Všelijakými změnami je Česká pošta měněna tak, aby ji využívalo stále méně lidí a aby nakonec byla prodána nějakému soukromníkovi - který "Světe div se" - ji koupí, a ta najednou bude prosperovat. Takhle byla privatizována v 90. letech spousta firem - nastrčená osoba ji přivedla téměř do bankrotu, aby byla její účetní hodnota co nejmenší, a pak ji koupil někdo (např. bývaký důstojník STB nebo komunista) a najednou firma prosperovala. Ale to mělo i širší souvislosti - tehdy ještě nemohli nabývat cizinci nemovitosti, tak se to privatizovalo nastrčeným osobám, spolehlivým (nejčastěji soudruhům) a když dostali pokyn, prodali to - v době, kdy už nemovitosti mohli vlastnit cizinci. Buď si to kopupili přímo Rusové nebo jejich nastrčené osoby - s nejrůznějším státním občanstvím, aby to bylo dobře kryté. Proč se zde píše pořád o digitalizaci? Občan si přeci rád zanese na poštu i balíček - a nemusí přivolávat nějakého kurýra, aby to odvezl. Za takovou službu si totiž musí připlatit... Když zde někdo píše, že on poštu nepoužívá, není to přeci argument pro zrušení pošty. Jako kdyby někdo řekl, že nepije pivo, a tak by se měly zrušit všechny pivovary.
Vlastní zkušenost: jako dítě školou povinné jsem v 70. letech několikrát změnil školu a vždy jsem v nové škole navázal +/- tam, kde jsem v té předešlé skončil. Díky jasně daným účebním osnovám závazným pro všechny školy. Po revoluci se tento systém zrušil a učitelé sami si nastaví, jakým tempem a co všechno budou učit. Centrálně existuje jen jakýsi minimální rámec vědomostí, které by měli školáci zvládat. To v praxi vypadá tak, že penzum vědomostí se liší napříč celou republikou, což vede k tomu, že se školák při příchodu do nové školy ihned ztratí v probírané látce. Buď jsou v té nové škole pozadu nebo naopak a dítě v tom má absolutní zmatek. Toto jsme zažili se synem a bylo to peklo. Přijímačky na střední na krku a ve výuce v ČJ cca půlroční skluz a naopak v matice cca 2 měsíční předstih oproti staré škole. A do toho ještě inkluze. Peklo je slabé slovo.
Ano, jde o to způsobit chaos a zničit českou vzdělanost. Proto to dělají úředníci podle politické zakázky (momentálně se propaguje genderismus a LBGT), ale nepřipustí, aby se na tvorbě osnov podíleli učitelé. Samozřejmě, že je potřeba, aby byly pevné osovy. Jednotlivé části předmětů na sebe musí logicky navazovat - to vše už tady bylo, ale protože ministry školství jsou nejčastěji právníci nebo ekonomové (a ne učitelé, ty by se takovým nesmyslům bránili), proto se dějí takové nesmysly. nekompetentní ministři školství:
Mikuláš Bek (od 4. 5. 2023) vystudoval na univerzitě v J.E.Purkyně Brně (dnešní Masarykova) hudební vědu, tj. teoretik hudby. ; NIKDY neučil na základní ani na střední škole
Vladimír Balaš (29. 6. 2022 - 4. 5. 2023) český právník a vysokoškolský učitel nikdy neučil na základní ani na střední škole
Petr Gazdík (17. 12. 2021 - 29. 6. 2022) V roce 1996 dokončil studium na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, učil šest let na základní škole
Robert Plaga (13. 12. 2017 - 17. 12. 2021) ekonom. V letech 1997 až 2002 vystudoval veřejnou správu, finance, daně a účetnictví na Provozně ekonomické fakultě Mendelovy univerzity v Brně (získal titul Ing.).
nikdy neučil na základní ani na střední škole
Stanislav Štech (21. 6. 2017 - 13. 12. 2017) jediný kompetentní, je profesorem pedagogické psychologie na Univerzitě Karlově v Praze. ale nechali ho ve funkci jen půl roku.
Kateřina Valachová (17. 6. 2015 - 21. 6. 2017) právnička a politička, prosadila inkluzi !
