Hezky tu proruští kolaboranti a příznivci Putinova fašistického Ruska kvičí. Tuhle tragédii jedince využili, aby projevili svou nenávist vůči inteligenci, která je jejich domnělým nepřítelem. Když jsem jim poukázal na jejich pokrytectví se Stalinem a Putinem, tak jsem se stal nepřítelem taky. :D
Tenhle stav už máte dlouho, anebo se vám to začalo projevovat až jste se vrátil z bojů na Ukrajině???? Anebo možná míň chodit na diskuze by pomohlo 🤦♂️🤦♂️🤦♂️cpat Rusko i sem, to je fakt sila.
Nárazník je dnes konstruovaný tak, Že neplní svoji funkci v pasivní ochraně. Tuto funkci převzala výztuha která je pod nárazníkem. Nárazník je složen z několika kusů(nárazník lišty, mřížky) a podléhá Predpisu EHK 42 ten říká, Že Náraznik musí bez poskozeni odolat nárazu v rychlosti 5 km/h a Nesmí být poškozena světla, mechanické části apod. Jakékoli další přídavné rámy mění deformaci nárazníku a proto podléhají homologaci, dnes pokud nepřesahuje rám o více jak 250mm před výrobcem stanovenou délku vozidla nemusíte to ani zapisovat do TP. Ale musíte mít homologovaný díl- je opatřen schvalovací značkou která STK stačí (porovná se s katalogem výrobce vozidla - doplňky) typový list, doklad o montáži - čestné prohlášení, musíte schovávat pro každou STK. -Zde nastává první sporný bod: Škoda má v katalogu možnost osadit rámem (homologovaným) jen Kodiaka, Octavia 4 k tomu není uzpůsobena výrobcem. Tedy není legální možnost jak rám provozovat legálně má OC4, nehledě že rámy PČR jsou osazeny i svislou výztuhou v rámu. Což je nad rámec doplňků i pro Kodiaka. Ale u něj by se dalo říci že je montován výrobcem při prvovýrobě a až na manipulaci se spínáním airbag k žádnému zásahu nedošlo… - druhý a hlavní problém je nebezpečí pro chodce, cyklisty, motorkáře.Každopádně i sama Škodovka přiznává, že chodce, cykl.; motorkáře, nijak nezohlednila při homologaci rámu. Zde je třeba si uvědomit že podle BESIP srážka s cykl.v křižovatce končí z 1/3 smrtí, na cestách střet z1/5 smrtí. Navíc PČR pit manévrem zastavuje i cyklisty i motorkáře:) asi tak :)
Policie zastavuje PIT manévrem cyklisty a motorkáře? Tak to pak nemá smysl diskutovat. Si pletete pojmy. Jinak rám na policejních autech asi nemá podíl na statistikách usmrcených chodců, cyklistů a motorkářů že? Asi je logické, že každé takové zařízení zvyšuje následek pokud dojde ke střetu. Stejně tak když je umístěn na jiných vozidlech. Ale nekonečné kecy o "útočných" rámech jsou směšné. Asi nemají co jiného na práci. Je to tak?
Celá tahle rámová fraška. Kolikrát se ročně stane, že policie nahání někoho v autě a potřebuje rám? Co když bude honit motocyklistu, ti ho vezme vejpůl, nebo rám odhodí? Co když zavadí o cyklistu, utrhne mu nohu?
Vubec neznáte podmínky použití rámu ale co by kdyby. A videl jste někdy ten ram na aute na živo? Pokud by byl cyklista tak blízko, že by došlo ke kontaktu s rámem, tak by došlo ke kontaktu i bez rámu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono asi některým nedochází že lidi nevolí podle Ruska nebo Ukrajiny ale podle toho co chtějí ve vlastní zemi. Když nejsou preference, tak je treba pohrozit proputinovskym směřováním. 🤦♂️🤦♂️🤦♂️