Michale, přemýšlej. Proč by vyklízel VW trh v Číně a Indii kvůli evropským nařízením. V Číně a Indii evropská nařízení neplatí. Naopak v Evropě si díky ochranným clům stále drží VW prodeje velice slušné, ale přišel o Asii a tam prodával jednou tolik co v Evropě a to je teď jeho problém. Kdyby Evropa nezavedla 50% cla na dovoz čínských elektromobilů, byly by zde elektromobily za 400.000,- a méně a to bys viděl ten fičák,
Vzhledem k tomu,ze jsou cinska auta dotovana statem,maji takto nízkou cenu i u nich a tim samozrejme krivi trh. Je logicke,ze si koupi levnejsi vuz. Kdyby tomu tak nebylo,tak by se to nestalo. Ale doufam,ze jiz doma nejakeho cinana mas zaparkovaneho. Muzes nam kdyz tak po dvou letech napsat,jak jsi spokojeny a jestli u nej vse funguje tak jak ma. Ja osobne mam 3.0 auto a asi si k tomu jeste poridim 6.2 HEMI. Jak jsem psal,elektro do mesta,ok,beru. Jinak ani nahodou.
Jen pro tve info. Vw a jini,vyklizeji pozice jen z duvodu tvrdych,bohuzel hlavne evropskych,ale predevsim nesmyslnych narizeni ohledne CO2 apod., od dementu jako jsi ty a tobe podobni,kteri si myslite,ze auto na baterky vse vyřeší. Ano,vyresi. Jen zdevastuje v Evrope stredni tridu a automobilovy prumysl a na nej nabalena jina odvetvi. Elektro auto do mesta? Fajn beru,to.dava smysl. Ale proc dotace na ne,proc neplati dane??? Kdyby toto nebylo,koupi si to.auto par pomatencu,nebo dobrodruhu,ale tim to.skonci.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Voráček se vyjadřuje způsobem, jakoby ho kdysi někdo kolenem v plné rychlosti trefil do hlavy....
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A ty bys měl stát na té modré hned vedle ní.
1 odpověď