Atd, - samí nekompetentní ministři školství
Takže odborníci ze všech možných ústavů, kteří nikdy neučili, radí učitelům, že mají učit jen tak něco, matiku méně, přírodovědné obory jen tak trochu a hlavně to nechat na žácích a rodičích? Krásná budoucnost 🙂
To je politické zadání - genderismus a hnutí LBGT se šíří Evropou - z Bruselu (který je prodlouženou rukou Ruska a v moskevském žoldu) - prošpikovaný proruskými agenty. protože jinak by z Bruselu nechodily do všech zemí EU takové sebevražedné příkazy (zakázat spalovací motory, platit emisní povolenky, zakázat spalovat uhlí - a záviset na fotovoltaice a větrných elektrárnách - obojí velice nespolehlivé kvůli změnám počasí, nutit automobilyk vyrábět elektromobily - drahé, s horšími vlastnosmi než auta se spalovacími motory, v médiích štvát mladé lidi proti starým, zvát do Evropy nepž¨řizpůsobivé muslimy, které jejich imámové štvou proti starousedlíkům - tj. příprava podhoubí pro občanskou válku; do toho zhoršování zdravotní péče (v ČR - rušení některých porodnic, chystané rušení nškterých dětských odddělení, nedotatek zubních lékařů; nyní novinka - nedostatek pracovníků vězeňské služby, tak se plánuje jak zmírnit tresty zlodějům a úplatkářům - aby nechodili do vězení, ale měli alternativní tersty, atd.viz. Odkaz
Na vězeňství tedy peníze nejsou, tj. zlodějia tuneláři se budou producírovat na svobodě - ale na neziskovky peníze jsou (nedávno dostaly snad přes 20 miliard za rok - ale na co se peníze spotřebovaly, o tom je evudence asi hodně nejasná.)
Ten dotazník pro veřejnost je příšerný, jde je: Odkaz
jen obecné otázky, na které se odpovídalo na pětibodové škále - ale otázky, které každého odradí. Na nic podstatného, co jitří veřejnost i rodiče, se otázky nezaměřily. Např otázka.: "Navrhovaná úprava RVP (Rámcového vzdělávacího programu) je celkově dobrým směrem", nebo: "Navrhovaná úprava RVP PV posiluje spolupráci mateřské školy s rodinou", nebo " Navrhovaná úprava posiluje spolupráci s rodinou", nebo " Navrhovaná úprava RVP PV posiluje roli klíčových komeptencí" , atd. atd...Ale žádný dotaz nebyl na to, zda tázaná osoba souhlasí, aby se na základní škole učilo o LBGT menšinách, o genderismu (že je nejen pohlaví biologické, ale i pohlaví podle přesvědčení dané osoby - bez ohledu na biologické znaky); žádná otázky se neptala na to, zda odpovídající osoba souhlasí s tím, aby dramatická a taneční výchova byla na úkor hudební výchovy, ani se neptala na to, jak je tázaná osoba spokojena s inkluzí; zda si tázaná osoba myslí, že inkluze zhorší znalosti žáků bezprolémových; atd. Inkluze je evidentně hotová věc, s tím se nehne, k tomu se veřejnosnost vyjadřovat nemůže. Jen k suchopárným konstrukcím. Např se v dotazníku dočteme, co jsou "kulturní kompetence":
Kompetence kulturního povědomí a vyjadřování rozvíjí u žáků schopnost vnímat umění jako specifický způsob poznávání světa a vypovídání o něm, interpretovat a hodnotit různé kulturní a umělecké projevy a porozumět jejich významu a kontextu. Tím přispívá k rozvoji kulturního povědomí a respektu vůči kulturní a umělecké rozmanitosti. atd. atd.
