Mi tu taky jezdi sama nemecka predrazena bida, jak mamamtaxi vyzvedavaji otesanky ze skoly, ja sam mam 2 EV s 300kW. Vzdy je z te spiny z rajchu smrad, ze by jeden pad, proste turbospiny. Ja na to pouzivam opravny set, krumpac s titanovou spickou. Staci se trefit spravne pres kapotu a hned ma nulove emise. Slozitejsi zpusob je dat vyfuk dovnitr kabiny.
Co je prosím EV2, turbospiny, krumpac s titanovou spickou, mamamtaxi?
Moje Tesla Y váží 1950kg proti srovnatelně velkému kodiaqu 1750kg. Kde vidíte 2x větší hmotnost? Nemyslíte, že povrch dálnice likvidují především kamiony, které váží 30-40 tun a to ještě za předpokladu že nejsou přetížené?
Ale my se bavíme o vozidlech do 3,5tun. Obecně všechna elektroauta jsou těžší než spalovací. Proč mám platit víc? Protože neprodejná elektroauta potřebují další úlevy, aby si je někdo vůbec koupil.
Tak poté, co jsem se "zánovní" a minimálně jetou koncernovkou musel během pěti let volat 3 x odtahovku, jsem hledal jiné auto. Než znovu ojetinu, risknul jsem nové MG ZS. Potřeboval jsem vyšší auto s cenou do půl mega a co možná nejdelší zárukou. Je pravda, že jak sleduji sítě, tak sem tam má někdo nějaký technický problém, ale to se stává asi u všech značek, že se prostě nepovede kus. Já ho mám dva roky (Byl jsem asi jeden z prvních, kdo do toho šel...). Auto nepoznalo garáž, jezdím sice méně, ale zato v létě i zimě každý den. Byl jsem dvakrát v Itálii, Rakousku, nějaká ta Morava. Mám natočeno cca 30 tisíc a nemůžu říct špatné slovo. Za mě vynikající auto v poměru cena/užitek, a tak to musí člověk posuzovat. I když si občas připadám, jako když jsem v devadesátkách jezdil s Favoritem. Ale co, jedu, a zatím spolehlivě a bez problémů...
Konečně názor někoho, kdo je majitelem MG. Díky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za tuhle někdo platí? To spíše já bych měl něco dostat,protoze mě její výraz bude strašit celý den.