Je fajn, že se Enyaq v Německu prodává, ale jinak mi ty čísla prodaných elektromobilů v Německu přijdou docela tristní. Zvlášť tedy, co se týče WW, který má snad 5 elektrických modelů.
Tohle se dá shrnout pár slovy "oligarchizace americké politiky". Jde tedy o systém, který známe do jisté míry i u nás a který je běžný například v Rusku. Vypadá to, že se velká část světa pomalu odvrací od tradiční demokracie :(
Ta pokuta by se měla nechat, ale použil bych tyhle peníze k podpoře elektromobility, treba formou dotací na nové elektromobily. Což by mohlo automobilkám pomoci.
Ženy mají vysoká očekávání a muži se zase nehrnou vetšinou do budování rodiny. Společenský tlak je malý, výsledkem je nízká porodnost a vysoký podíl lidí, kteří jsou single.
Je to levné, protože to vyrábějí lidé v zemích, kde nedosáhnou ani na minimální mzdu. Další otázka je, jak dlouho tak levné zboží vydrží a tedy i otazník nad udržitelností.
Nevím, proč by měl topit někdo, kdo má v bytě dostatečnou teplotu. To nedává smysl. Navíc většina nákladů na vytápění se rozúčtováva mezi všechny a jen menší část podle spotřeby v jednotlivých bytech.
Takže Bartoš to nezvládl. Fiala ho vyhodil a předal to Kupkovi, kterej si na to ale vzal tři roky. To je opravdu tragédie. Začínám si myslet, že tato vláda je méně kompetentní než ta předchozí 🙁
Takže Bartoš udělal alespoň něco a pod Fialou se neudělá už pro jistotu nic.
Určitě to má logiku, ale pokud bude zákaz prodeje spalováků od roku 2035, tak úplný zákaz prodeje PHM by měl být nejdříve 2050. Ale zvyšující se emisní povolenky by možná byla dostatečná regulace. Ono by se to pak časem stejně protřídilo a benzinky by postupně zavřely.
Elektroauta jsou super a budou ještě lepší. Problém je ale vysoká cena a to, že ne každý má k dispozici zásuvku na jejich dobíjení. Zmińovaný dojezd, který snad vadí všem, je ale problém tak pro 10% uživatelů. Málokdo najede denně 300 a více km.
Hlavní čím by mohl Elroq zaujmout oproti konkurenci je design. Ten se myslím opravdu povedl. Ostatní parametry jsou +- podobné. Ale třeba, i když je to subjektivní, tak zmiňovaná Kia EV3 je dle mého dost škaredá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je fajn, že se Enyaq v Německu prodává, ale jinak mi ty čísla prodaných elektromobilů v Německu přijdou docela tristní. Zvlášť tedy, co se týče WW, který má snad 5 elektrických modelů.