A když se dováží kuřecí maso z kuřat, které byly v klecovém chovu, to Bruselu nevadí? Asi ne - protože v principu nejde Bruselu o dobrý a přirozený život kuiřat, ale o zničení Evropy, protože Brusel - jak se ukazuje - je prodloužená ruka Moskvy a je plný proruských agentů v moskevském žoldu. Proto naplánovaný zákaz spalovacích motorů, proto povinné zateplování domů (u nás na zateplení domů přispívá stát soukromníkům dotacemi z rozpočtu ve výši několika miliardami ročně - ale např. nyní peníze chybí ve vězeňství viz. článek: Odkaz ); proto plánovaný zuákaz spalování uhlí; občas se vyhržuje i zákazem spalování plynu; v Německu uzavřeli jaderné elektrárny - na základě požadavku "zeleno - rudých" politiků; ale v ČR se naopak jaderná elektárna bude stavět - tj. je to nesystémové, ale společné tomu je: jak nejvíce ekonomicky oslabit Evropu, aby ji pak Rusko spolklo jako malinu. K ekonomickému kolapsu Evropy se přidává kolaps sociální - nepokoje občanů (již nyní média štvou mladé lidi proti starým; starousedlíky proti imigrantům a naopak zase imámové štvou muslimy proti evropským starousedlíkům; rafinovaně se likviduje řada služeb: v ČR např. uzavírání pošt; málo sstudijních míst na univerzitách pro stomatology - proto je málo zubařů a bude jich ještě míň; jiný systém kvalifikací pro dětské lékaře, atd.
Ve Španělsku vládnou komunisté spolu se socialisty, takže problém "okupas" by poučeného člověka neměl překvapit. Kde jsou u moci "levičáci", tam to směřuje k rozvratu a kolapsu. U nás např. Piráti, kteří jsou silně "cinknutí" levičáctvím, také opakovaně zkoušejí jak narušit soukromé vlastnictví. Vymýšleli, že podle odběru el. proudu by se zjišťovalo, které byty jsou neobydlené, a na neobydlené byty dát zvýšenou daň, aby majitele nějak donutili byty pronajímat - tj. stát by ukusoval z cizího. Stát není schopen zabezpečit státní výstavbu nájemních bytů a tak by chtěl parazitovat na soukromém majetku - krást soukromý majetek, znárodňovat, šikanovat ty, kteří se vlastní prací něčeho domohli - to šlo levičákům vždycky výborně.
Ale je zajímavé, že se bude za 10 až 12 miliard stavět u metra Vltavská budova Filharmonie, kterou nikdo nepotřebuje - ale vězeňství naléhavě peníze potřebuje, ale peníze endostane. Také je zajímavé, že na neziskové organizace je peněz dost. Před dvěma či třemi lety šlo na neziskovky za rok 16 miliard - přitom není žádná kontrola nad tím, jak se ty peníze využijí a jak užitečně či efektivně. A tam, kde jsou peníze nutně potřeba - ve vězeňství - tam peníze chybí. To je vina ministra vnitra, že je vězeňství v tak tristním stavu, a vina celé vlády, že peníze směřuje jinam než tam, kde jsou potřeba. Ale protože nejsou peníze na vězeňství, budou se - jak se plánuje - zmírňovat tresty, aby věznice nebyly přeplěné. To je Kocourkov. Kocourkov. Kocourkov. Přesněji: Snaha rozvrátit stát zevnitř!
Souhlas, obrázkem situace jsou aktuálně ty slavné přijímačky, okolo kterých je teď tolik povyku. Ne, že by mi vadily pokusy o stanovení objektivních kritérií pro přijímání studentů, ale děsí mně to, že se předpokládá nějaká specifická příprava na přijímačky, ve škole i v rodině. Já jsem coby žák, student i rodič vždycky předpokládala, že na přijímačkách jakéhokoli druhu má uchazeč předvést, co je v něm uloženo průběžně, ne to, co se horko těžko nadrtil nebo si nechal nalít do makovice na poslední chvíli. Taky jsem se podle toho chovala i jako žák, student i rodič. Takže jsem nikdy nepatřila (ani moje děti) mezi nedotknutelné premianty, ovšem celkem nikdo nezpochybňoval fakt, že jsme jedinci s rozsáhlými znalostmi včetně oborů, z kterých nám zkoušení nikdy nehrozilo. Fakt je, že tento postoj kariéře vůbec nepomáhá. Je produktivní "pouze" při řešení konkrétních pracovních
nebo životních problémů. Sociální status jedince je ale dost závislý na tom, kam ho "pustí" nejdřív učitelé, pak nadřízení. A ti se právě, obávám se, rekrutují právě
naopak z jedinců preferujích loajální a nedotknutelné šprty, tedy vlastní lidský druh.
