Sám jsem z nového Superba velice rozpačitý, na tom autě je bohužel vidět jak strašně moc Škoda Auto šetřila a šla s kvalitou dolů. Spáry na karoserii jsou vidět i z dvaceti metrů, víko nádrže je propadlé, přední maska v laku a o prémiovém pojetí interiéru bych polemizoval. Laciný přístrojový panel naroubovaný na kapličku jak v traktoru a pouťové podsvícení palubní desky je třešnička na dortu.
Koncept velkého kombi je naprosto v pořádku ale v takovémto pojetí, se základním motorem u vozu za sedmimístnou částku mi to příliš smysl nedává. Obávám se, že úspěch bude těžit z velké míry pouze ze setrvačnosti a zvykovosti managementu firemních flotil. Pro běžného (a v rámci ceny již i náročnějšího uživatele) jsou na trhu podstatně zajímavější alternativy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sám jsem z nového Superba velice rozpačitý, na tom autě je bohužel vidět jak strašně moc Škoda Auto šetřila a šla s kvalitou dolů. Spáry na karoserii jsou vidět i z dvaceti metrů, víko nádrže je propadlé, přední maska v laku a o prémiovém pojetí interiéru bych polemizoval. Laciný přístrojový panel naroubovaný na kapličku jak v traktoru a pouťové podsvícení palubní desky je třešnička na dortu.
Koncept velkého kombi je naprosto v pořádku ale v takovémto pojetí, se základním motorem u vozu za sedmimístnou částku mi to příliš smysl nedává. Obávám se, že úspěch bude těžit z velké míry pouze ze setrvačnosti a zvykovosti managementu firemních flotil. Pro běžného (a v rámci ceny již i náročnějšího uživatele) jsou na trhu podstatně zajímavější alternativy.
2 odpovědi