Problematika je složitá, ale některé věci moc nevycházejí. Na Google je uvedeno : "průměrný plat příslušníků Policie ČR v roce 2019 byl 47 423,- Kč" . Dnes je vyšší, ale to se nehodí do diskusí. Jinak to, že policie nebude dávat pokuty
( hlavně nesmyslné ) asi dost lidí potěší. Zřejmě podle hesla POMÁHAT A CHRÁNIT.
Bohužel časopis Svět motorů, kde asi před 6ti lety dopodrobna rozebrali tzv. uhlíkovou stopu celé životnosti vč. výroby a nájezdu statistických kilometrů auta, tak tam se zjistilo, že elektroauta zatěžují planetu o 60% více než spalovací.
To se ale nehodilo EU do plánů a tak se podporuje pořád nesmysl s elektroauty.
Normální člověk to je schopen na rozdíl od Bruselu pochopit, aneb poručíme větru a dešti. Ale to už tady bylo a nedopadlo to nejlépe.....
Dovolím si připomenout větu z článku : „budoucnost je elektrická“, protože elektromotory jsou čistší a efektivnější než ty spalovací. To je základní nesmysl.
U tepelných elektráren je při výrobě elektřiny účinnost cca 33%. Dále ztráty přenosem, dobíjením a dalšími . Účinnost spalovacích aut je cca 40 %.Takže už základní tvrzení je lež. Elektroauta jsou prostě auta s výfukem např. v Prunéřově.
Dobrý den, takže konečně je to venku. Musíme se připravit na to, že lidí je na planetě moc a mají se moc dobře. Takže těmito opatřeními se musí snížit životní úroveň, tzn. všechno zdražit. Benzín, plyn, elektřina, prostě všechno. Tím se asi má snížit počet lidí na světě a vrátit se na úroveň spotřeby třeba o 100 let zpátky? Opravdu zvláštní. Jednou se o této 2. generaci poroučení větru a dešti budou učit děti v dějepisu, že takhle to asi nejde. Navíc nikdo ani přesně neví, jestli to oteplování přestane, když budou lidi jenom prdět v jeskyních. Zeměkoule prostě prochází svými vývojovými cykly a na tom asi to zelené šílenství nic nezmění.
Zajímalo by mě, ze kolik jezdí ten hybrid Tuscon.
Já mám RAV 4 hybrid 2,5 l benzín 220 koní 4x4 a spotřeba mimo město a město je do 5 l, dálnice do 7l na 100 km. To je v létě, jinak celoroční průměr 5,8 l. Cena jako u octavie, což je nesrovnatelné. Nemůže se srovnávat kolovrátek s raketoplánem.
Měl jsem půjčený fiat 500 hybrid a bral také tolik. Nevím jak je na tom to korejské auto z Nošovic.
Něco je špatně. Když Němci slavnostně ukončili provoz poslední třetí jaderné elektrárny, otevřeli místo nich 29 tepelných ( co emise ?) . ZELENÍ tomu tleskali.
To je dobrá schizofrenie. Pokud jde o zelené šílenství , tak od paní Matesové je pěkná věta : "Ideologie převážila nad proveditelností". A to se týká i zdevastování celého automobilového průmyslu vývojem elektromobility. Ale to není jen Německem, ale celým vedením EU - konec spalovacích motorů v r. 2035. Teď už se pomalu všichni z toho nesmyslu probírají, ale co ty ztracené investice do vývoje a výroby věcí, které nic neřeší ?
Kdysi jsem četl, že Německo nastrkalo do větrníků v Severním moři hodnotu cca 60ti Temelínů. Je jasné, že když nefouká, musí se nastartovat záložní zdroje a kupovat elektřinu od těch , kteří ji mají např. z uhlí (nebo z ruského plynu). A těm potom napálit daň v podobě emisních povolenek. Pěkně vymyšleno, ale nějak to nefunguje
Je to celé tak, že stbák a jeho pávice, tehdy ministryně financí minulé vlády, aby získali voliče v dalších volbách rozházeli půl bilionu korun a škrtli příjmy 100 mld Kč ročně do státní kasy ve formě zrušení superhrubé mzdy. Teď to lidé musí vrátit zpátky. Tak se hledá jak. Proti zvýšení daní z nemovitostí a jejich odvod do státní kasy se postavily obce a vláda tedy tyto příjmy nechává obcím. Takže nás vlastně okrádají vlastní obce. Nejhorší jsou velká statutární města, kde se na periferií platí z jakýchkoliv zastavěných ploch i z kůlen a padajících chlévů daně jen nepatrně nižší než např. na Václaváku.Já např. platím 200 tis. Kč ročně. Takže abych to zaplatil musím polovinu majetku pronajímat. Něco je špatně. Článek je výborně napsaný.
Já bych chtěl ze svého pohledu varovat ty lidi, kteří bydlí na okraji měst a velká města jim mažou med kolem úst, jak by se měli jako celá obec připojit k městu.
V tu chvíli jim město dobrácky napálí všechny daně. Mně se to stalo tak, že před lety jsem platil daň ročně 8 000,- Kč, pak během dvou let už z toho bylo 104 tisíc a letos 195 tisíc. Mám několik kůlen a z každého m2 zastavěné plochy se pomocí koeficientů platí 81 Kč. Na to, že z okna koukám na ovce na louce se mi nezdá moc dobré, že platím prakticky stejnou daň, jako na Václaváku. Jsem holt ve statutárním městě, hnus. Toho svinstva se nedá zbavit, leda zbourat nemovitosti.
Asi je něco špatně. Když poslouchám chytráky z Nervu, jak je jinde daň např. 1% z majetku, vidím, že nevědí , co se tady děje. Tu výši já už dávno platím.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Všechno nasvědčuje hluboké krizi EU. Světlo na konci tunelu nikdo ani netuší.
Obří byrokracií a sociální politice EU se konečně podařilo to, že Evropě ujel vlak. Takže teď k vývoji u nás. Výhledově může stoupnout nezaměstnanost ,tím obrovské placení podpor a různých příspěvků, ale vybrané daně budou nízké.
Jestli teď nevychází náš státní rozpočet o "směšných" 280 mld. Kč pak výhledově až tady zasedne dnešní uřvaná opozice to může být ročně mnohonásobně víc. Končí legrace, budou se utahovat opasky. Státní bankrot je hrozná věc, vůbec ho nikomu nepřeju.
1 odpověď