Dříve škola připravila na přijímačky na střední školy, ale dnes to nestíhá, protože se musí potýkaz s pomalými žáky, které má v běžné třídy kvůli inkluzi. Když jsem se ptala jedné učitelky matemaiky ze ZŠ, jak učí rovnice ty děti, které dřívě byly ve zvláštní škole, tak to probíhá takot: Učitelka vykládá a procvičuje rovnice s většinou třídy a pedagogická asistentka radí tomu pomalému dítěti (které neumí pořádně sčítat a dočítat a už vůbec neumí násobit a dělit) co má dělat. Že nyní má např. obě strany rovnice vynásobit číslem tři. (Odhaduji, že to dítě neví, proč má násobit právě třemi - ostatně, samo na to ani nepřijde). A v tabulce asistentka dítěti ukazuje, kde najde součin toho čísla tři a dalších čísel, která je potřeba číslem tři vynásobit....K čemu takiové učení? Lepší by bylo, aby pomalé děti byly v samostatné třídě, kde se s nimi bude postupovat pomalu a tak, aby zvládly alespoň to nejnutnější - např. sčítat a odčítat a třeba maličko násobit malými čísly (dvěma, třemi...)
Když autor článku píše: "Každý patnáctý občan republiky řeší exekuce, z čehož vyplývá, že finanční gramotnost je naprosto ubohá .." Dělá závěr, že příčinou exekucí je ubohá finanční gramotnost. K tomu uvedu: a) V exekucích jsou většinou lidé, kteří pracovat nechtějí. b) Lidé, kteří prostě nejsou schopni se stát finančně gramotnými. (Často jsou to titíž lidé, kteří nechtějí pracovat.)
Podle sociální pracovnice Jiřiny Somsiové - viz článek:
Ta v článku uvádí:
Učila jsem je hospodaření, jak sestavit rozpočet. Marně. Mají problém vyjít, když mají zrovna peníze a nechce se vařit, tak dítěti strčí peníze se slovy: „Běž si koupit bagetu“. Když peníze dojdou, tak konečná. Navíc vařit neumí, leda halušky, těstoviny a upéct kuře. Nebo se jim nechce. Děti nesnídají, když už matka začíná vařit, tak ve tři odpoledne a až dovaří, tak je to zároveň oběd i večeře. Jedno jídlo. Pořádáme tábory pro děti a ty jsou úplně u vytržení, když tam mají tři jídla denně a svačiny k tomu. Nebo každý svou postel na pokoji. To jsou pro ně často úplně nové věci.
Autor článku napsal: "Když už někdo měří výstupy, tak naprosto stupidním způsobem, že jen porovnávají nějaké písemky, výkazy či statistiky známek či testů."
Proč podle něho jsou písemky "stupidní"? Písemky zjišťují, co žák zvládá - názvy rostlin, chemické názvosloví, český pravopis, zdali umí spočítat obvod kružnice nebo obsah čtverce, atd. Na gymnáziu jsou derivace, exponenciální funkce, goniometrické funkce - např. toto připravuje studenty na studium technických oborů.
Autor dále píše:
"O tom, že za měsíc po testu už většina žáků neví z látky nic, pokud se to znovu nenabifluje na další velký test, aby to pak opět zapomněla, to se neřeší." - Kolik let pan autor článku učil, že tak spolehlivě ví, že za měsíc žáci už nic nevědí? Když tak špatně, pomocí písemek, autora toho článku učily (z jeho pohledu nepochybně zlé, neschopné a líné) učitelky - jak to, že se naučil např. pravopis? Možná namítne, že byl tak chytrý, že se všechno naučil sám.
