Rafale je krásný auto, uvažoval jsem o něm, ale nakonec jsem koupil Hondu CR-V, přece jen, těm renaulťáckým hybridům moc nevěřím, Japonci už hybridy vyvijeji x let, na ty Honde se nemá de facto co podělat, není tam převodovka, turbo atd atd, 2,0 atmosféra v Atkinsonove cyklu, pohanejici primární elektromotor .. Rafale (plus Espace, Austral..) je podstatně složitější pohon, kde se může v průběhu let podělat dost věcí, můj názor, ale třeba se pletu a ty jejich hybridy jsou teď taky spolehlivý (?)... Netuším, každopádně ta Honda byla super kauf, nesmírně povedené auto.
Teď jsem se s new CR-V vrátil z čerstvě zasněžených Jeseníků...super 🙂
Měl jsem, mimo první generace z roku 96, tedy od 2.generace, všechny CRvéčka. Do poslední 6. jsem již nešel, měl jsem ji půjčenou na víkend a zůstávám u předposlední verze s geniálním, atmosferickým benzínovým motorem a optimálním rozměrem. Na dennodenní ježdění a 35 tisíc najetých ročně je to ideální velikost. Velikost a design je již mimo parametry, které by mne oslovily. Jsme zvědav, jestli tak jako já se 4.generací CR-V, najedete bez jediné poruchy, zaváhání či selhání, 380 tisíc km. Čili seděl jsem a dále sedím ve vozech Honda. Vy o motorech těchto vozů, nevíte vůbec nic. Jako kolega jezdící stejnou značkou působíte navíc jako poněkud podrážděný trouba.
Hele předně...nechtěl jsem se Vás dotknout a dle toho,co píšete dále o zkušenostech se značkou jsem Vás v první reakci jednoduše neodhad...nicméně oproti Vám jsem z new CR-V nadšený. Jak jsem psal,měl jsem v rukách dlouhodobě opravdu hodně značek a modelů...prakticky všechno v dieselu. Když jsem vybíral další auto,které nebude kvůli práci,ale kvůli volnému času,přihodil jsem mezi 3 adepty i CR-V čistě kvůli tomu,že je s předminulým modelem 2.2L bratranec velice spokojený a kolega,který má najeto s motorem 1.6L ke 150tis.km (oboje diesel) také. Vybíral jsem z Nissanu X-Trail, RAV4 a čekal i na new Kodiaq...když jsem ho viděl poprvé,tak jsem si řek,že kastli vůči rozměrům podvozku natáhli už do úrovně nesmyslu. Nissan odpadnul kvůli spotřebě a nedůvěře k motoru(generátoru)...3-válcový turbobenzín 1.5L...zůstala mi tedy v hledáčku Toyota a CR-V...pokud jsem v RAV4 šlápnul plnej,měl jsem dojem,že motor každou chvilku vystřelí z kapoty...tohle se Hondě mimo mnoho dalších záležitostí povedlo o level lépe...o motoru člověk vlastně ani neví,pokud nejede po dálnici,kde už je...ovšem opravdu jemně slyšet. Spotřeba klidně i pod úrovní dieselu,čtyřkolku jsem si vyzkoušel v prvním sněhu a pecka. Cena ze všech vybíraných nejlepší. Prostornost,funkčnost,zpracování+výbava TOP...tak mě napadá,co se Vám na autě zapůjčeném na víkend nelíbilo? Mě na něm vlastně vadí jediná věc...hlášení překročení povolené rychlosti...ale to se dá eliminovat ubráním plynu a znovu přidáním...v menu to znamená 6 úkonů při každém nastartování. Mějte pěkný den
Endometrióza je nejběžnější gynekologické onemocnění, trpí jím přibližně 10 % žen.
Operace a nepřetržité brání hormonů jsou jedny z velmi mála způsobů, jak té nemoci bránit, aby se v těle dále šířila
Ale tady na Super děláte, jak kdyby trpěla kdo ví čím a div nebyla na smrtelné posteli.
"„Mám diagnostikovanou endometriózu. Musela jsem brát dlouhodobě léky."...přesně...a proto je tam musela nonstop zapíjet šampíčkem chuděrka 😄
Současné CRV je hnus. Který zabil Green Deal.
Ani bych neřek...koupil jsem v létě nové ve čtyřkolce a hybridu...a i když jezdím celý život v dieselech...a mám za sebou opravdu hodně značek a můžu porovnávat i hodnotit...new CR-V je geniální auto a to včetně hybridního pohonu,který mi připadnul v porovnání při předváděcích jízdách uživatelsky dokonce mnohem lepší,než ten v Toyotě,přičemž pokud jde i o kupní cenu,ušetřil jsem oproti modelu v článku,nebo i oproti Kodiaqu okolo půl milionu...pindat o new CR-V něco o hnusu může jenom ten,kterej v tom v životě neseděl a sedět ani nebude...
