Známosti nebo rodinné vazby u policie nebo na vnitru dokážou i nemožné oproti běžnému smrtelníkovi !
Nebo třeba má záznamy za parkování a podobný chujoviny.. když jsem se živil kulatou lopatou tak pro mě taky bylo pohodlný zaparkovat kde bylo třeba s pokutou za 200 než někde běhat se zbožím 300 metrů. Když jsem byl taxikář, tak jsem měl na háku zákazy vjezdu, zákazník tam chce? Jeho problém.. já mu nebudu kontrolovat katastr.. a tak dále, něm musí mít člověk Filipa a vykecal jsem se z neskutečných věcí..
Podle mě by asi bylo lepší, než současný způsob STK, mít povinnost dát vozidlo třeba každé 4 roky na kontrolu do servisu, kde by je prošli důkladněji a opravili a seřídili co je potřeba. Tedy ne jen kontrola koroze, světel a menších věcí, ale pořádné zkontrolování i motoru, seřízení, případná výměna čepů a opravy brzd. Prostě projít auto kvalitně a vystavit k tomu potvrzení. I ti odborníci se shodnou, že u starších vozidel je častější nějaká závada, proto chtěli STK každý rok, jenomže to řeší jen následky. Pořádným servisem se řeší příčiny, i kdyby byl méně často.
Trochu si myslím že vám bude kolem šedesátky+. V servise seřídit motor a opravit brzdy? Asi vás zklamu ale měrky ventilových vůlí a stroboskop na seřízení předstihu se už nepoužívá od vašeho mladí.. kdyby měla u každýho moderního auta proběhnout hloubková kontrola do posledního detailu, tak i střední třída chodí pěšky, protože hromadnou dopravu by to taky zruinovalo.
vy jste zábavnej člověk. To by k tomu znaleckému přezkumu musel dát někdo podnět. Třeba když jde o podezření, na cizí zásah. A když jim to auto takhle hezky otočil, tak asi na první dobrou bylo vidět, co se tam stalo. Tak co by na tom kdo dál zkoumal ? Majitel auta si ten posudek může vyžádat a taky si ho pak zaplatí. Počítám, že by to bylo dražší, než tenhle náctiletý šuplík.
Jakože policajt pozná kterej čep uletěl? I když to má pičkou nahoru tak nepozná kde je nádrž 🤦🏻♂️ natož jestli to uletělo před nebo po.. na to je chlupatej krátkém👍🏻 a i kdyby to byl autockar a ve volným čase mechanik, j tom okamžiku když něco vyšetřuje může vyplňovat formulář ale myslet si svoje.
Kulový čep na táhlu řízení? Ten ROZHODNĚ neuletí jen tak, z minuty na minutu. Tomu musely předcházet měsíce, ne li roky ježdění s traktorovou vůlí v řízení, hrkáním při jízdě a to i přímé, nepočítaje minimálně poslední zkoušky během STK, kde se vůle v řízení kontroluje.
Takže nejspíš STK přes známého. Ale pořád si říkám, že kdyby mi nějaký kamarád dal auto na protažení přes STK, tak přece mu to neprotáhnu s život ohrožující závadou, jako je řízení nebo brzdy... Ale někteří lidé prostě absolutně nemají soudnost.
Mohl bych vyprávět co pětistovečka udělá s technikem na STK a ještě s příslibem že to údělám za týden..
Vždycky jsem teda všechno udělal.. na technickou jsem jezdil spíš aby mi řekli co je třeba udělat, a taková diagnostika podvozku včetně brzd je k nezaplacení 😄
Byl bych pro aby se to tak nastavilo celosvětově. Lidi je moc. Máš peníze? Můžeš být k něčemu dobrej.. nemáš peníze? Proč by jsi měl žít?
Doplňuji že teda nenarazím na toho klučinu, sám mám dvě malý děti.. al třeba u dětí bych "nějak" nevím jak udělal výjimku.. ale ohledně toho zdravotnictví.. je to na pováženou..
Ne to není na žalobu, to je běžný postup zdravotní péče v USA. Nemáš peníze na léčbu, tak zemřeš. A nikoho to nezajímá. Proto uspořádala rodina sbírku, protože zřejmě neměli pojištění, které by vykrylo celou částku. A kdo ví jestli nějaké pojištění zdravotní měli. Spousta lidi ho nemá.
Byl bych pro aby se to tak nastavilo celosvětově. Lidi je moc. Máš peníze? Můžeš být k něčemu dobrej.. nemáš peníze? Proč by jsi měl žít?
Nepíšu z cesty. Protože nepřetržitý provoz ve 12 znamená i ranní 12. Ovsem potřebujete 4 směny. Protože jinak by vám to nedalo hodinově. Třisměném modelu se nepracuje nepřetržitě, protože každý den jsou všechny směny v práci. A pracují 40 hodin týdně a pak mají všechny tři směny volno.
Takže zase píšete z cesty.. 🤦🏻♂️
Pochybuji že autorka jakožto "milovnička pravdy" kdy vůbec vstávala do práce dřív než v pět, což je často realitou a to každodenní a někdy mnoholetou spousty lidí. Oplzlé, drzé a výsměšné články jako tenhle dovedou psát jen mentální polo-děti. K těm chlapům nepatřim. Jsem mnohem mladší. Práci si hledám rychle když už. Takže zde není přesné, že by článek zmiňoval právě mě.
Jestli jste mnohem mladší než třicátníci o kterých se píše, tak víte o práci ještě, no jak to slušně napsat.. Nicméně mě k třicítce závratným tempem táhne, a taky nemám problém hákovat, vstávat (dříve) v půl čtvrtý. Taky jsem za to odměněn, beru lehce přes dvojnásobek než ostatní "kolegové".. a přitom je to o disciplíně a poznani že člověk nebude manažer protože chce, ale protože pro to musí něco udělat a obětovat..
Je zvláštní, že jste ve třisměném provozu dokázal pracovat noční dvanáctky. To jen tak někdo nedokáže, protože den má bohužel jen 24 hodin. Takže na tři směny se dá pracovat jen 3x8. Ne 2x8 a 1x12.
Píšete z cesty, v nepřetržitém provozu jsou celkem bežné i dvanáctky na tři směny, jezdil jsem taxíkem před pár lety a tam se dokonce dělali čtyři směny (např o festivalu) i více, od 7:00 od 13:00 od 14:00 a od 19:00 každej si odkroutil minimálně dvanáct hodin.. někde prostě není čas na prostoje kvůli střídání šichet.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A kolikrát jste agresivně vybržďoval ?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen jednou jedinkrát jsem agresivně vybrzdil, následovala potyčka, příjezd policie a zadržení řidičského oprávnení řidiče kamionu kterej nadejchl trojku. Nikdo se v tu chvíli vybržďováním nezajímal..