Novinář (nebo jaké profese) pan Koudela dostal v rámci svého pracovního úvazku napsat něco o školství, a tak něco "vypotil". Samé nesmysly. Proč píše:
"tím kazí všem ostatním tu vysněnou inkluzi". ? To přeci není tak, že by si inkluzi vysnili Všichni. To byl příkaz z ministerstva školství, prosadilo se to za ministryně Valachová (která byla povoláním právnička, tj. neměla praxi ve výuce a ve školství - obdobně jako drtivá většina všech ministrů po ro. 1989). Prosadilo se to přes odpor veřejnosti a i přes odpor učitelů. V pdostatě to je nefunkční, protože nelze efektivně učit plošně(plošně - ve třídě je 20 až 30 žáků), pokud mají velice rozdílné mentální schopnosti a nadto do toho rušivě zasahují žáci s problematickým chováním. Jak by řaditel nějakého odboru na ministerstvu vedl schůzi, kdyby mu tam poořád někdo vykřikoval? A jak by jeho pokyny byly plněny, kdyby část zaměstnanců nebyla vůbec schopná si ani zapsat do notesu, co po nich pan ředitel chce? Inkluze jednoznačně zhoršuje efektivitu vyučování. Jak se asi žák 7. třídy naučí řešit rovnici o jedné neznámé, když neumí sčítat, odčítat, dělit ani násobit? Ale protože je inkluze, on v té třídě si to musí "odsedět", místo aby se alespoň doučil - svým tempem a v jiné třídě, sčítání a odčítání. Inkluze není ani v Indii, ani v Číně, není v Japonsku, není v Rusku, není v íránu, není v Turecku, atd...Na II. stupni základní školy není ani v Anglii (tam jsou žádi každoročně nově rozřazeni do nových skupin na jednotlivé předměty podle toho, jak prospívali v roce předchozím.
kdo chce psa bít... A co předešlá sucha - taky ruské rozvědky? Zajímavé, že se svět nezbláznil, když 2014 drtili ukrajinci menšiny na donbase. Tuhle PR holt rusi prošvihli, chytit to včas za pačesy, pro ukrajinu dnes ani pes neštěkne, jako pro ni neštěkl ani nikdy dřív..
To je ruská propaganda, že "Rusové drtili Ukrajince na Donbase". To je součást ruské hybridní války - rozeset po světě ruské menšiny, časem je zvětšovat a pak volat, že se jim ubližuje a Rusko je musí přijít ochránit. V rámci Ruska se dělá ancionalistická ruská politika tak, že jsou Rusové posíláni na všechna území tak, aby počtem převýšili místní obyvatele (Tatary, Mordvince, Čukči, atd.atd.). Současně s tím jsou území administrativně rozdělena tak, aby na žádném administrativním území (v republice nebo v autonomní oblasti) nebyla převaha původního etnika, ale aby bylo v menšině a aby Rusové byli všude početnější. Případně aby tam bylo sice více etnik, ale žádného z nich není tolik co Rusů.
Jasně. Kdo jiný než Rusko. Je třeba v Evropanech probudit nenávist vůči Rusku aby se jim lépe rukovalo do vyprovokované války západem. Je potřeba ovcím sypat zrní.
Jak by mohl Západ vyprovokovat válku? V 90. letech Evropa cpala miliardy Rusku - s falešnou nadějí, že se Rusko bude demokratizovat, ale tam se peníze částečně rozklradly a částečně použily na posílení zbrojního průmyslu. Výsledkem té politiky "chcímíru" bylo obsazení ukrajinského Krymu Ruskem. Ale protože "chcimírovci" na Západě nezareagovali (stejně jako Západ nezareagoval na obsazení našich Sudet na podzim r. 1938 Německem), za pár let Rusko napadlo Ukrajinu s plnou silou.Stejně jako se po Mnichovu povzbuzený Hitler vrhl na Východ i na Západ.
Rovněž plánovaná reforma školství posílám chaos, zmatek a rozvrat;
e) Klimatická válka - informací o tom ej dost na ruských serverech; f) "green deal" - postupný zákaz uhlí a spalovacích motorů, možnánčasem o zemního plynu, dřeva - náhradní energie jsou příliš drahé a nepsolehlié -a tedy tíms e plošeně velice silně zhorší ekonomika všech států, které na "green deal" přistoupí. Usvědčující je to, že EU vůbec nepožaduje po Rusku, Indii, Číně, Íránu, Turecku, atd. - aby tyto státy přestaly užívat tyto klasické zdroje energie. Jde tedy EU opravdu o to, aby se snížilo užívání těchto paliv, a nebo jde ruským agentům v čele Bruselu a v čele evropských států a v čele EU o zničení vlastní ekonomiky - tj. o kritické oslabení Evropy. g) před více než 20 lety se plošně v téměř celé Evropě zrušila povinná vojenská služba - tehdy tomu Rusko jistě tleskalo a nyní tomu tleská dvojnásob. těší se, že slupne Evropu jako slon malinu.
