Nevím co ,kdo servíroval ,ale Belgičané v Hradci byli lepší,doplatili nevím z jakých důvodů na proru doma ,kde jim chybělo dost hráčů a prohráli! Jistě jsem rád ,že kluci vyhráli ,ale nedělal bych z toho závěry ,jak jsme dobří ! Fejk to popsal po pravdě pane 90 minut slyšel jste ho?
Jo urvali to bojovností a srdcem. Ale i tak jsem rád, že to dali.
Kdyby jen v koncích zápasů.
Vždyť od 30 minuty byla Gruzie lepší.
Je to i v taktice.
Každý kdo to někdy hrál, mi dá za pravdu, že když hrajete ihned ze startu na 110% tak se rychle zakyselíte a je strašné těžké to pak dohrát do 90 minuty.
Je to jako by jste vyběhli na Maratón a dali do prvních 10 km všechny síly....
Lepší týmy jako Portugalsko,Španělsko, Anglie, Německo začínají v klidu a tempo stupňují až do konce zápasu.
Ještě se máme co učit....
Nelze mít 90 minut převahu, když hrajeme zhruba se srovnatelným týmem. Chvíli jsme lepší my, chvíli soupeř. Na začátku na ně vystartujeme a pak to buď vyjde nebo ne. Stejně nás pak zatlačili a šance na vyrovnání měli.
Ohledně našich technických nedostatků souhlas, musíme nahradit bojovností pomalu na hranici sebeobětování se.
Myslím si, že borci z Viktorky míří za jiným angažmá než ve Spartě. Snad z Boleslavi Kušej, Ladra ano, ale to by se musela změnit osoba trenéra. Kdy naposledy Sparta koupila českého fotbalistu nebo alespoň z české ligy? Já si teď nevzpomenu, on mě určitě někdo doplní. Takže to vidím na nějaké posily ze zahraničí.
Mnohdy jsou na vině i projektanti - kupříkladu u pražského okruhu. Směrem od letiště k dálnici D1 se na pražský okruh sjíždí 3 dálnice dohromady - chomutovská, karlovarská a plzeňská - do toho několik nájezdů z Prahy - a všechny tyto 3 dálnice a nájezdy z města jsou svedeny na pražský okruh do DVOU PRUHŮ !!!!!
Která projekční kancelář takovou hovadinu navrhla???
Není proto náhoda, že po šesté hodině ráno až do večera jsou na pražském okruhu vždy a každý den kolony -vždy před Ořechem, ale i jinde.
Takto tam doprava kolabuje již několik let a nikdo to neřeší. Již jsem tam prostál desítky hodin, objet to není kudy, protože všude jinde je to ještě horší.
Pře 30 ti lety jsem byl na veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem ( cca 3/4 milionů obyvatel), což je menší město než Praha a již tehdy tam byl okruh kolem města šestiproudý a ani v největší špičce tam kolony nebyly.
Jak vidno, tak krátkozrakost našich silničních projektantů je bezbřehá - totéž platí i o dálnici D1 a dalších.
V Praze má počátek nebo konec chcete-li 10 velkých silnic a jelikož do dneška není dokončen kompletní okruh tak to drhne. Až ho dokončí tak se zjistí, že okruh kapacitně nestačí a začnou se přidávat pruhy. A situace se bude dále opakovat.
Shrnuli to celkem dobře. Koordinace staveb a zajištění průjezdnosti evidentně vůbec nikoho nezajímá. Pokud někde uzavírkou snížím kapacitu, je nezbytné ji jinde nahradit, jinak dojde ke kolapsu. Tento základ dopravního řešení se v současnosti vůbec nedodržuje a to již od nesmyslné výstavby cyklistických pruhů, v nichž takřka nikdo nejezdí. Tzn. změnu místních úprav, uvolnění jízdní kapacity na úkor parkování, odblokování výjezdních směrů i na úkor příjezdu a zprůjezdnění "zapovězených lokalit". Také absolutní vyloučení těžké dopravy z exponovaných míst a hlavně perfektní značení. To co je na Magistrále, či Liberecké je trestuhodné. Podle toho se vůbec nedá řídit. Značení nejen že nekoresponduje se skutečností, ale je i v mnoha případech protichůdné. O nepřehlednosti i mimo dopravní špičku ani nemluvě. V tomto směru by bylo vhodné také připomenout, největší možné rozměry vozidel a způsob jejich průjezdu v dané oblasti! Možná by stál za úvahu i jednosměrný režim tranzitních tras, nebo alokace odstavných pruhů. Pokud je schopen někdo vypustit z úst, že je v tomto směru činěno maximum možného, pak je buď neschopný, nebo lhář.
Do Prahy jezdí čím dál více aut to není tím, že je více uzavírek nebo omezení. Víte, co přijde na řadu po rekonstrukci Barranďáku? Strahovský tunel. Kolony se posunou o pár (kilo) metrů na jih, sever to kdo odkud jezdí.
Komentářů jsem za svůj život napsal asi pět. Tady si ale musím rýpnout. "Příběh, kdy paní musí jezdit do práce ze Stodůlek na Smíchov autem, mě vážně vzala za srdce. S tím se musí něco udělat!" Myšleno ironicky. Stodůlky-Smíchov metrem za 5 minut. Přesně kvůli takovým jsou silnice zbytečně přecpané a přes vyhrazené pruhy má MHD ve špičkách zpoždění. Vážně paní musí jezdit autem? Nechápu.
Taky nějak nechápu asi je z Brna, tam metro neznají.
Sparta nový stadion potřebuje jako sůl, ale jediný a hlavní problém vidím v tom, že jen velmi těžko si lze v Praze představit horší místo pro stadion než je Strahov. Ani ty tramvaje to nezachrání. Přitom na bydlení je to naprosto perfektní oblast.
Taky si myslím, že Strahov zas tak úžasný nebude z pohledu fanouška. To metro tam chybí. Velkokapacitní parkoviště si tam moc dobře nedovedu představit, navíc tam jsou úzké komunikace. Ze všech směrů poměrně daleko pro pěší.
Obchodní řetězce se vymlouvají, že nejvíce zdražili dodavatelé.
A ejhle, v hospodách nejvíc domácí limonáda - rozuměj to je když obsluha musí namíchat vodu se sirupem.
To je jasný na nápojích máš vyšší marži, protože jídlo si třeba každý nedá, ale pití jo. Zdražilo vše a hospodští taky musí z něčeho platit složenky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děláme tady evropský fotbal, tak i ceny lístků tomu musí odpovídat. Profifotbal není charita, sponzoři všechno nezaplatí asi tak. U mládeže je to jiná.