Změní to profil toku a osazenstvo co se týká vodních organismů a těch, kteří jsou na vodu vázaní. Tak budeme mít všude stojaté vody, kde bude minimální druhová rozmanitost, no...
Zvýší se retenční objem zdržení při možných přívalových deštích. Dolní úsek Labe nebude stejně zadržovat vodu v krajině, takže v profil zůstane stejný jelikož se nebudou "narovnavat" oblouky. Druhová rozmanitost (biodiverzita) by měla být primárně na horních a bystrinych úsecích vodních roku. To samozřejmě neznamená, že tento úsek bude bez života, pouze se adaptuji jiné druhy vodních organismu.
Objev ameriky, jako lodní kapitán jezdím na chemiku od Antwerp po Duisburg. Cesta protiproudu trvá 24 hodin a je to 300km ( kde se kluci courají nevím, ale asi jezdí jen za denního světla a plavební cesta asi není určená na radar)
Ale těch kamiónů co to ušetří je nepočítaně, 95% času se standartně v roce bere 2000t a je to bez problému. Švýcarsko bere většinu paliv z Rotterdamu a hádejte kudy se to tam dostane...
Ono jste ale úplně v jiném světě... Vy určitě jezdíte B režim(4 ) u nás A1(2). antwerpen - Duisburg 2 komory (24 hid/7 dni) Vltava komory do 15,00 hod.
C chemik max pár let staré motory, zde TR motory ČKD r. v. 70 léta neno 20 let starý Volvo Penta.. Pak slova o tom že se někdo coura jsou lichá.
A proč si Vy(zaměstnavatel) v zahranici může dovolit investice do lodi, no protože má většinou stále kontrakty. Kontrakty lze podepsat pouze pokud budete mi spolehlivou vodní cestu... Asi tak
Jenom jsem psal, že stavba dalších vodních děl za účelem úpravy hladiny je jenom dalším ničením životního prostředí.
Vodní doprava ano, kde pro ni jsou vhodné podmínky včetně splavnosti toku.
Co si představujete pod pojmem vodní dílo které nici ŽP? Jedna se o protipovodňovou hráz, rybniční hráz, nebo i třeba plavební stupeň s nejmenší ekologickou zátěží při výrobě elektricke energie. (Začátek je beton do VD pak už jen několik stovek kg nebo jednotek tun drahých kovu do generátoru)... Dále už jen ticho a žádné emise do doby GO
Byla by pecka, kdyby to udělali jako v Norsku, kde trajekty mezi fjordy jezdí na baterky a dobíjejí se v doku zatím co auta sjíždí a najíždí. Ideálně ještě ze sluneční/větrné energie.. takové lodě už prý mají dojezd 92km, samozřejmě čím těžší, tím větší spotřeba, škoda, že se to nevyužívá víc.
Četl jsem článek o osobní elektro lodi v Praze. Pan psal, že to ale ekonomicky nesmysl(jeho fandovstvi). Něco co můžete provozovat ale živit Vás bude něco jiného.
V západní Evropě na základě dotaci již jezdí plynové LNG lodě.... Jelikož se jedná o stlaceny a podchlazený plyn, tak jenom natankovat trvá 3 x tolik času než naftu. A je tam i mnohem více bezpečnostních rizik.
Spočítali to na jediném příkladu, kde jim to vyjde.
Štěrk už nevozí lodí, cement (beton) na tu stavbu nevozí lodí.
A rajčata do kauflandu mi loď nedoveze. Prostě jeden opěvný článek o zoufale neefektivním způsobu dopravy. Tak proč to dotovat. Bez náklaďáku nedovezeš stejně nic. Tak ty peníze na dotace přístavů by mohly jít na budování obchvatů měst.
Železnice měla umřít v minulém století a lodičky (vnitrostátní) měly umřít už v 18.století.
Aye aye, Lindhart, ty starej říční vlku.
Ale oni vozí i různé frakce štěrku. (Asi to nezmínili). Na cement jsou speciální lodě... tu v ČR nemáme.
A kdo kurňa všem nakukal, že říční lodě mají vozit rajčata, banány, a jiné rychle kazici se suroviny... I když existují chladicí kontejnery, stejně jako ADN kontejnery, apod.
Nejhorší je, že pořád slyšíme bez kamionu se neobejdeme... a potom všichni stojíme na D1, D8 apod v kolonách a nadáváme. Bez kamionu se neobejdeme, to ano, ale na některé komodity a výrobky by se dali nahradit.
Jde vidět, že synek se toho nebál. Spočítal pro a proti a vyšla mu 50% úspora nákladů. Proti lodní dopravě je sezónní nedostatek vody a doba přepravy. Když umíš plánovat, tak doba přepravy jako mínus odpadá.
Proti lodní dopravě určitě v tomto kanalizovanem úseku není nedostatek vody(zaručen ponor 180 cm)/360 dni. Doba přepravy samozřejmě je minus... otázka zní:musím mít 40 tun písku za 3 hod nebo mi stačí 800 t za 20 hod?
Může být.. ale kdo někdy plul velkou lodi ví kolik černého bordelu z toho komínem letí, proto mám jisté pochyby.
Ano, máte pravdu černého bordelu poleti dost. Ono také záleží s jakou velkou lodi poplujete. V ČR jsou lodě co mají staré motory třeba 20 let ale lodě co mají 2 roky. Některé hulí hodně, některé vůbec.
Na nakládku do lodě to doveze náklaďák, z lodě to doveze náklaďák do míchačky a z té míchačky to zase veze náklaďák. Tak nevím. Loď určitě nebude ani EURO 0.
Ano, loď nebude mít EURO 0 , jelikož jako nesilnicni stroj spadá pod emisní normy STAGE. Aktuálně platí na nové a remotorizovane plavidla(lokomotivy, dempry,finisery apod) STAGE V, mj. naprostá většina těchto motoru už musí mít i nádrž na mocovinu.
P. S. Asi je rozdíl jezdit s náklaďákem 100 km z kamenolomu nebo pískovny než 2 x 2 km z nábřežní zdi k michacce, nemyslíte?
Jedlička se velmi dobře ukazoval už v Bohemce a po návratu do Plzně získává další zkušenosti na evropské úrovni. Za mě jasný kandidát do reprezentace.
Paradoxem, je i on sám to v rozhovoru řekl " nebýt Bohemky tak není tam kde je", myšleno, že mu dali prostor, dostal důvěru. On se vypracoval na takovou to kvalitu. A bohužel Bohemka hraje, tak jak hraje 0:0:(
Zdravím, máme O3, 77kw , CLHA, najeto 275 tis., zaplněnost DPF 72%(cca 58 g oil ash) + Eurooil nafta +VIF a vše zatím ok. Olej 5W-30 měněn po 12-13 tis. /rok. Mám kamaráda VW Passat B8, 2,0 Tdi, a stalo se mu přesně co píšete.... Piliny ve filtru. Vše vyčistit, sehnat čerpadlo a byl za 72 tis.
Omlouvám se,mělo být pod pana Brejchu
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
přesně B, ale souhlasím úplně jiný svět. O provozu zdymadel do 15 hodin sem netušil. Ale pozor sem na chemiku z roku 95 postaven v ČR, ale je pravda už asi párkrát přestavěn a motor má 10 let, i když mimo mě už tu bylo vyměněno pomalu vše. U nás v Čr na to nejsou peníze, jak majitelé tak se nebavím ani o vodních cestách..
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlas. Dekuji