Chtěla jsem "moderně" vložit peníze do bankomatu. Vůbec mě nenapadlo, zvláště když výběr je možný pomocí karty v telefonu, že pro vložení peněz je třeba použít plastovou kartu, alespoň kdyby to někde bylo napsáno. A v oblasti otvoru pro kartu má RB dvě odlišné malůvky, jak kartu vložit, pak se v tom vyznejte ať jste junior či senior
Bohuzel zatim nelze například doručit dopis / listinu jinak nez postou, kdz nepouziva datovou schránku a potrebujete potvrzeni o převzetí. A ze starší lidé nepoužívají internet, nemaji e-mailovou adresu, dokonce nejsou ani schopni přečíst si a napsat SMS je fakt. Určitě by se služby pošty měly vylepšit, ale zůstat zatím musejí. Nepotřebovala bych úředníci, kdybych mohla doporučený dopis vložit do automatu a třeba na klávesnici napsat patřičné údaje.
Článek uvádí pouze předsedu SVJ, ten samozřejmě vše řídí, výbor má však také další členy, kteří se v péči o dům nemalou měrou angažují. Tato práce je obecně velmi nevděčná a nedoceněná jak finančně, tak i morálně. Hlavně není nikde vidět. Kritizovat vedení bytového družstva či SVJ je velmi snadné. Ale zodpovědně zajišťovat veškerou agendu neznamená pouze zúčastnit se schůze výboru. Stále jsou vymýšleny nové povinnosti. A když pak máte donutit člena BD, který podnajímá byt, aby platil za skutečný počet osob, jste téměř nepřítel. A jednat s úřady je běh na dlouhou trať. V článku není uvedeno, kolik by předseda měl za práci dostat. Chodím na schůze jednoho BD, v domě nebydlím, proto je to jednodušší, vždy iniciuji projednání odměn, členové si myslí, že se o ně vedení stará dobrovolně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak se mizí přímo pod očima?