Vadí vám demokratické zřízení? Už více jak třicet let si lidi svobodně volí své zástupce, kteří vytvářejí zákony a řídí naši zemi. Za tu volbu také neseme odpovědnost. Tak si vstupte do svědomí, koho jste kdy a jak volil a co ten udělal proto aby hájil vaše zájmy. Takže si to shrňme, za to že o nás rozhoduje někdo v Bruselu si můžeme jen a jen sami. Nebo pokud jste volil vždy ty správné kované, tak hold rozhodla většina a ta to chce takhle. Nelíbí? Zkuste jít do politiky a něco s tím udělat. Má to cenu dál rozebírat?
Jste demagog, to za prvé, a za druhé, opravdu vidíte demojracii v tom, že vám někdo něco zakazuje? A ano, Brusel nám tu zakazuje fosilní auta, pokud tvrdíte opak, vraťte se na tu základní školu, třeba vám to někdo vysvětlí.. už končím, diskuze s vámi je zbytečná.. a ještě jednou, nejsem proti elektroautum..!!
Nikdo vám ale čínské auto nevnucuje. Já jsem si toho tedy nikde nevšiml. Budete mít ještě možnost minimálně nějakých 11 let si nového spalováka koupit. A pak další léta v něm jezdit. V čem je problém? Asi jediný, že na to nemáte? Ve vyšším segmentu už jsou ceny srovnatelné. V tomhle nižším je zatím málo typů a tím i chybějící trh a konkurence. Za dva, tři roky to bude jiné. Stačí se podívat jak se nám rozbíhá trh s ojetinami. Za kolik se dnes dají některé ojeté EV sehnat. Pro vás to je předražený elektrokrám, pro někoho výborný druhý auto pro manželku, které se bude nabíjet doma z přebytků z fotovoltaiky. Co jste se lidičky zbláznili? Je to je obyčejná alternativa, stejně jako bylo kdysi diesel, nebo LPG, CNG. Pamatuji si tu dobu, kdy se říkalo, že nafta patří do kamen. Lidi se ofrňovali nad naftou. Pak přišlo TDi a jak najednou nafta přestala smrdět. Stačilo, aby si ho pořídil váš soused a bylo vymalováno. A tohle bude stejný. Neznám nikoho kdo by se z EV chtěl vrátit ke spalováku.
Jestli na to mám, nebo nemám je vedlejší, jen jsem na začátku napsal jednoduchou řečnickou otázku na kterou odpovídáte jak odpovídáte..
čínské auto mi nikdo nevnucuje, vnucuje se nám tu jakýsi bruselský elektrofanatismus, který "zakazuje" (čti pokutuje) fosilní auta, která tím nesmyslně zdražují a ještě náš stát vypisuje nesmyslné dotace na elektroauta, .. A ano, ceny vyššího segmentu jsou srovnatelné a to z jednoduchého důvodu, zdražují se fosilní, ne, že by zlevňovali elektroauta..
nemám nic proti elektroautům, jestli to někde v mých příspěvcích vidíte, tak to tam opravdu není.. Ano, lidi si to určitě koupí, o tom nepochybuji, jen jsem, jak jsem psal na začátku, porovnal auto v článku s tím, co i v článku uvedli jako jeho "konkurenta" ..
Mě neuráží vaše hloupé otázky, už proto, že číst umím. Tudíž jsem si nemusel nic počítat. A ano jak píšete porovnávat se mají jablka s jablky a ne z hruškami. Ve městě, kam je tohle auto určeno, je jistě každý Nm dobrý, zejména když se nemusí čekat na nějaké turbo a kvedlání se šajtrpákou. Jistě je to zase o dost těžší, ale ve městě je jakékoliv EV král, zejména v účinnosti a nic spalovacího se tomu nevyrovná, myslím tím zase ty jablka s jablky. Zkuste být příště krapet objektivnější a otevřenější moderním alternativám a nikdo pak nebude na vaši hloupou reakci reagovat jak píšete hloupou reakcí. Nejlépe si to sám vyzkoušejte ať víte co haníte. Tak vám přeji krásné svátky.
jo a pro Vaší informaci, má ta škodovka o 15 Nm více, ale viděl bych to, že jelikož se čeká na turbo, tak je to stejně jedno a EV je král;-)
Jinak, Fabia s automatem je za cca 460 (pořád o minimálně 130 000 Kč méně než toto v článku) a za tu cenu už máte 85 kW motor, tedy o 15 více a 200 Nm, což máte o 40 více než v čínském EV..
ale jo, pokud člověk chce zaplatit více za méně, tak proč si tu čínu nekoupit;-) mějte se
Mě neuráží vaše hloupé otázky, už proto, že číst umím. Tudíž jsem si nemusel nic počítat. A ano jak píšete porovnávat se mají jablka s jablky a ne z hruškami. Ve městě, kam je tohle auto určeno, je jistě každý Nm dobrý, zejména když se nemusí čekat na nějaké turbo a kvedlání se šajtrpákou. Jistě je to zase o dost těžší, ale ve městě je jakékoliv EV král, zejména v účinnosti a nic spalovacího se tomu nevyrovná, myslím tím zase ty jablka s jablky. Zkuste být příště krapet objektivnější a otevřenější moderním alternativám a nikdo pak nebude na vaši hloupou reakci reagovat jak píšete hloupou reakcí. Nejlépe si to sám vyzkoušejte ať víte co haníte. Tak vám přeji krásné svátky.
pokud je moderní alternativa o 200 000 kč dražší, než ta zastaralá, tak nevidím důvod být k ní otevřenější. Mám rád své peníze, než si za ně kupovat předražený čínský "auto" .. a ne, zatím jste nenapsal žádný argument, jen něco o automatice a Nm..
jasný, až uměle zdraží tu Fabii na cenu tohoto "auta", tak si třeba někdo radši koupí tu čínu, ale do té doby jen "někdo", kdo je otevřenější moderním alternativám, tedy hlavně z pohledu peněženky..
