Člověče, vy jste hňup. Kolik vám za ty bláboly platí? To musíte mít hodně velkou protekci, když vám tohle zveřejňují.
.
Proč myslíte bláboly? Měl jsem včera tuším tři články, kde tam jsou prosím bláboly? Nebo urážíte jen tak z principu? Hňup nehňup? Překlep v rychlosti jsem si opravil a poděkoval, uznávám chybu, můžete mi prosím ukázat další "bláboly", pane Šátavo? Díky za odpověď!
Nedá se popřít, autor je opravdu odborník, otázka je ovšem, jestli opravdu na téma, které tady zrovna probírá.
Jen namátkou, na dálnici nemůže vozidlo jehož konstrukční rychlost je nižší jak 80km/h ,dle zákona 361/2000 Sb.
Kdežto autor uvádí konstrukční rychlost 50km/h. pro provoz na dálnici minimalni.
Každý se nějak živí, proboha ale proč vy zrovna psaním nesmyslů.?
Díky za upozornění, opraveno!
Nikdy jsem předtím Toyotu neměl a v roce 2020 jsem si koupil Corollu 1,8 Hybrid, za čtyři roky najeto 341 000 km, za tu dobu jen servis olej a filtry a co se týče spotřebního materiálu, výměna brzdových destiček vepředu 3x, zadní 1x, přední kotouč 1x, zadní kotouč původní, přední poloosy měněný ve 280 000 km, to znamená maximální spokojenost, ani nic jiného než Toyotu nechci, tím ale nikomu nic nevnucuji. Ať si každý jezdí čím chce
Zcela potvrzuji vaši zkušenost... I „obyčejná” Corolla dokáže deklasovat konkurenci, pokud přijde na spolehlivost provozu.
Mnoho dalších kilometrů k plné spokojenosti přeji!
Kdybyste to někdy zkoušel (jako já), věděl byste, že ta "obstojná" emulace holt nefunguje. Tím se to použití mac os pro většinu profesí dost zužuje, "na něco dobré" je to možná tak pro ajťáky, nebo nějakou jednoduchou administrativní práci.
To se dost s dovolením pletete. Cokoli s obrazem a zvukem je na Apple nepoměrně lepší. Ukažte mi opravdu dobré grafické studio, kde nemají Apple. To stejné s videem, filmem, hudbou. A "jednoduchou administrativní práci"? Na Maca jsou dostupné kompletní kancelářské balíky, na kterých uděláte kompletní administrativní práci, nevím, proč jenom "jednoduchou".
Ti lidé, co na Apple pracují, si je nepořizují z pozérství, ale proto, že ta práce na nich jde nepoměrně lépe, než na PC.
Frekventované státovky nepoužívám. Cyklo+chodcostezky jsou k ničemu , chodci jsou úplně tupí a nechápou, že na takovéto komunikaci se musí držet směru, často na vás vylítne z ničeho nic hafan nebo se tam motají děti či cik čaj jedoucí bruslaři. Navíc mají tyto komunikace obvykle nedostatečnou šířku. Cyklopruhy jsou lepší, ale pokud jsou v ulicích v zástavbě, často na nich stojí auta a nebo prostě vedou podél parkovacích stání a pak jedete těsně u mezer mezi auty a nestačíte reagovat na nenadálou překážku, která se objeví. Někdy je dokonce řešení takové, že je pruh u obrubníku a pak teprve parkovací pás, to tam většinou blokuje nějaký šikula. Nejraději volím pro projížďky málo frekventované okresky a v Praze jsou šikovné i jednosměrky s oboustranným provozem pro cyklisty (typický třeba v Karlíně). V nouzi lze jet i po liduprázdném širokém chodníku, i když je to v rozporu s předpisy, ale paradoxně nejbezpečnější a nejplynulejsi
Velmi přesné a výstižné, díky!
Cyklostezky společné s chodníky jsou peklo. Ten idiot co to vymyslel, by měl jít sedět. Jako cyklista většinou volím silnici než tyto nebezpečné paskvily.
Asi bych nevolil (či spíše nemohu volit:) tak expresivní výrazy, ale jinak zcela souhlasím:) Spojit cyklostezku s chodníkem je opravdu nesmysl, a je vidět, že ten, kdo tohle navrhne a ve finále zrealizuje buďto v životě neseděl na kole, případně nikdy nešel pěšky po chodníku. Jinak by okamžitě pochopil, jaká je to hloupost. A podobně jako vy i já často volím raději silnici, než stezku s a) „borci cyklisty” s půlroční zkušeností na elektrokole, b) maminkami s dvěma kočárky vedle v družné debatě, případně za c) s pejskaři se psem na navijáku, jenž udělá výpad v naprosto nejnevhodnější okamžik. To už jsou mi ta auta milejší.
Vše dobré, ať se vám daří!
Je to jednoduché. Stres vzniká z toho, že spěchám. Spěchám, proto že jedu pozdě. Když plánuju cestu, tak vyjedu o tolik dřív, že si můžu dovolit luxus nespěchat a pomalu jedoucí cyklista, traktor, cokoli mi nevadí. Naopak můžu být ten "grand" kdo toho či onoho pustí, protože nemusím spěchat. Tak prosté to je.
Maximální souhlas!
Vše dobré, ať se vám daří!
MS
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Nechci se s Vámi přít o tuto konkrétní Octavii, nicméně jsem si jist, že i já bych dokázal skvělou péčí a servisem udržet tento motor hodně dlouho „naživu”.
