Dobrý den, takže konečně je to venku. Musíme se připravit na to, že lidí je na planetě moc a mají se moc dobře. Takže těmito opatřeními se musí snížit životní úroveň, tzn. všechno zdražit. Benzín, plyn, elektřina, prostě všechno. Tím se asi má snížit počet lidí na světě a vrátit se na úroveň spotřeby třeba o 100 let zpátky? Opravdu zvláštní. Jednou se o této 2. generaci poroučení větru a dešti budou učit děti v dějepisu, že takhle to asi nejde. Navíc nikdo ani přesně neví, jestli to oteplování přestane, když budou lidi jenom prdět v jeskyních. Zeměkoule prostě prochází svými vývojovými cykly a na tom asi to zelené šílenství nic nezmění.
Zajímalo by mě, ze kolik jezdí ten hybrid Tuscon.
Já mám RAV 4 hybrid 2,5 l benzín 220 koní 4x4 a spotřeba mimo město a město je do 5 l, dálnice do 7l na 100 km. To je v létě, jinak celoroční průměr 5,8 l. Cena jako u octavie, což je nesrovnatelné. Nemůže se srovnávat kolovrátek s raketoplánem.
Měl jsem půjčený fiat 500 hybrid a bral také tolik. Nevím jak je na tom to korejské auto z Nošovic.
Něco je špatně. Když Němci slavnostně ukončili provoz poslední třetí jaderné elektrárny, otevřeli místo nich 29 tepelných ( co emise ?) . ZELENÍ tomu tleskali.
To je dobrá schizofrenie. Pokud jde o zelené šílenství , tak od paní Matesové je pěkná věta : "Ideologie převážila nad proveditelností". A to se týká i zdevastování celého automobilového průmyslu vývojem elektromobility. Ale to není jen Německem, ale celým vedením EU - konec spalovacích motorů v r. 2035. Teď už se pomalu všichni z toho nesmyslu probírají, ale co ty ztracené investice do vývoje a výroby věcí, které nic neřeší ?
Kdysi jsem četl, že Německo nastrkalo do větrníků v Severním moři hodnotu cca 60ti Temelínů. Je jasné, že když nefouká, musí se nastartovat záložní zdroje a kupovat elektřinu od těch , kteří ji mají např. z uhlí (nebo z ruského plynu). A těm potom napálit daň v podobě emisních povolenek. Pěkně vymyšleno, ale nějak to nefunguje
Je to celé tak, že stbák a jeho pávice, tehdy ministryně financí minulé vlády, aby získali voliče v dalších volbách rozházeli půl bilionu korun a škrtli příjmy 100 mld Kč ročně do státní kasy ve formě zrušení superhrubé mzdy. Teď to lidé musí vrátit zpátky. Tak se hledá jak. Proti zvýšení daní z nemovitostí a jejich odvod do státní kasy se postavily obce a vláda tedy tyto příjmy nechává obcím. Takže nás vlastně okrádají vlastní obce. Nejhorší jsou velká statutární města, kde se na periferií platí z jakýchkoliv zastavěných ploch i z kůlen a padajících chlévů daně jen nepatrně nižší než např. na Václaváku.Já např. platím 200 tis. Kč ročně. Takže abych to zaplatil musím polovinu majetku pronajímat. Něco je špatně. Článek je výborně napsaný.
Já bych chtěl ze svého pohledu varovat ty lidi, kteří bydlí na okraji měst a velká města jim mažou med kolem úst, jak by se měli jako celá obec připojit k městu.
V tu chvíli jim město dobrácky napálí všechny daně. Mně se to stalo tak, že před lety jsem platil daň ročně 8 000,- Kč, pak během dvou let už z toho bylo 104 tisíc a letos 195 tisíc. Mám několik kůlen a z každého m2 zastavěné plochy se pomocí koeficientů platí 81 Kč. Na to, že z okna koukám na ovce na louce se mi nezdá moc dobré, že platím prakticky stejnou daň, jako na Václaváku. Jsem holt ve statutárním městě, hnus. Toho svinstva se nedá zbavit, leda zbourat nemovitosti.