Si to spočítejte, za mě stejný s větším krouťákem, nejsem tady před tabulí abyste mě zkoušel, co si o sobě vlastně myslíte? Porovnejte si to laskavě se stejně vybaveným autem 😉. Začněte třeba s automatem, ať je to porovnatelné.
jojo, na to jsem přesně čekal, kdy tu někdo vyjede s automatem .. vy jste si začal o "žihadlu" a přitom výkon mají oba stejný, krouťák to strašně vytrhne ..
pardon, jestli jsem vás urazil jednoduchou otázkou, na kterou jste si tak trošku naběhl hloupou reakcí. Mějte krásné svátky;-)
záleží jak často potřebujete jezdit dál, ono 200 v zimě a 300 km v létě, je docela pořádný komín přes půl republiky, pokud jezdíte dál 2x týdně je jeho pořízení nesmysl, na to jsiu jiná elektroauta, pokud jedete dál jednou za měsíc nebo za půl roku, tak za peníze ušetřené za palivo, proti spalováku, není problém jednou za čas dobít půlhodinku někde na cestě na dobíječce a přitom si dát hambáč nebo nakoupit... no stress.. 😉
no jo, ale když někam dojedete, tak musíte i zpět, to kolem komína máte tedy 100 km a to je jako hodně? a na tu půlhodku s rychlostí v článku uvedenou to nevypadá..
servis, opak je pravdou. Fábii vám bude servisovat kde kdo v garáži. Servis elektra a ještě z Číny nikdo neumí. Zbydou vám jen značkové servisy za nesmyslné sazby, s šílenýma cenama
souhlasím i když jsem původně myslel to, že elektroauta nepotřebují "tolik" servisu ,aelspoň co se týče motoru a prvních let provozu ..
Tohle si musí rozhodnout každý uživatel sám. Pokud potřebuje co nejlevnější pořizovací cenu a zároveň má nízký nájezd = spalovací motor. Pokud chcete už něco vybavenějšího, tak začíná EV dávat smysl pomalu už i těchto menších aut (když mám místo, kde budu nabíjet). Okolo milionu už jsou EV výhodnější.
nebudu se hádat, za mě to je ekonomický nesmysl, jako druhé auto do rodiny na měststký provoz, tedy ne vysoký nájezd, je tohle nesmysl.. ano, pokud někdo nepřemýšlí nad ekonomikou, tak ano ...
Nikde není řečeno že ve Spartě je katastrofální skauting,podívejte se na Slavii Plzeň ty přivedou posílí kteří jsou posílí.Copak jsou posílí jako Ross, Solbaken,Tuci a další nekopi.Prodlouzit smlouvy s Wiesnerem,Pavelkou, Peškem kteří na Spartu nemají, takových přešlapů v Plzní ve Slavii nejsou k vidění snad jenom ve Spartě a Budějovicích.Tohle jde za bratri Rošických.
no, hele, slavia má dobrý čuch na ty černé kluky, ale koupili třeba Lingra za 50 mil, Zimu za 100+ mil... Ross byl vyzkoušen, předpokládám, že půjde, Tuci stál 20 mil, za to ho prodají. Solbaken za 50 je fakt hodně.. Wiesner, Pavelka, Pešek na ligu stačí, na Evropu ne, ale jo, taky bych je vyměnil, ale když máš na kraji Preciada, který kdyby chtěl, tak převyšuje celou ligu, tak kdo ti přijde hrát na jeho pozici? Wiesner je solidní záskok, bohužel je to tak, že hraje více než by měl..
ale z jiného, bratři Rosičtí přivedli Haraslína, Birmancevice, Kováře, Hancka, Krejčího, Rahmaniho, Kuchtu, Kairinena, Laciho ..
Tyhle hodnoty dojezdu na městské auto stačí. Nabíjet budete stejně výhradně doma/v práci na AC. A pokud s tím autem budete mít vyšší nájezdy, tak bude celkově levnější než ta Fabia. Je to prostě o tom co kdo potřebuje. Fabia bude mít výhodu v dojezdu, pokud ji budete chtít využívat i na delší trasy často, ale to je tak všechno. Ja osobně bych preferoval nějaké evropské EV (pokud tedy budou do budoucna stíhat vývoj vs cena Činu) ID 2 by mohl byt povedený model, pokud půjde ve stopách ID 7.
kolik by to auto muselo najet, aby se to vyplatilo cenově? jen na palivu tak 150 000 km a to vážně s městským autem najedete?
Fabia má výhodu si myslím zde celkem ve více věcech - cena, dojezd, servisní síť, zůstatková cena při případném prodeji.. jediná výhoda u elektra je ten "servis", že by neměl být tak potřeba ohledně motoru + cena za km (cena elektřiny)..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Opravdu vám litrový prďoch s fofrklackem přijde zajímajší než moderní EV? Kolik vám je?
1 odpověď
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
To jsem někde napsal? A tohle je ten moderní EV?
1 odpověď