Tak toto znám. Před mnoha lety, nejstarší syn, wolkmen a sluchátka, křižovatka nepřehledná, nedání přednosti v jízdě, auto po hlavní. Měl kliku, za volantem seděl rozumný a klidný řidič. Jen zlomená ruka. Kolo vzal čert, hlavně zdraví. Vlak je vždy mnohem horší. Mladík si to bude pamatovat, důležitá je sebereflexe. Přeji mu uzdravení bez následků.
No můj bývalý učeň v práci, rovněž.. K přejezdu vede takový zásek ve svahu a viditelnost na obě strany pouze až 5 m od přejezdu. A taky, kolo, sluchátka a ještě kapucí. Vzal ten vlak naštěstí z boku, ale i tak, sešitý je jak slávistický dres, půl roku strávil v nemocnici, trvalé následky má, ale chodí a dýchá .
Na přechodu pro chodce musí s kola sesednout a přejít.....
Nemusí sesednou, ale díky tomu, že na něm jede, nesmí nikoho omezit a ani ohrozit. A navíc, jelikož je to řidič nemotorového vozidla, vyjíždí z chodníku, tudíž z místa ležícího mimo silnici, musí dát přednost vozidlům, jedoucím po silnici. Takže pokud nesleze, musí dávat přednost úplně všem.
Ještě by měli šmahem zavřít i EP i s Audi. Začíná to nabírat na obrátkách, čím rychleji, tím lépe se možná Evropa zachrání. Elektroauta jsou ekologická, ale nikdo mevídí ty emise z uhlených elektráren - to už moc ekologické není
Však ty chtějí taky zavřít. No. Ale jak pak budou nabíjet ty autíčka? Z obnovitelných zdrojů? Jen když svítí sluníčko a nebo fouká vítr? Někde jsem četl,že většina států EU hodlá el. Energii dovážet . Ale teď by mě zajímalo od koho. 😀
A když výběr mýta nestačí ani na pokrytí nákladů na údržbu natož nějaký rozvoj dálniční sítě, zaplatí to kdo teda? Odpovím Vám, no daňový poplatník a to i ten který tu infrastrukturu vůbec nevyužívá. Ve výsledku to vždy zaplatí koncový spotřebitel nebo daňový poplatník což je často ta stejný osoba, rozdíl je v tom kudy peníze putují. Já navrhuji raději zvednout mýto, stejně 40-50% kamionů jsou Balkánci, ti se přes ČR jen přeženou na západ a na konci týdne zase zpět. Daňový poplatníci pak akorát dotují infrastrukturu pro dopravce ze kterých vůbec nic nemají, místo aby to bylo přesně obráceně. Jak píšu radši dražší balík, aspoň se bude víc tlačit na efektivitu, aby kamion nejel poloprázdný....
To máte pravdu, však jsem říkal to samé pane, ale v té efektivite ještě jsem neviděl poloprázdný kamion. Pouze mezi vykladkou a nakládkou. Lesovozy jezdí prázdné, ale to proto, že do lesa asi na klanici nic nepovezete, a co se týče kontejnerů, když je někde vyprazdnite, tak určitě v tom samém místě ten kontejner nenalozite. Ale kamion jede naložený, prázdný kontejner je taky náklad, za jehož převoz se platí.
Jako že Maďar převáží zboží do Německa a budeme mít dražší co tedy...??
Já myslel hlavně tuzemské přepravy.. a třeba i to co říkáte vy, pokud budeme odebírat třeba zrovna to zboží z Německa, které zrovna tam dovezl ten Maďar, tak bude o to mýto dražší. Viz blbé hovězí. Pojede na jatka do Španělska, protože tam mají kvůli dotacím levnější, pak to jede do Němec, protože tam je dotace na bourání a nejlevněji to máte zabalené v PL. A pak distribuce po EU a pokaždé za každou cestu je mýto. Jak jednoduché.
Ten kdo ho využívá tj. dopravci a tak je to správné. Pokud výběr mýta nestačí ani na údržbu, tak je cenotvorba nastavena špatně. Hold balík nebude stát 69 ale 100...
Ano, sice máte pravdu, ale to že to zaplatí uživatel mýta znamená, že se to promítne do ceny přepravovaného materiálu. Tudíž zaplatí to vždy a jako obvykle koncový odběratel. Tzn, když zdraží mýto, byť se to třeba jen haléřově, ale promítne do cen převážené komodity.
Napište Babišovi a zeptejte se ho co udělal 😅 Byl tam 8 let a ani prd.
8 let tam sice byl ale 8 let nevladnul... Premiérem se stal až 13.12.2017 po vyslovení nedůvěry vládě Bohouska Sobotků... Takže premiérem byl pouze 5 let.. ale od 97, tam bylo vlád, když pomineme Vaška Klausů, tak tam máme Tošovského, Zemana, Špidlu, Grosse, Paroubka, Jedničku Mirka Topolánka, Nečase, Fišera,Rusnoka, a výše zmiňovaného Sobotky.. tak ti všichni za to můžou... A Bureš i Fialenko taky, bo ten už tam je taky třetím rokem...
Vraky z flotily zmizely. Máme pořád lepší stroje a traktor ani jeden
No já nechci nikoho urážet, a ani hanit vaší profesí, ale jestli je to to tupelo, co se na třinecku každému lepil na zadek, a rychlost pro něj nebyla problém, tak dobře mu tak. Jezdí s něčím co je holé na 15ti tunách a jezdil jak Tatar. Jinak čest vaší profesi a klobouk dolů... 👍
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono všeobecně cemento-vápencové desky jsou vhodné pouze na izolaci žáru a tím rizika vznícení v blízkosti hořlavých materiálů. Jsou zcela nevhodné na přímý kontakt s ohněm, natož v případě teplot, které dosahují hořící články Li-ion. Pokud oheň izolujete ve festovním kovovém boxu a ten je obložen tímto typem desek, pak svůj účel tyto desky určitě splní, pokud budou mít dostatečnou tloušťku, ale tloušťka 9 mm je naprosto nedostatečná u takového zdroje žáru. V opačném případě se rozdrolí a požáru naprosto nezabrání. Ony protipožární hasící koule mají smysl pouze na ochranu okolí kovového boxu.
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ono všeobecně je s li-on baterií problém. Nepotřebuji kyslík k hoření, ta hoří dále i pod vodou. osobně jsem viděl co dokáže powebanka s kuchyňskou linkou, ale za mě je nabíjení těchto malých baterií nejbezpečnější na lisovaných lamino deskách, jako jsou pracovní desky právě v kuchyních, protože ty, bez tahu jdou těžko zapálit a velice blbě hoří. Jako když už je byt v plamenech komplet, tak shoří i to, co si budeme povídat, ale když si vezmu v potaz, jakou díru vypálila do lamina právě ona zmiňovaná powerbanka, co dokáže baterie z elektrokola, či eltktrokolobezky.