On to neudělá, naštěstí má o proti západu trochu rozumu a další světovou válku si nepřeje. Ale o USA se to moc říct nedá, přijde mi že kde je byť jen jedna kulka, tam je vždy i USA. V životě jsem snad neslyšel o konfliktu kde by USA nehrála aspoň nejakou roli. Až mě zaráží, proč sme na straně státu kterej je hnedka všude kde se jen jednou vystřelí.
Vy jste ale hodně pomýlený člověk, jak to říkali s oblibou komunisti.
To je vas problém ať zlevni elektra a trh rozhodne za mě elektro mám fotovoltaiku nemám baterie jedu do virtuální a elektroauto je 80kwh mobilní akumulator lepší než.mit doma 10kwh akumulatory nemyslím že to z panelu nabíju ale.neco uložím a nabiti na rychlonabijeci je 15 minut dojez 400km dal nejezdím možná jednou za rok a všichni ti co jezdí do práce tak jedou max100 a stejně se tam za chvilku bez povolení nebo elektroauta nedostanete a kdyby jste se zajímal o určitě paušály i jinde tak to nabití už není taková darda i tady budou muset zlevnit konkurence se rozšiřuje jen se zajímat a ne blbě kecat a restart pokrok nezastavil chováte se úplně stejně jako při začátku průmyslové revoluce a nejsem tak mladý je mi 44 let
Všechno na baterky je k ničemu a elektrifikace aut v Evropě je utopie, není to reálné!
Už ti evropští socialisté začínají ničit tímto krokem evropský automobilový průmysl, jen tak dál a bude tu velký problém. Hodně lidí nebude mít kam jezdit do té práce. Když jsou ty auta tak perfektní, tak proč je na podporu prodeje vyvíjen politický tlak? Prodeje el.aut stagnují, trh nerozhodne rozhodli politici! A ještě dodám: Vy myslíte že elektřina na dobíjení aut bude levná, podívejte se kolik daní je státem uvaleno na prodej paliv do spalovacích motorů!
Tu otázku jste nozodpověděl, proč nám EU elektroauta nutí! A blbě kecáte Vy!
Stačí zlevnit elekroauta a kupují mám hybridní auto a me by zajímalo kolik kdo zvas dene najezdi s osobakem já denně 100km.Nabíječky jsou i 300kw budiž když pojedu k 150kw uz rostou jak houby po desti budete mit nabito za pulhodky auta co se zde vyrabi dojezd 400km Čína a USA nas válcuje cenou i mnozstvim vyroby elektroaut japonci vyviji akumulatory na 1000km a furt zpatecnikujete a vy tady furt brecite nad spalováním volte stranu motoristi jj za pár let budem jen my v Evropě jezdit na fosilní paliva
Ani svářečka nemá takovou spotřebu jako ty elektroauta a to občas vyhodí jistič. Děkuji nechci, tak proč mně to EU nutí!
Ano jsou povinni brát zvýšené opatrnosti, ale řidič civilního vozidla je povinen jim dát přednost. Proto mi vadí, že vše házíte pouze na policisty a nikdo neřeší, proč jim mladík z druhého vozu vjel do cesty.
Ovšem když začnou houkat ve městě kde je zástavba vysokými domy, tak první moment řidič vůbec neví kde se oni zrovna nachází a s tím by měli počítat. I sanitka vjíždí do křižovatky pomalu a se zvýšenou opatrností!
Škoda, že tím účetním nebyl váš otec, děda, bylo by tu o jeden hloupý příspěvek obhajující bestiální vrahy méně.
Zpěváčku, můj děda byl pracovitý a podnikavý člověk vlastnící statek. Za války riskoval vlastní život a převáděl přes hranice lidi, kterým hrozila za protektorátu likvidace. V roce 1952 mu byl komunisty veškerý majetek vyvlastněn. (podotýkám že i obytný dům a veškeré polnosti včetně osobních věcí a stal se z něj v podstatě bezdomovec!) Takže každý kdo s tímto komunistickým režimem souhlasil, ať to byl příslušník SNB nebo soudruh účetní byl darebák, prospěchář nebo zbabělec. Takže podle vás: "spořádaní lidé žijící ve spravedlivém socialistickém světě". Je s podivem že i v dnešní době tito komunističtí zmetci nadále fungují, kritizují a jsou i v Evropském parlamentu viz soudružka Konečná. Z jakých pohnutek jsou tito lidé stále komunisté? Odpovím si sám: " ze stále stejných, jsou to bezcharakterní závistiví prospěcháři kteří hlásají že tu jsou proto, aby pracovali pro blaho druhých, pomáhali chudým lidem což ale není vůbec pravda! A nesuďte Mašíny, protože o době v které oni žili zřejmě nic nevíte...
