No a nepřestal jste už nějakou dobu automobilový trh sledovat?? 🙂 Zhrubat tak 5 let. Protože, kdybyste ho sledoval, tak byste mi nenapsal jako alternativu Volvo. Takže říkáte, že v ceně 1 až 1,3 milionu doporučujete V60 a V90 🙂🙂🙂. To jste byl asi pár let v komatu, protože V90 začíná!!!! na necelých 2 milionech pane!! A ani s V60 se pod 1,5 nevejdete!! Teď koukám, že mají nějakou akční nabídku o něco levnější, ale ta také začíná tam kde Superb cenově končí. Ale co je nejdůležitější, chlepe vždyť V60 to je rozměrama o level menší auto než Superb, V60 můžete srovnávat s Octavií.
Tudíž jsme si tu názorně ukázali, že jste si v tom předchozím příspěvku trošku zapřeháněl.
Navíc spousty lidí tu správně namítne, že Volvo je pro spousty lidí no-go kvůli nízké maximální rychlosti...
Ne pane, překvapivě v segmentu, kde je Superb, tak tam bohužel žádná stejně drahá, ale výrazně lepší auta prostě neexstují. Proto taky ti lidé ten Superb/Passat stále kupují....
V90 - rozvor 2941mm, B4 145kW, cena 1.100.000 Kč
V60 - rozvor 2875mm, B4 145kW, cena 950.000 Kč
Superb - rozvor 2837mm, TSI 110kW, cena 900.000 Kč
asi tak...
No to by mě docela zajímalo, jaké jsou ty "podstatně zajímavější alternativy". Fakt by mě to zajímalo, protože já mám naopak pocit, že za posledních pár let většina automobilek tente segment vyklidila a ti co tam zbyli, ti dělají velmi podobná auta.
To by mě tedy zajímalo, jaká automobilka dělá za cenu Superbu něco co je jak píšete "podstatně zajímavější" než Superb. Já vám umím vyjmenovat jen auta, která jsou levnjěší a úměrně i horší a nepřekvapivě zase ta, která bych označil jako "podtstně zajímavější" tak ta jsou cenově zase jinde.
Fakt se těším na vaše doporučení.
Souhlasím s vámi, velká kombi již bohužel nejsou nosným programem střední třídy. Já osobně nadále preferuji tento typ vozů, optimálně se zvýšeným podvozkem, před pestrou nabídkou SUV a crossoverů. Nicméně pořád lze i v této cenové kategorii (1-1,3mio) najít po všech stránkách vyspělejší vozy. Osobně bych například preferoval V60 / V90 od Volva. Záleží však samozřejmě na preferencích uživatelů - za mě obrovský zavazadelník bohužel není dostačujícím argumentem pro koupi a očekávám hlavně charakterní pohon, výborný podvozek a kvalitní zpracování. Zde začala Škoda u Superbu silně pokulhávat. Přitom například podvozek u nového Kodiaku je naopak slušným krokem dopředu. Zde se potvrzuje to, co sám píšete, velká kombi nejsou preferovaným segmentem, vývoj jde do SUV a finance do elektromobility. A nový Superb toto bohužel trochu odnáší.
Sám jsem z nového Superba velice rozpačitý, na tom autě je bohužel vidět jak strašně moc Škoda Auto šetřila a šla s kvalitou dolů. Spáry na karoserii jsou vidět i z dvaceti metrů, víko nádrže je propadlé, přední maska v laku a o prémiovém pojetí interiéru bych polemizoval. Laciný přístrojový panel naroubovaný na kapličku jak v traktoru a pouťové podsvícení palubní desky je třešnička na dortu.
Koncept velkého kombi je naprosto v pořádku ale v takovémto pojetí, se základním motorem u vozu za sedmimístnou částku mi to příliš smysl nedává. Obávám se, že úspěch bude těžit z velké míry pouze ze setrvačnosti a zvykovosti managementu firemních flotil. Pro běžného (a v rámci ceny již i náročnějšího uživatele) jsou na trhu podstatně zajímavější alternativy.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Tak to mi dejte odkaz kde jste ty ceny vzal. Že bych mohl sehnat nové V90 za 1,1, to by se mi líbilo.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz
1 odpověď