Celé je to o tom, že energetická koncepce státu je nedotažená. Ať už se jedná o rozvoj akumulačních zdrojů nebo využití větrné energie, která je u nás naprosto tragická. Co je plus a může pomoci je komunitní energetika, kdy se při nadvýrobě solárů můžou třeba lidé nabíjet elektromobily. Což je další věc, která může působit jako vyrovnávací faktor, ale elektromobilita je v ČR také zatím tragická.
Je potřeba také více pracovat s různými cenami energií, fixní ceny už nebudou dávat smysl. Naopak lidé by se měly snažit využít maximum energie, když vyrábějí OZ přebytky a šetřit, když je výroba energie nižší.
Já tu nechci hájit brašnářství Tlustý. Na druhou stranu ty články jsou zřejmě zavádějící a ty titulky úplně jasně.
Jednalo se o vratku DPH od státu, tedy jen část sbírky. To navíc FÚ zadržel kvůli dluhům brašnářství směrem ke státu. To zase nepřímo podporuje verzi, že je brašnářství Tlustý zadluženo a má problémy splácet svoje závazky. Jestli je, nebo není přímo před krachem, to není jisté.
Ano komunikace směrem k veřejnosti je jistě nešťastná, ale je patrné, že to novináři nafukují a posouvají realitu trochu někam jinam, což mě osobně mrzí. Bylo by rozumnější přesně a pravdivě informovat, než kauzu nafukovat clickbaitovými titulky.
Takže brašnářství neumořilo vlastní dluhy penězi ze sbírky, ale FÚ je prostě zabavil.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Já s tím v zásadě souhlasím. Automobilky se budou muset přizpůsobit a větší auta s většími emisemi by prostě měly být dražší. Je to i logické, když nejvíce zatěžují životní prostředí. Aut je na silnicích nadbytek a jsou nadužívána, takže nejen zatěžují životní prostředí, ale třeba ve městech i podstatně zhoršují kvalitu veřejného prostoru. Možná by nebylo od věci, kdyby se více využívaly i jiné možnosti dopravy.
3 odpovědi