Asi by to chtělo si téma řádně prostudovat.Nečetl jsem vše,stačila mi pohádka o prdelačce.Základem tété polévky není krev,ale vývar z přípravy ovaru,jitrnic a tlačenky.A pověst o názvu je také malinko vedle.V našich kočinách se nazývá prdelačkou proto,že vzniká až na konci díla,jako konečný produkt zabíjačky
Ačkoliv jsem na na odchodu z pozemského bytí,tak úplně válce na středním východě nerozumím.Mám jen takovou životní zkušenost od jedné mé rodinné známé.Byla to velkostatkářka,po osmačtyřicátém služka režimu.Ta vždy říkala"Když přivandrovali cikáni,táta zařízl pár slepic,přidal něco z obilí a měli klid.Když přišel soudruh,vzal jim statky a pole,ale zůstal jim vzdor.Ale když přišel žid,přišli o všechno i o iluze
Bohužel,měl jsem co do činění se smažkou za volantem.když jsem jel za ním,když předvedl několik drsných dopravních přestupků.Po zastavení u závor jsem na něho zahoukal.Z auta vylezlo zombí totálně mimo a snažil se mi rozbít boční okénko.U USV to tak lehce nejde.Pochroumal si ruku a spadnul na zem.Tak jsem zavolal kliftony a byl jsem rád,že jsem dostal pokutu jen 500 Kč za bezohlednou jízdu.Ta kreatura se hodila marod a chtěla se soudit.Zachránil mne řidič za mnou jedoucího auta,který všechno zaznamenal na kameru.
Na téma senioři = nebezpeční řidiči se objevuje čím dál víc článků.Jsou tím myšleni řidičky a řidiči nad 65 let.Na jeden naprosto dehonestující článek jsem autorovi odpověděl asi tak.Mluvím za sebe,ale určitě současně za hodně řidičů seniorů.Jezdit jsem začal s nákladními auty v devatenácti,od třiceti s autobusy a až do šedesáti devíti jsem měl profesák.Myslíte si že jsem já i moji podobní kolegové na silnicích nebezpeční? Co takhle zaměřit se na řidiče od dvaceti do třiceti,kteří si hrají na závodníky a vlastně nicneumějí.
Vysílač Dyleň byl za totality za trojí hranicí,de facto v imperialistickém státě.Co by voják jsem tam vozil důstojníky z Litoměřic provádět kontroly.Mám na tyto prověrky neuvěřitelné zážitky,ale v dnešní době asi nemá cenu je vyprávět,protože generace po osmdesátém devátém by těžko chápala absurdnost toho dění.
Mám z takových informací dost blbej pocit.Dnes je to třetí článek o tom,že nějaký řidič zaviní nehodu,v horším případě mu někdo poškodí ego a on ujede od problému.Mám za sebou padesát let profesionálního ježdění,ale co se děje dnes na silnicích,je naprostá anarchie. Asi se zde odráží celkově blbá nálada společnosti,ale na silnici jde u takových exesů o život
První seznámení s vyhláškou v r.1969, další v roce 71-72 na učilišti v Holicích.Na učňáku byl jako učební předmět vyhláška 80 a dodatek 42.Celý třetí ročník jsme se učili paragrafy a jízdy a protože učitel byl pedant,znali jsme osmdesátku cugrunt včetně nadpisú dovětků a běda zapomenout slovo. Přesně v den svých osmnáctin jsem dostal řidičák C,po třech C-E,po osmi letech D + všemožné strojní průkazy a pak mne přestal profi volant bavit ježdění.Ani po tak dlouhé době mi nedělá problém napsat test z pravidel sil.provozu
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Moje první Rifle v r. 1969 stály 50 Bonů,tedy 250 Kč.Po dvou letech druhé Wilcatky za 55 Bonů.Balení kalhot bylo plné barevnych reklamních obrázků a na jednom přilepená cenovka.Při generálním úklidu jsem igelitku s obrázky po padesáti letech našel.
2 odpovědi