mě přijde že i 20km tiché jízdy může být pro vojenské auto dost zásadní plus..
Poslední kus cesty s nákladem pro chlapy v přední linii může být méně zjistitelná ..
Jde také o to, jak tichý opravdu ten provoz bude, přeci jen i elektromobil slyšet je a Tatra je zase poněkud větší, ale jinak super počin od Kopřivnice 👍
To je jako ptát se proč stavíme dálnice, když auta můžou dál jezdit i po silnicích, které ta dálnice nahradila. Dotyčný dostal pokutu za to, že nejel po stezce společné s chodci (tedy se nejednalo o cyklostezku). Tento typ stezky ale není mezi těmi vyjmenovanými § 57 (1) které je cyklista povinen využít, povinnost použít společnou stezku tady nikdy nebyla. Takže se soudil a soud mu dal za pravdu.
Každý kdo si text § 57 (1) v klidu přečte, zamyslí se nad tím a má všech pět pohromadě, tak musí dojít ke stejnému závěru. V § 57 (1) jsou vyjmenované prvky, které cyklista musí použít, je to:
"Stezka pro chodce a cyklisty" tam není a tedy nemůže být povinnosti ji použít.
Toto dává smysl, potom uznávám svou chybu
Tak proč potom tedy jsou cyklostezky a cyklopruhy, tak je zrušte a bude víc místa na chodníku nebo na pěší zóně, netřeba těchto kravín, když není povinnost jich používat, cyklista na přechodu nebo chodníku hned flastr jako za vjezd autem do zákazu vjezdu!!! Potom ten cyklista kličkuje z chodníku na silnici a zpátky dle toho, co se mu zrovna hodí a skočí klidně do cesty!!! Zrušte stezky a pruhy a nechte je chodcům!! Cyklista je účastníkem silničního provozu, tak proč nějaké chujoviny
Nevím tedy jak je to v Pardubicích, ale v Brně "terminály" instalované do všech vozů jsou jen čtečky karet, které požadavek o platbu jenom zaznamenávají. Je to z toho důvodu, že pokud za den projezdíte více než kolik je celodenní jízdenka, naúčtuje vám to jen celodenní jízdenku. Transakce proběhne většinou v noci ze dne jízdy na další den. Pokud jde o to, proč v MHD můžeme mít ať už více čteček nebo více terminálů, můj skromný odhad je, že MHD jako takové je mnohem více dotována městem a tudíž si podobné srandy může dovolit lépe. Taktéž tam může být faktor toho, že prostě to chtějí udělat hezky a dopravci kolem Prahy na to kašlou 🙂 Ale to jsou vyloženě jen mé domněnky.
Jak v Hradci Králové, tak v Pardubicích je u každých dveří terminál na kartu, na druhém sloupku na papírovou jízdenku, tudíž byl z mé strany předpoklad, že to je takto už všude, vím že i v rodném Trutnově to je v plánu, popřípadě už zavedeno... Tak přeji do Brna i jinam krok vpřed s terminály, a snad se posunou i soukromníci a kraje o kousek blíže k MHD v HK, PCE a dalších městech, kde hledí trochu více na zákazníka, ač to stále má své mouchy
Toto je pochopitelně hezké řešení, ovšem pracuje s tím, že řidič tento terminál u sebe má. Není dopravcovou povinností to za každou cenu zajistit, čili docela chápu proč to zajistit nechtějí. Blbý ale je, že tím spoléhají na to, že se lidi nebudou chovat jako prasátka, což je v dnešní době téměř utopie. Samozřejmě ano, druhý terminál by to vyřešil. Ale bohužel nepracujeme s touto variantou v tomto případě, protože řidič druhý terminál neměl plus Smluvní a přepravní podmínky jasně stanovují, co musí cestující v případě výpadku terminálu udělat (i toto mě vede k tomu, že se dopravce nejspíš nebude namáhat s kupováním záložních přenosných terminálů).
Pak jde o to, proč to v MHD jde (město zajistí) a u linkové přepravy (soukromí majitelé) to nejde... A to je ten začarovaný kruh, a člověku se nabízí, zda ten zájem o toho cestujícího z pohledu soukromníka je a nebo je placen krajem za km... Myšleno dotován krajem...
Ukázal jsem vám 🙂 Smluvní a přepravní podmínky. Pokud nemáte hotovost, ani nemůžete nijak jinak koupit jízdenku, prostě nejedete. To jsou pravidla, která MUSÍTE dodržet, abyste mohl jet. Nutnost nebo povinnost mít u sebe hotovost je v tomto případě nepřímá, ale stále tam takříkajíc "je" protože pokud nejde karta, musíte mít jízdenku opatřenou jinak (je to uvedeno ve Smluvních a přepravních podmínkách) a jedním ze způsobů jak si ji opatřit jinak je mít hotovost a zaplatit. Zavolal-li byste policajty, vysmáli by se vám, musel byste zaplatit výjezd a stejně byste nikam nejel, jenom byste zdržel celý autobus 🙂 Ale při tom, jakým způsobem komunikujete, by mne ani nepřekvapilo, kdyby vám to přinášelo určité zadostiučinění v podobě "Když nepojedu já, nepojede nikdo." Buďme hlavně jen rádi, že policistou nejste 🙂. (A pokud ano a jen demonstrujete, jak jednotlivé individuální případy řešíte, tak... si neděláte moc hezkou vizitku 😄 )
Dobrý den, já souhlasím s oběma názory, protože zase přepravce většinou není tak chudý, že by nemohl mít druhý třeba přenosný terminál (v Lidlu se mi stalo, že terminál nefungoval, tak mě namarkovali u druhé pokladny) za mě by bylo toto řešení v 80% případů dostačující, v 20% případů to pak je plošný výpadek (setkávám se s tím v Pardubicích v MHD, že některý z terminálů nejde, tak jdu k jinému)
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Kdo chce psa bít, hůl si najde....