Každá statistika musí být vstažena k jednotce výkonu. U vozidel jsou to kilometry. Tedy je třeba, aby počet poruch byl uveden na každých ujetých 10 000 km. Pak je jisté, že si elektromobily pohorší. Díky omezenému dojezdu, prostě najedou méně kilometrů a ten kdo nejezdí, ten nic nezkazí a nemá poruchy.
Tedy tady se pozná odborník:
"Švýcarští hokejisté nekompromisně udolali v semifinále MS Kanadu 3:2 po samostatných nájezdech".
Zkusíme si napsat opačně:
"Švýcarští hokejisté po samostatných nájezdech nekompromisně udolali v semifinále MS Kanadu 3:2" To už zní hůř. Nicméně, když vyškrtneme naprostý protimluv, tedy prodloužení a samostatné nájezdy, což je kompromis, ztráta bodu a těsný únik ze zápasu je určitě udolání, nikoliv však nekompromisní.
Nekompromisní je vítězství 3:7 nad týmem, který do té doby neprohrál a v základní části neztratil ani jeden bod.
Takže správně to mělo být:
"Švýcarští hokejisté po samostatných nájezdech velmi těsně udolali v semifinále MS Kanadu 3:2, Česko se tak stává favoritem v boji o zlato".
Za lekci korektnosti a logického myšlení mi děkovat nemusíte.
Spořili si kolik? Stovky a berou tisíce. Kdo si nezaložil vlastní důchodové spoření, je placen státem a těmi, kdo platí odvody právě teď a nejsou v důchodu. Odvody před 30 lety z průměrné mzdy cca 4 000 Kčs byly symbolické, dnes tito lidé berou minimálně 10 000 Kč důchodu, ne opravdu si na něj neuspořili.
"Mladým najivistům, které momentálně živí generace X, zrušit volební právo úplně až do doby, něž bude zcela jednoznačně prokázáno, že se uživí sami bez podpory rodičů a státu". Mezi tím jim snad dojde, že problém mladých voličů je jejich nízká účast ve volbách, možná k nim pak začnou chodit a nebudou si vymýšlet "cheety" jak vyhrát "gamesu" bez námahy a trocha snahy...
Jinak z tohoto pána by Mussolini měl velkou radost...
Moje rada: Méně hulit, více myslet, než začnu něco psát a nechat si pro sebe svoje vlhké sny. Někdo by je mohl kvalifikovat jako útok na práva jedince či skupiny nebo jen pouhou diskriminaci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Celoročky jsou čím dál lepší, o tom není pochyb. Nicméně v našich končinách je u těchto pneu velmi diskutabilní úspora peněz. V našem horkém létě celoročky mizí před očima, celkově najedou max. 30 tisíc km, pro mě to znamená každý rok novou sadu, přitom letní sadu mám na 3 sezóny a zimní na 2 sezóny, tedy jedna sada vyjde v průměru 2,5 roku. Celoročky se v zimě sjedou málo, ale přeci jen cca o 1,5 mm, ale v létě je to min. o 2 mm. Jednoduchá matematika: 7 mm - 3,5 mm = 3,5 mm, což znamená, že další zimu už legálně (min. 4 mm) nedáte. Prostě celoroční pneu, možná v Británii vydrží déle, ale u nás pro toho, kdo najede více než 10 tisíc km ročně, rozhodně nejsou řešení ani úspora nákladů.