Kdyby se tolik energie kolik se věnuje kritice kontroverzní odbojové skupiny věnovalo nekompromisnímu postoji proti rudé bandě vrahů a zlodějů, neměli bychom tu dnes drze vykrikujici komunistku s jejími nohsledy kteří se nestydí se k čemukoliv vyjadřovat a ještě se drát na světlo světa. Ještě, že je jejich saskovani v parlamentu definitivní konec. Bohužel měli se zakázat hned po převratu a všechny kdo byly odpovědní za útrapy v jakékoliv podobě vyhazet ze státních institucí a neškodili by ještě dlouhé roky poté.
Souhlasím, máte pravdu.
To, ze Masini bojovali se zlem, je pouze pohadkovy konstrukt pro jejich ocisteni. Realita je takova, ze se za cenu cizich zivotu prostrileli ke svemu soukromemu zajmu. A omlouvat neci smrt tim, ze jej zabili bezbolestne..to je prasarna nejhrubsiho zrna.
Souhlasit mohu s jedinou veci, a to ze CR je se soucasnou vladou v roli lokaje.
Zamyslete se nad tím, proč se museli do svobodného světa prostřílet!
Stačí sehnat dalších 9 řidičů, kteří pojedou jak piráti, a váš vozový park se krapet ztenčí. Rozhodně nepředpokládám, že budou odchyceni všichni najednou, a vy budete muset shánět náhradu. 😆
Ten socialismus co je v Rakousku si strčte někam...
U nás je velká závist, proto s tím nesmyslem mnoho pomatených lidí souhlasí!
pořád je to jeho majetek, porušil sice zákon, ale dostane zákaz+pokutu, vy když budete dělat u baráku na zahradě oslavu a budete dělat rámus po 22té hodině, taky vám barák neprodají
Netřeba na takové stupidní názory pana " Ťápala" vůbec reagovat, má příznačné jméno ťápal. On je ale spíš vše kritizující provokatér.
Jako že si počkal až polovina jezdců před nim na mokru vypadne?
Ne, on jich také hodně předjel a ti co vypadli tak evidentně neměli auto za snížené adheze pod kontrolou. Závod jsem sledoval a jel skvěle. Jeho nevalné výsledky jdou na vrub špatnému seřízení vozu. Trident je nejhorší vůz startovního pole, což lze eliminovat za mokra právě řidičskými schopnostmi.
1) Tranzit přes ČR má jet po železnici a ne po dálnici.
2) Společnost celkově se musí zamyslet, co chce.
Vozí se zboží přes celou Evropu, které je možné vyrobit v místě jen proto,
že Evropu řídí šílené korporace a šílení úředníci z Bruselu a v ČR šílení úředníci
z Prahy. Za komunistů rajonizace a teď zase druhý extrém. Mléko se nadojí v ČR
někde třeba v jižních Čechách, odveze se stočit do krabic do NSR, pak do Prahy
do nějakého DC šíleného řetězce a pak na prodejny po celé ČR. Takhle se vozí
vše, sem a tam, po celé Evropě. Proč je tedy české mléko tak drahé? Protože se
do něj nabalí marže všech těch zahraničních firem na výrobu, dopravu i prodej,
všechny náklady na zbytečnou dopravu a všechny daně našich úředníků a
politiků. Takhle si to promítněte do všech cen všeho zboží.
3) Takže se sice jedná o středoevropský problém, kdy z ČR bylo vytvořeno
překladiště Evropy a podle Fialy taky křižovatka Evropy, ale hlavněje to problém
systémový, kdy chytré hlavy nejsou schopné vymyslet nic chytrého, protože se
jim to vymklo z kontroly.
4) Řešení určitě není stavění čtyřproudých dálnic v ČR, protože počet obyvatel v
ČR i v Evropě bez migrace určitě neroste, navíc hustota obyvatestva i zástavby
je vysoká v ČR i v Evropě a je nesmysl obojí ještě zvyšovat. Řešením je omezit
zbytečné cestování za prací z kraje do kraje nebo přes půl republiky pro osobní
auta a pro kamiony přestat vozit zbytečně krámy sem a tam. A zbytek co nejvíce
dostat na železnici.
Pán má pravdu v tom že se zboží zbytečně převáží z jednoho konce Evropy na druhý. To je ta úžasná globalizace.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Bravo mamá Merkel: "Zvládneme to."