy to v ní nebylo uvedeno a na přímý dotaz mu právnící pana forda odpověděli, že on prodává továrnu a chtěl by v ní nadále rozhodovat? Že se zbláznil. Tím padla v jedné vteřině celá smlouva a nic na tom nezmění natočené báchorky z americké produkce...
A že byl Ferrari ve svrabu hovoří fakt, že jen o pár let později svoji továrnu prodal Fiatu, ale ti dodrželi slovo, nikoliv jako ford...
Nechám si od vás rád vysvětlit, co je v rozporu s pravidly rozjet se na zelenou, byť co motor dovolí, a po dosažení 50 tuto rychlost udržovat a co je tak úctyhodně v pořádku projet křižovatku rovně odbočovacím pruhem doleva? Já mám kameru a svoji jízdu si natáčím, proto předpisy zásadně nikdy neporušuji. Navíc bych v takové situaci nebyl ani účastníkem nehody. Ti motorkářsi jezdí čelně proti vozům v prostisměru, já bych neměl ani ťukanec. Není přece moje věc že chějí závodit v rozporu s pravidly, já si také rád zazávodím a chci projet křižovatkou předevšemi první jako oni. Mám na takovou soutěž uplně stejné právo jako oni.
VRAŤ PAPÍRY!
No jasně, ale většina motorkářů si tomu jde naproti. Typicky třeba já. Stojím první na světlech, za mnou velká kolona aut. V levém odbočovacím pruhu stojí motorkář. Nic nenasvědčuje tomu že by měl jet rovně, ani nesmí. Já si řeknu, asi odbočuje, ale kdyby chtěl jet rovně tak mě bude chtít předjet tak si zazávodíme, tak si zařadím 1, spojka na hraně záběru a aby to nepopojelo tak to držím na ručce. Jak to padne tak vystřelím a ženu to levým okrajem auta těsně proti autům naproti. A co myslíte že ten sebevrah udělá? Snaží se narvat do těch 40 centimetrů co tam nechávám. Nemůže prostě dodržovat zákony, a slušně pouště lidi před sebe když přijede až poslední?
vrať se do autoškoly a hlavně odevzdej dobrovolně papíry! Vrah jako Ty nemá na silnici co dělat!
Tady je - tedy v CZ tisice dobre placenych odborniku a poradcu a tomhle zadrhelu nikdo nevedel ? Samozrejme, ze Westinghouse chce prachy, taky jich maji zatracene zapotrebi. Ted jeste si budou stezovat francouzi a CZ bude mit jeste dalsi soudni spor na bedrech. A ty soudni vylohy nebudou zadarmo.
Kdyby to bejvali dostali rusove, bylo by to bez problemu a uz by se stavelo. Takhle stavba nezacne nikdy, protoze jak je v techto pripadech znamo - soudni spory mohou trvat leta. Takze bravo CZ odbornikum a poradcum, to se povedlo.
mě by zajímalo, kde se vzali informace, že rusáci jsou schopní cokoliv postavit. Korejská KHNP je jediným subjektem, který byl schopen poslední dobou postavit a spustit jaderný zdroj ve stanoveném termínu a za nasmlouvanou cenu. Francouzi nejsou schopni postavit nic za stanovenou cenu a v termínu ani doma, natož ve světě a rusáci mají jenom velkohubé kecy na které slyší jen proruští trollové.
Stejně tak o problému KHNP s Westinghouse se vědělo dříve, než došlo k vyhlášení vítěze tendru a je to čistě problém KHNP nikoliv ČR...
Novela silničního zákona problém jen zhoršila. 1,5 m distanc, nebo při rychlosti 30 km/h jen 1m. V mnoha místech tak řidič nemá šanci bezpečně předjet i jen 1 cyklistu, natož skupinu. Taky jsem kolař a řidič, chápu obě strany, pokud jsou si navzájem ohleduplní.
ano, bývalo, ale od okamžiku, kdy má opilec na kole pocit, že se zeměkoule točí dle něho se těžko hledají sympatie... čest vyjímkám...
Nejhorší na tom celém problému je, že většina dospělých cyklistů má řidičák. Přijedou autem, sednou na kolo a najednou zapomenou pravidla silničního provozu. Slezou s kola, nasednou do auta a hle, hned se sami stanou kritiky cyklistů. No nésú to hňupi ? Všeci né, enem nekeří. 🌝
za mě se z 99% cyklistů stali naprostý hňupové až s novelou silničního zákona, kdy je má povinnost řidič vozidla objet s metr a půl odstupem. Od tohoto okamžiku odmítají respektovat povinnost jet po krajnici, jízdu za sebou a všechny ostatní povinnosti cyklisty na silnici. Myslí si, že jsou nesmrtelný a všichni se jim musí přizpůsobit... A dokud je nezačne velmi tvrdě postihovat policie tak se nic nezmění...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a to ještě v testu nejsou zmíněny světlomety, kde insignie poráží supa o celou tichomořskou flotilu, ne jen o parník...