Tak to mi pak přijde žigulík s karburátorem mnohem ekologičtější než nějaký hybrid. Kolik firem se musí podílet na výrobě takového auta? Jednotlivé díly se musí na finální smontování nějak dopravit. Na šlapací tříkolce asi sotva. Kolik je potom v takovém hybridu drahých kovů? Určitě hodně. Co potom s vysloužilými bateriemi? O složitosti celého systému ani nemluvím. Čím víc toho na autě je, tím víc se toho může pokazit. Nezapomeňme na fakt, že pořizovací cena je jen začátek. A ta opravdu nízká není. Sorry pane redaktore. Soused má postarší americký osmiválec v hodnotě cca 120 tisíc. Jezdí s ním dá se říct denně a po Praze mu bumbá tak 15-16 litrů na sto. Jak dlouho by musel jezdit, aby se mu vyplatilo koupit si zde zmíněného hybrida? Zhruba 15 let. Osmiválec se pod kapotou převaluje a jezdí snad na volnoběh. Takže se zdá být nesmrtelný. Ojetý hybrid po letech provozu pak zavání finanční sebevraždou.
Kolik jste s hybridem najezdil ?
Co čtu tady příspěvky, banda důchodská by si taky chtěla vozit zadek v RR. To tak. Důchodci, kterým je budoucnost země na háku, který jen populisticky uplatil AB, který sežerou skoro polovinu rozpočtu jen pro sebe, co důchodce, to nadváha jak u porážkovýho pašíka, každej nejmíň 80 metrovej byt nebo barák a mladí nemůžou zakládat rodiny, protože to nedaj. Prostě po nás potopa. Tak tohle musí skončit
tak něco dělej lenochu a přestaň kňučet
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A těch komárů a pavouků všude 🥴
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a kdo tu stěnu bude umývat? paninka asi ne.