Vypadá to fantasticky, těším se na otevření už teď. Konečně zase nějaká nápaditá a originální architektura u nás. Ty lampy za 78 zemí světa jsou fantazie, myslím, že tam budou první měsíce (nebo možná roky) večer co večer zástupy fotografů, notabene i s tím unikátním výhledem z mostu. Gratulace a poklona autorům!
To je myslím lehce nefér srovnání, speciálně v případě toho "dvojkového" Golfa. To už je opravdu auto ze staré školy.
Ale co třeba hned následující, třetí generace Golfu? To už by možná nebyl tak ohromující rozdíl. Jakkoli i on může mít klidně přes třicet let, je to v mnoha směrech pořád velmi dobře postavené auto. A mohl mít i šestiválec...
Jak tak na tím přemýšlím, test Golfu III VR6 proti poslednímu Golfu VIII by mne popravdě docela zajímal. Co vy na to?
Tohle nás jednou, jako lidstvo, zničí. Jestli budeme marnit čas nad nesmyslnými diskusemi o tom, jestli umělecké dílo, znázorňující pohádkovou Malou mořskou vílu, má příliš velká, nebo příliš malá prsa. Ta malá víla je opravdu nádherné a ano, má opravdu sošnou postavu a ano, má opravdu sošné tvary, ale tak to přece je cílem, nebo snad nikoli?
A "pornografie"??? Co na tomhle je, Bože můj, pornografického? To v tom případě Michelangelův David ve Florencii je také pornografie, o některých soškách na průčelích gotických chrámů ani nemluvě (tam to navíc porno opravdu je).
Ale tahle krásná dáma?
Mají Dánové opravdu tak málo starostí, že musí řešit takové nesmysly, co myslíte?
Nechci být ironický, ale GPS lokalizátor a detektor pádu v jednom lze za pár tisíc koupit již roky, malá krabička na přilbě, zcela funkční. Sám to vozím, propojeno s mobilem, pokud po pádu do 30 vteřin nezareaguji a nevypnu alarm, odesílá to zprávu a souřadnice GPS na tři telefonní čísla. To na to technologická velmoc, jakou je Švýcarsko, přišla až nyní? Předpokládal bych, že to bude zcela běžné od žákovské kategorie, ne jako "pokroková novinka" při velkých závodech v roce 2025...
Model ID.3 bude zřejmě už navždy pro Volkswagen znamenat jeden z nejvýraznějších případů nenaplnění počátečních (a navíc nemalých) ambicí. A podobně nemalých ztrát.
Tím spíš ale zaslouží VW palec nahoru za to, že to nevzdal a postupně "přetváří" ID.3 do podoby, ve které se měl možná vyrábět od samého počátku. A ve které bude mít zřejmě i více šancí na úspěch.
Dodávat nyní, že kdyby se tehdy vzala kabina Golfu VII a "posadila se" na elektromobilní plošinu (což samozřejmě není tak jednoduché, jak je jednoduché to napsat), že by to celé dopadlo možná lépe, je už asi zbytečné. Po bitvě je každý generálem.
Počkejme si, jak to celé dopadne. A jestli si ID.3 nakonec vybojuje svoje místo na slunci.
Tohle by mohlo opravdu velmi slušně zahýbat trhem. Konečně někdo pochopil, že drtivá většina uživatelů nepotřebuje 3 velké displeje a tisíc digitálních asistentů a multimediálních hraček. Potřebují se v rozumném komfortu dostat z bodu A do bodu B, řešit svoje věci, ne desáté podmenu na displeji. Navíc ještě bonus modulární koncepce - jednoznačně tleskám. Držím jim palce, a budu zvědavý, jak to dopadne v sérii.
PS: Myslím, že vím o jednom člověku, kterého zveřejněné fotky a nápad rozhodně nepotěšily. Protože mu je jasné, že takovýto pickup dokáže odlákat nemalou masu zájemců o Teslu, speciálně ve Státech. A že zrovna tohle auto by teď Tesla docela potřebovala...😁
Pan Jaromír Marušinec v textu mj. uvádí, cituji: „Elektroauta by podle něj měla naopak vítat dálniční policie, protože bez nich bude proti pirátům silnic pomalá. „Dneska existují elektroauta o výkonu 800 kilowatů a ty už spalovací auta nedokážou stíhat,“
Nechci se s panem Marušincem jakkoli přít, ale toto tvrzení je s dovolením opravdu nesmysl. Schopnost stíhat dané vozidlo není otázkou jen hrubého výkonu, ale i dosažitelné rychlosti a především podmínek, za jakých lze tuto rychlost dosáhnout. A pochopitelně schopnostech pilota vozu.
Neznám v současné době jediný elektromobil (i s výkonem uváděných 800 kW), jenž by v reálu dokázal ujet policejnímu Porsche 911 Turbo (německá policie) nebo Lamborghini Gallardo (italská policie). V českých reáliích jde o BMW 540ix (dobře řízené dokáže opravdu překvapit) nebo, pokud je potřeba opravdu extrémní rychlost, pak PČR disponuje Ferrari 458i Italia.
Všechna tato vozidla budou jakémukoli elektromobilu velmi důstojným soupeřem. A především: natankují za 5 minut. To žádný elektromobil, ani s výkonem 800 kW, opravdu neumí.
Dámě dle mého soudu náleží minimálně tři poklony, všechny ohromné: za extrémně těžkou (a ještě více potřebnou) práci, za to, jak těm chlupáčům dělá prima život (vidět, jak nemůžou dočkat a jak se kolem ní motají a z vrtících oháněk by mi mohli mít vrtulí je hodně příjemný pohled) a do třetice, jak dokázala koníčka proměnit v mistryni světa... Klobouk dolů. Nejvíc.
192
Sledujících
6
Sleduje
192
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Popravdě, je opravdu nádherná, ale jediný pohled do interiéru nedokáže absolutně ospravedlnit jakoukoli cenu nad milion, o několika milionech ani nemluvě. Jsem myslím celkem patriot a Tatře jsem vždy fandil, ale na druhou stranu naprosto chápu ty, co si v té době pořídili sedmičkové BMW (Václav Havel), nebo jakoukoli S-Klasse od Mercedesu (a klidně i W124, což je o třídu menší auto). Zpracování interiéru a použité a materiály jsou zkrátka o galaxii jinde.
Ano, vzduchem chlazená V8 za zády má své kouzlo, ale jinak? Chápu, byla taková doba a díky Bohu za to, že to auto vůbec vzniklo. Jen zkrátka dokonale odráží tehdejší možnosti (post)socialistické výroby. Nebo spíš nemožnosti.