Mám nejradši kecy o motorech. Mám 1,2 HTP 47 kW, combi, rok 2006. Vlastním ho 9 let, kromě běžných věcí, jsem nikdy nic nemusel měnit. Má najeto 103t km a nikdy bych ho nevyměnil. To dřív shnije, teď má jeden malý puchýřek na zadním blatníku.. Použití jako druhé auto, jezdím s ním denně do práce po městě a víc jak 8 litrů si nevezme. Vždy se mi každý diví, že taková motorizace je pěkně živá. V klidu to dalo Krkonoše, Tatry.. takže asi tak.
Tak co by jste měnil, když to má najeto 100 tisíc?
Mám tam 4x tolik a měnilo se lecos. Nicméně, pořád je to dobré, spolehlivé auto, se kterým jezdím přes celou Evropu. Ovšem s motorem sdi. S jiným bych se bál
Tenhle problém s parkováním kamionů je všude.
Zaráží mě že u každé průmyslové zóny není parkoviště. Chcete stavět zónu? Ok, firmy se složí na parkoviště a údržbu, bude tam pět firem tak parkoviště bude pro 25 aut. Nebude parkoviště, nebude zóna. Nikdo neřeší nedostatek parkovacích míst na dálnicích natož ve městech ale všichni staví zóny.
Všichni chtějí kamiony, ale nikdo nechce kamiony. Je to tak, jak to říkáte.
Za svá dlouhá léta ježdění jsem viděl spoustu takových nehod. Celoroční řidič osobaku si na dovolenou pronajme karavan a vyrazí. Vůbec netuší jak se to za ním bude chovat, jak je celkově dlouhej, a jak vůbec se soupravou jet. Ano, je to souprava, takže na dálnici smí použít jen dva pruhy nejblíže k okraji vozovky. Na třetí může zapomenout. Zároveň je to i širší než osobak, od toho jsou ty nástavce na zpětná zrcátka. Takže rovněž zákaz ve zúžení do levého pruhu. A v neposlední řadě je třeba myslet na váhu. A ne narvat karavan do plná, a v osobaku jen dvě malé děti a pruty na ryby.
Dnes už se snad vyrábí jen karavany s najezdovou brzdou, a při rozkolisani stačí ubrat plyn, on se sám pribrzdi a srovná. No pak je třeba si uvědomit, že je to jen pár slepenych preklizek, takže všude lítají třísky, oblečení, nádobí, konzervy atd atd. Nejhorší je když se prevrati, a na kouli zvedne zadek auta do luftu.
Při rozhoupání soupravy vám najezdovka opravdu nepomůže...
Za socialismu, který zde nechci vychvalovat, jsme dokázali obsloužit náš 15-ti milionový národ základními potravinami a zbožím auty typu Avia a meziměsto typem Liaz aniž by byly silnice přeplněné. De facto jsme žili v klidu a v pohodě, neměli skoro žádné starosti a volný čas jsme si užívali. Dnes ale žijeme ve stresu který způsobuje rakovinu. Podle poslední statistiky každou čtvrtou osobu a v roce 2050 prý každou třetí osobu. Nedivím se když vidím ráno ty fronty aut v ulicích hledající parkoviště, nebo večer odjíždějící z práce domů. Tento stres ničí organismus a způsobuje zdravotní problémy. Dříve měla každá továrna svojí železniční přípojku, to už dnes neexistuje, ona totiž brzdila různé developery ve výstavbě, tak se zrušily a převoz se řeší kamiony. Ti mají ale také silnou lobby ve vládě protože zaměstnávají hodně lidí. Je to začarovaný kruh.
To je moc hezké co píšete. Jenže klik jste si toho kupoval za minulého režimu?
Dneska? Stovky druhů potravin od několika značek,internetové obchody- vse se posílá. A spolehnout se ve výrobě na vlaky? Kde jsou zpoždění absolutně denní rutina?
Do odbočovacího pruhu na D0 se cpou především mimo pražští. Pražští z velké části jedou rovně do Prahy. Ale to zcela evidentně při vašem nízkém IQ nejste schopen pochopit.
Jak jste poznal moje nízké IQ? Váš úsudek, že pražáci jedou rovně je asi správný. Nicméně, největší prasarny se dejou vždy kolem Prahy.
Děkujeme, kam nás slavnostně a sametově dovedl ten náš vrchní kormidelník Václav, že?? Udělal z nás kolonii...
Takhle nám postupně ten slavnej západ rozebral vše, vojenskou zbrojní výrobu, se kterou jsme v 90-tých letech mírově skončily, naše cukrovary, zemědělství, oděvní průmysl, liberecký LIAZ, a spousty dalších továren....
Za tohle nemůže revoluce. Za tohle může bývalý režim, kde nebylo nutné tvrdě pokračovat ve vývoji a být konkurence schopný. Vše bylo v rámci pětiletky naplánováno a hotovo. Do Ruska to stačilo. A co si budeme povídat, tam 40 let staré zetory stačí i dnes. Stejně jako v Indii.
Každý má asi zkušenosti různé, ale já jezdím jedině v Octáviích a nemůžu si stěžovat. To že některé věci můžou být udělány jinak tak to ano, ale jinak naprostá spokojenost. Mám O3 12/1018 model 2019 ve 110 kw a jedinný problém byl v zámku spolujezdce který se vyměnil, jinak nic ! Když v práci vidím ty Peugeoty a další značky jak kluci láteří, jak se jim na 100 tisíc podělávají vodní pumpy, adblue a další věci, trak musím říci že moje Octávia šlape jak hodinky ! Pokud jedu do práce a nespěchám, jedu na pohodu, tak jedu za 4.5 litrů......Bohužel Octávii 4 nemám a nemohu soudit, ale s 85 kw bych ji v životě nekoupil........
S Octavii 4 už jsem něco najel. S tou 85kw. Na 200 se to rozjede úplně v pohodě a protože na 16' kolech to auto vůbec nedrží, tak ten motor stačí bohatě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kupka udělal z lidí úplný pitomce, když zavedl jednodenní známku za 200..ale klidně i 20 ti minutovou za 200..to byl prohnaný počin,a hlavně vychcanost nejhrubšího kalibru..cesta po dálnici kamkoliv ve 22h a zpět domů v 00.30 h vyjde na zlodějských 400 Kč...to je naše vláda..
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Může být hůř, viz Itálie nebo Francie, kde za jeden den není problém utratit 50 eur. Tak nebrečte
3 odpovědi