Jde ale o průměrnou péči a průměrný servis, to, co praktikuje většina lidí. Ne co dělá někdo, kdo má jediný cíl: ukázat, jak dlouho ten motor vydrží.
A navíc jsem neměl na mysli jen koncern, problémy s Fordovým 1,0 EcoBoost jsou dostatečně známy. Nicméně ani Vámi zmiňovanému 1,0 TSI se nevyhnuly:
Šlo mi spíše o obecné srovnání: robustní, atmosféricky plněný čtyřválec 1.8-2.0 vydrží pravděpodobně více, než malé motory, postavené často blízko hranic technických možností. A že to jde i dnes, dokazuje třeba zmíněná Mazda se svými Skyactiv zažehovými motory (naopak ty vznětové se jim opravdu nepovedly).
Vše dobré, ať se Vám daří!
Nafta za 40?Kde prosím?Děkuji za odpověď.
Bráno v tabulce čistě pro výpočet a přehlednost, jinak dle Odkaz je aktuální průměrná cena nafty 33,46 Kč.
Vše dobré, ať se vám daří!
nevím proč se ztratil komentář který jsem sem před chvíli vložil ale skutr Manet 125 a skutr Tatran který je na fotografii vypadal každý trochu jinak ...... karoserie pod sedačkou u tatranu vyraznější u manetu tak víc zakulacená přední blatník je taky u obou typu rozdílný a skřínka na baterie před nohy řidiče u tatranu byla kranatější a měla větší dvířka a ta pani sedí evidentně na Tatranu S 125 a jen pro porovnání tady je náhled na oba skutry :Odkaz
Moc díky za upřesnění, už jsem za ty roky zapomněl, jestli Manet, nebo Tatran:) A mamča mluvila o obou modelech, oba se vyráběly v Považské Bystrici. Pěkný den, ať se vám daří!
Autor článku je dement. Pokud já respektuji pravidla, proč by je ostatní měli porušovat? Co komu dává právo, porušovat práva ostatních? Ano rád je nahlásim. Chci aby pravidla, která já dodržuji, platila i pro ostatní.
Co chápu, jsou zásilkové služby apod, ti to asi nemají jednoduché, když by měli parkovat 5 minut pěší chůze od dodávky.
Autor článku není dement, s dovolením.
Autor článku popsal situaci, která panuje v německém Freiburgu nebo v New Yorku, plus to doplnil komentářem, že Češi nemají s udáváním problém.
Historie mu přitom dává za pravdu. Ty temnější kapitoly se týkají např. protektorátu za 2. sv. války a gestapa v Praze, které v podstatě nemuselo nic dělat, „spoluobčané” udávali svoje spoluobčany ve velkém stylu a nosili to gestapu až na stůl. A neudávali špatné parkování, ale to, že třeba někdo někoho ukrýval. StB fungovala velmi podobně. Máme to zkrátka „v krvi”.
S pozdravem,
MS
Nechci rejpat ale kozí dech se říkalo Stadionu a Jawetťe ne "pionyru".První pionýr byl typ 550 neboli pařez následoval typ 555 jednosed, pak 05 a 05 sport byli tam i rozdíly dle roku výroby dodnes mám 555 r.v.1960 a 20 r.v. 1967.
Díky za info, ale my jsme tak říkali i „Pinckovi”. Nicméně, odstraním to z článku.
Vše dobré, ať se vám daří!
Nepochopitelně dali do 3valcoveho moturku od Peugeotu rozvodový řemen místo řetězu a utopili ho do oleje.. Olej řemen rozpouští a garantovaný interval výměny rozvodu při 105 tis km a 6 letech nevydrží ani omylem... Cca 30 až 50 tis km a cucky řemene ocpou sítko a nebo dokonce se řemen pretrhne.. A výrobce záruku negarantuje.. Neuvěřitelné jak se k tomu Peugeot staví.. Garantuje 105 tis km ale když se to stane při 50 tis km tak nic neuznají.. Poslední Peugeot který se u nás kupoval... A tak je to se vším... Bohužel.. Díky EU.. Asi budou potřeba ještě jedny volby...
O tomto problému víme a chystáme na něj rozsáhlý článek, Peugeot (Stellantis) totiž není jediný... Pravdou je, že některé kroky dnešních konstruktérů se selským rozumem chápou velmi obtížně (resp. jakýmkoli rozumem)
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Autor zjevně nepochopil o čem je krize (západo)evropského automobilového průmyslu. Jen a jen jeho !!! Nikde jinde na světě tenhle problém nemají. Je to EU a její nesmyslný a nevědecký Green Deal.
PS- jak symbolické...zatímco toto píšu , tak už několik hodin , minimálně v naší čtvrti, nejde elektřina 😅
1 odpověď
192
Sledujících
6
Sleduje
192
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nezlobte se, ale zdaleka není pravda, že jinde krizi nemají. Mají, a ne malou. Celá Amerika s Jeepem (jakkoli patří Stellantisu) nebo Fordem a jeho elektrickými pick-upy. O Hummeru EV nemluvě.
Ta krize je způsobená neuváženým přechodem k elektromobilitě, výrobou vozů, které v zásadě (za těchto cen a těchto parametrů) nikdo nechce. A je celkem jedno, kde se vyrábí, jestli ve Francii, v Německu, nebo ve Spojených státech. Jediné, co plus minus funguje, je Čína, ale tam jsou výroba i trh velmi specifické. A nesrovnatelné s ostatním světem.
2 odpovědi