To je součást hybridní války, jak ji v ruském armádním časopise popsal ruský generál Gerasimov. A Rusové se v tom poučili od starověké Číny - "Třináct zlatých pravidel jak ovládnout nepřítele bez boje". Zkrátka - rozvracet nepřítele (tj. v tomto přípoadě Evropu) zevnitř: a) poštvat vzájemně různé skipuny obyvatel proti sobě, např. mladé proti starým, imigranty proti starousedlíkům, chudé (včetně těch, kteří se štítí práce) proti bohatým a proti těm, kteří pracují, atd.; b) znechutit občany tím, jak špatně stát funguje (u nás v ČR: nedostatek pediatrů, nedostatek zubařů, redukce poštovních služeb - zavírání poboček; složitá stavební řízení; atd.) - aby občané nebyli ochotni za svůj stát bojovat a chránit ho před ruským útokem; c) morální rozvrat pomocí genderové koncepce, nesmyslná podpora nejmenších menšin - homosexuálů, leseb, apod. a zpochybňování faktů, jako je např. biologické pohlaví a snaha indoktrinovat mládež ve školách těmito genderovými teoriemi
A jaký "zákaz činnosti"? Když je někdo povaleč na sociálních dávkách, těžko mu to povalečství zakážou. Něco jiného by bylo, kdyby se takovému zloději odebraly sociální podpory. . . Pak by začal krást ve velkém - a pak by už ve vězení opravdu skončil.
Stát nemá dostatek vězeňského personálu, a tak zmírní tresty zlodějům. To je ústupek státu zločincům. To se opravdu blížíme k podobě kriminálního státu - kriminálnící budou mít "pré". Neschopnost Státu se Bude Řešit Pomocé Ústupků Zločincům.
"že by za majetkové a hospodářské trestné činy bylo možné udílet i domácí vězení, podmíněné tresty nebo trest obecně prospěšných prací. Nově by se tak mělo ustoupit od toho, že výše trestu je stanovena s ohledem na výši škody."
Tak To je Výzva Podvodníkům a Úplatkáčům a Gangsterům, aby do Toho Šli Naplno. Pokud se Podvod Nepovede, v Nejhorším Budou Muset Zůstat Doma a nebudou Moci Chodit do Hospody a nebo se Svými Kumpány na Golf.
Když se to novinářům a politikům hodí, tak je česká situace srovnávána se zahraničím, se Západem. To je případ daní z nemovitostí. Když se to nehodí - např.výše platů vzhledem k cenám potravin, aut, nemovitostí - tak se česká situace se zahraničím a Západem nesrovnává. Klaus před 30 lety sliboval, že za 20 let doženeme Německo - jak je vidět, nedohnali jsme ani za 30 let a dokonce se nám Německo stále více vzdaluje. Dnes by ale asi Klaus řekl, že nic takového nesliboval, že si to novináři vymysleli. Nevymysleli si to - tehdy to byla masáž na podporu privatizce - což bylo ve skutečnosti rozkradení státního matejku a státních firem podle moskevských not: předání majetů pokračovatelům komunismu, komunistům, důstojníkům StB a nastrčeným Čechům, kteří privatizovali s vědomím, že až dostanou pokyn (až budou moci nabývat majetek i cizinci), bez odporu svůj privatizovaný majetek určené osobě (např. Rusovi nebo cizímu státnímu příslužníkovi v ruskoém žoldu) bez odporu prodají úpřenechají. Tedy: šlo o privatizaci státního majetku - v konečném důsledku - do ruských rukou.