Asi je něco špatně. Když poslouchám chytráky z Nervu, jak je jinde daň např. 1% z majetku, vidím, že nevědí , co se tady děje. Tu výši já už dávno platím.
Tady se nikde nemluví o japonských autech. Já mám 3 roky Toyotu RAV 4 Hybrid. Motor má přímý i nepřímý vstřik. Je vhodný i do města na krátké trasy. Vypadá jednoduše, ale je to už 5. generace vyvíjená cca 25 let. Japonci prostě světu utekli. Motor nemá turbo, startér a v podstatě nezničitelnou převodovku E-CVT. Nejsou tam ani spojkové lamely. Olej je speciální 0W-16. Mění se 1x za rok nebo po 15 ti. tis. km. Spotřeba je u 2,5l. motoru 222 koní neuvěřitelných 5,8 l benzínu na 100 km. Takže nemá cenu brečet, že nikdo pořádný motor nedělá.
Tam, kde mě nemají rádi a nechtějí mě tam, nejezdím. Do Chorvatska jsem jezdil před 20 ti lety. Myslím, že čím je země více v problémech, tím víc otravuje lidi. Kdysi tam policajti měření rychlosti dělali tak, že odstranili ceduli konec obce a měřili až někde daleko v pustině. Místní při tom vynechávali. A tak to pro mě v té nesmyslné zemi skončilo. Turisté tam jezdí ze setrvačnosti a pohodlnosti. Mnohdy si neumějí spočítat, že cesta letadlem někam jinam do hotelu s jídlem vyjde stejně nebo třeba i levněji, než se trmácet autem do Chorvatska.
Hybrid mám od Toyoty. Nikdy jsem nic lepšího neměl. Auto jezdí jako benzínový šestiválec se spotřebou dieselového dvoulitru. Automobilka ale vyvíjí hybrid 25 let a já mám už 5. generaci. Do téhle 1. generace Renaultu bych se bál jít, nikdo nezná kvalitu ani odolnost. V prodejích bude ještě důležitá cena. Pokud chce být někdo pokusné morčátko, do toho!
Špatná rada od NERVU. Zvýšením této daně se úplně jednoduše a průhledně zvýší inflace. Je to nesmysl. Dále některé firmy skončí nebo se přiblíží svému konci, protože výše daní je vražedná. Typický státní zaměstnanec to nechápe. Ve svém paneláčku si zaplatí o pár korun navíc a je to. Tak dlouho se bude utahovat oprátka až to špatně skončí. Nejhorší je potom vysoká nezaměstnanost a s tím spojená nemožnost vyplácet všemožné dávky, dotace, důchody atd. Státní dluh raketově roste. Apokalypsa může snadno nastat,Pokud by nezaměstnanost byla stejná jako v celé Evropě, byli bychom asi už ........ ( to ať si každý doplní sám )
Důležité je to, že kW elektřiny stojí cca 4x více než kW z plynu. Takže když to tepelné čerpadlo funguje s nejvyšší účinností, tak bude cena za topení stejná s plynem. Ale ta pořizovací hodnota čerpadla je oproti plynovému kotli cca 5x vyšší. A ještě se musí zohlednit každých 15 let nové čerpadlo, kdežto plynový kotel vydrží třeba 50 let. Takže kdo má rozum a umí matematiku základní školy, ten zjistí, že čerpadlo je úplný nesmysl. Ale kdo plyn nemá, tomu nic jiného nezbývá. Pak je tady topení dřevem a uhlím, tam je 1kW také za cca 2 Kč. Tohle se nelíbí greendealovcům a proto budeme v budoucnu platit tzv. emisní povolenky za každé jiné topení než elektřinou,aby všichni tu elektřinu, (kterou současná Evropa ani nemá) museli používat. To je neuvěřitelné.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jak by asi EU mohla prosperovat, když nikdo nic nechce dělat? Všichni jenom čekají na dotace. Ideologie Bruselu všechny žene do pekla. Svými ekonomickými nesmysly si EU sama pod sebou podřezala větev. Všude samé sociální programy a dotace. Takhle to nemůže jít.