Vysílač Dyleň byl za totality za trojí hranicí,de facto v imperialistickém státě.Co by voják jsem tam vozil důstojníky z Litoměřic provádět kontroly.Mám na tyto prověrky neuvěřitelné zážitky,ale v dnešní době asi nemá cenu je vyprávět,protože generace po osmdesátém devátém by těžko chápala absurdnost toho dění.
Mám z takových informací dost blbej pocit.Dnes je to třetí článek o tom,že nějaký řidič zaviní nehodu,v horším případě mu někdo poškodí ego a on ujede od problému.Mám za sebou padesát let profesionálního ježdění,ale co se děje dnes na silnicích,je naprostá anarchie. Asi se zde odráží celkově blbá nálada společnosti,ale na silnici jde u takových exesů o život
První seznámení s vyhláškou v r.1969, další v roce 71-72 na učilišti v Holicích.Na učňáku byl jako učební předmět vyhláška 80 a dodatek 42.Celý třetí ročník jsme se učili paragrafy a jízdy a protože učitel byl pedant,znali jsme osmdesátku cugrunt včetně nadpisú dovětků a běda zapomenout slovo. Přesně v den svých osmnáctin jsem dostal řidičák C,po třech C-E,po osmi letech D + všemožné strojní průkazy a pak mne přestal profi volant bavit ježdění.Ani po tak dlouhé době mi nedělá problém napsat test z pravidel sil.provozu
Překvapuje mne,že se najednou začíná mluvit o Baltu,jako kdyby každý objevil Ameriku.Už v roce 1975 naše první dovolené u moře byly právě dovolené na severu a později ještě několikrát.Sice Polsko jen okrajově,ale v NDR Rostok,Usedom,Rujána,Warneminde,to byly úžasné destinace s minimem komerčních turistů,zato velkým výskytem imperialistických občanů z NSR.To byla politická škola života,na naše poměry levné jídlo a oblečení.Je pravda,že moře mělo kolem dvaceti,max dvacet čtyři a na pláži foukal věčný vítr,ale asi jsme nebyli tak rozmazlený,tak žádný problém.
Tak,podle tohodle článku mám problém jíst veřejně špagety.Podle tohodle návodu se točí vidličkou ve směru hodinových ručiček a to je jediné správné. Nojo,ale já jsem levák a točím vidličkou proti hodinovým ručičkám.Tak je to pro mne přirozenější.A tak můžu jíst v restauraci špagety?,nebo je dostanu do kontejneru?
Přátelé,už tady bylo názorů dost,drtivou shodého názoru. Přesto si dovolím příspěvek.Tatarák je z hovězího masa,ostatní je cokoliv,jen ne tatarák.Připouštím,že v jižních čechách jím tataráka z kapra,.a taky se dá.Reaguji proto,že na téma blafů nazvaných tatarák je několik do roka.Reakce jsou pokaždé stejné,ale stále je nám vnucováno něco,co je absolutní nesmysl.Dokonce jedna paní cca před rokem napsala,že na jakési sešlosti v pokročilých hodinách podávala výše zmíněný cuketový pseudotatarák a hosté to nepoznali.Dovedete si představit ten mejdan,když nerozeznají cuketu od hovězího.No nic.Já jen,že by se mohly tyto stránky pochlapit a toto téma vůbec na stránky nepouštět.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na téma senioři = nebezpeční řidiči se objevuje čím dál víc článků.Jsou tím myšleni řidičky a řidiči nad 65 let.Na jeden naprosto dehonestující článek jsem autorovi odpověděl asi tak.Mluvím za sebe,ale určitě současně za hodně řidičů seniorů.Jezdit jsem začal s nákladními auty v devatenácti,od třiceti s autobusy a až do šedesáti devíti jsem měl profesák.Myslíte si že jsem já i moji podobní kolegové na silnicích nebezpeční? Co takhle zaměřit se na řidiče od dvaceti do třiceti,kteří si hrají na závodníky a vlastně nicneumějí.