To ale nejsou běžníé turisté, ale imigranti, ale to se od novináčům nedozvíme. od určité doby se nepíše o imigrantech, ale o "turistech". Turista si ale za svůj pobyt platí a toho obyvatelé Kanarských a dalších ostrivů mají rádi. Kdežto imigranti se nechávají živti, jsou neukázněnáí a dělají nepořádek.
Jde ale o imigranty z Afriky - v jiných článcích se paralelně totiž dočteme, jaká velká množství jich na ty ostrovy dorazila.
Např. už v roce 2021 vyšel článek s názvem: "Okamura: Neuvěřitelná drzost migrantů na Kanárských ostrovech. Nikdo je sem nezval, ať se vrátí, odkud přišli."
V článku se dočteme:
V posledních dnech došlo k vážnému vyhrocení situace. Jak informuje španělský deník El País, stav v některých záchytných centrech se ze špatného změnil ve strašný. Uprchlíci, kteří dříve byli internováni i v přístavech, školách a hotelech, se totiž nově přesunují do velkých záchytných center. Objevuje se údajně strach z deportace, dochází k protestům a hrozbám hladovkou, sebepoškozováním a dokonce sebevraždami. Jak El País informuje, minimálně ve dvou centrech byly v rukou migrantů k vidění slogany, jako „Smrt, nebo Evropa“, či „Kanáry jsou vězením pro migranty“. V roce 2021 se píše:
Momentálně je na ostrově asi 11 tisíc běženců, většina jich žije v hlavním městě Las Palmas a také poblíž Maspalomas, turistického města na jihu ostrova. Místní obyvatelé tvrdí, že kvůli migrantům razantně klesá bezpečnost na ostrově.
Některé hotely si na ostrovech prý dokonce pronajal stát a ubytoval v nich migranty, kteří dorazili na lodích ze severní Afriky.
Učit vývoj lidských práv? A kdy se začne učit vývoj lidských povinností? Dnes mi přijde, že lidé vědí, jaká jsou jejich práva a myslí si, že nemusí nic. Kromě povinnosti pracovat by se lidé (a děti) měli učit základním pravidlům slušného chování. To dnes chybí.
Jistě, lidé mají povinnosti, mnohé povinnosti - to by neměl pan Šťastný spojovat s komunismem. Pan Berndt měl jistě na mysli to, že by "nepřizpůsobiví" neměli být živeni a šaceni lidmi zodpovědnými, kteří pracují a platí daně. Nepracuješ - nejíš. Je tolik neobsazených pracovních míst, že se k nám zvou např. Mongolové na práci v továrnách, ale někteří mnozí čeští občané žijí ze sociálních dávek, z příspěvků na bydlení, ze sociálních příspěvků a z přídavků na děti - a často neudělají ani to minimu, aby své děti posílali řádně do školy. V jedné základní škole v Bílině, aby ty děti chodily do školy, tak mají vě škole zedarmo snídani. Odkaz Bílina (Teplicko) - Společné snídaně, které pro děti denně připravuje základní škola Za Chlumem v Bílině na Teplicku, zlepšují podle ředitelky Barbory Schneiderové docházku dětí. Řekla to dnes ČTK. Skryté záškoláctví řadí školy, kam dochází děti ohrožené sociálním vyloučením nebo žijící v tzv. vyloučených lokalitách, mezi časté problémy. Postiženy jsou hlavně děti na prvním stupni, jejich rodiče je ráno nevzbudí, protože sami nevstávají, takže žáci přicházejí pozdě nebo v lavici chybí celý den. Snídaně je ale podle ředitelky motivací jak pro rodiče, tak pro děti. Lepší jsou také vztahy mezi žáky.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pošta je nefunkční moloch, který ať už úmyslně nebo z neschopnosti přepustil výdělečné činnosti konkurenci. Když prosperuje plno kurýrních firem, jenom pošta ne. Nevím kolik má výdejních boxů non-stop, tuším že žádný.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Česká pošta neprosperuje, protože to je záměr. Poštu přivést do bankrotu a pak ji prodat nějakému zahraničnímu majiteli - jako se to už stalo v divoké privatizaci v 90. letech. Lze očekávat nějakého nastrčeného nového majitele v ruském žoldu...