Tak jsou úplně rozdílné světy, to se nedá srovnávat. Těžko budete využívat 100% potenciálu daného vozu. Já samozřejmě taky nevím, jaká by byla životnost kapacity baterie v takovém prostředí a kdyby se vybila, ale na základě mých reálných zkušeností, kdy prostě jedu po německé dálnici x kilometrů rychlostí 150 až 200 km/h a dobíjím řekněme po 280 kilometrech, tak bych řekl, ze je to v pohodě. Já totiž úplně vidím jak lidi mají tu představu, že se ten dojezd rapidně snižuje a ty procenta baterie jdou dolů. Už se jenom usmívám.
Ono taky záleží na tom, jaké to auto a jak má vyřešenou technologii.
Jako Váš názor beru...nicméně z fyzikálního hlediska nejde porovnávat německou dálnici,i když se svižnou jízdou,ovšem s mnoha místy k dobití,s terénem v poušti s nepřestávajícím odporem proti pohonu a nemožnosti jakékoliv rekuperace...a s tím souvisejícím krátkým dojezdem v krajině ničeho bez možnosti dobíjení...
Ta baterie se nevybije lusknutím prstů. Ta má nějakou kapacitu. Pokud s malou baterkou mohu jet dve stovky kilometrů úplně naplno, tak baterie vydrží určitě cely den v písku. Nehledě na schopnost se sama nabijet v rámci rekuperace. Lide maji fakt někdy pocit, ze se to vybije jako telefon. 😃
Aha...tak proto Audi na Dakar tahá ve svých elektroautech benzínový generátor? Mimochodem zcela jistě nejsem proti elektromobilitě...sám jezdím novým hybridem od Hondy...nicméně v poušti bych si s čistým elektromobilem a s ohledem na vlastní zdraví a život moc neužíval...
Hromada prázdných slov. No a co, že se staví v údolích, to je přece přirozené. Téměř každé město u nás (kromě Havířova) vzniklo u řeky. Stát měl udělat opatření. Tečka. Jiné státy to udělaly (Polsko). Neudělal, tak ať to zaplatí. Kamarád, živnostník, splácí úvěr na halu, dře od rána do noci a kvůli liknavosti Povodí Odry málem o všechno přišel. On nic špatně neudělal. Stát ano.
Za prvé...zrovna Polsko na tom s protipovodňovými opatřeními zas tak dobře opravdu není...za druhé proti výstavbě přehrady na Heřminovech protestovali dotčené obce a dnes toho litují...za třetí srovnávat kamaráda živnostníka s firmou,která kupuje firmy ostatní a prakticky tak skupuje konkurenci jako Baťa cvičky je opravdu mimo rozumné chápání...
Dobře, oni mají tak debilní stránky, ze jsem tam žádnou pobočku na Moravě nenašel. Stejně asi zaspavaji i v marketingu.
Za mě rozdíl od ostatních řetězců...pro mě ten hlavní...majitelé jsou češi...jejich obchody mají vlastní pekárny...větší dokonce vlastní pražírny kávy...můžete si nakoupit cokoliv běžně dostupného v ostatních řetězcích za slušné ceny,čímž nemyslím ceny dotované pod nákup...a to ovšem od obyčejného rohlíku,přes abnormální výběr mléčného a sýrů,živých ryb,normálního i steakového masa,uzenin, běžného piva i pivních specíálů,všemožných druhů vína,zelenina s ovocem čistě v solo klimatizované místnosti až po kupříkladu lahev investičního koňaku za 750tis.kč...to vše pod jednou střechou. Na Moravě jsou jejich největší obchody v Ostravě a Brně...menší ve Zlíně a Olomouci. Pokud pojedete kolem,zkuste se tam stavit...ten rozdíl je jasný hned. Za mě velice pěkné...
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Tam fordem, zpátky busem. Tak jestli se potvrdilo i u hondy.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jezdím 31 let vším možným a najedu každý pracovní den minimálně 200km za obchodem...je fakt,že jsem jezdil od nového auta ve spoustě modelů a značek...prakticky všechny modely byli s dieselem a je taky pravda,že ford mi do garáže vážně nesmí(nejhorší zkušenost)...ohledně hondy jsem toho v pozitivu slyšel a četl opravdu hodně,ovšem japonské značky jsem do této doby míjel. Chtěl jsem si před půl rokem udělat radost a přikoupit nové SUV jako druhé auto...vybíral jsem mezi new nissan X-trail E-force(vypadnul kvůli spotřebě a nedůvěře k 3válcovému turbogenerátoru...dále mezi new kodiaqem v naftě,kde jsem si zase po prvním seznámení řekl,že to s rozměrem karoserie vůči podvozku už nafoukli do rozměru nesmyslu(taky pravda že za podstatně více peněz v řádu stovek tisíc kč)...a ve výběru zůstala RAV4 a new CR-V...po zkušebních jízdách jsem si řekl,že je tohle auto navrženo opravdu geniálně a co se hybridního pohonu týká,vzala honda ten samý koncept jako toyota a udělala prakticky vše o level lépe. Na diesel si teď vážně ani nevzpomenu,čtyřkolka funguje i na hlubokém sněhu vůči poslednímu výletu do hor topově a problém? Absolutně žádný včetně skvělé spotřeby...takže i když netuším důvody pokusů o vtip,přeju fajn vánoce 🙂