Víte, pokud má obec 100 obyvatel a 10 z nich sedí za stání peníze na obecním úřadě, kde papíruje, tak je to drahé. Pokud by se několik místní obcí sloužilo a místo těch 10 lidí nebude sedět na 10 úřadech, ale bude jich 25 na jednom, který v pohodě zvládne administrativu pro 10 malých obcí, tak ušetříte plat pro 75 lidí.
Nevím o čem mluvíte. Naše obec má 480 obyvatel a celou administrativu zvládá starosta + 1 zaměstnanec. Když se podíváte do zákona jak se rozdělují daně, tak na každého občana dostává Praha 4x více peněz, Brno, Plzeň a Ostrava 2,7x více peněz. Pokud se budeme z tohoto pohledu bavit o poskytovaných službách, jaký je rozdíl mezi Olomoucem a Plzní ?
Je to výpalné a zlodějina na poctivé občany tohoto státu. Jeden příklad , malá vesnička s 45 obyvateli a katastrem o rozloze 300 ha , tak zde je celková daňová zátěž z daně z nemovitosti ve výši cca 600000kč za rok . V té vesničce nejsou chodníky, kanalizace, veřejná doprava 0, vede jsem akorát silnice opravená v 80 letech, prostě nic, nic.Jenom odvoz popelnic a veřejné osvětlení .A já se ptám Pražáci a Státe ,kde jsou ty peníze které jsme vám poslali na státní účet.
Jste zloději!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zde je jiný problém. Rozdělení peněz pro města a obce podle počtu obyvatel. Rozděluje se 22,5% z daně z příjmu, z DPH a z ještě jedné daně. U každé obce se dostane za každého obyvatele 1 až 1,3 dílu podle velikosti obce. Pokud se jmenujete Praha dostane za každého obyvatele 4 díly, pokud se jmenujete Plzeň, Ostrava nebo Brno dostanete za každého obyvatele 2,7dílu. Jinými slovy pokud má Praha 1,2milionu obyvatel a Olomouc by chtěl dostat stejné peníze jako Praha, musel by mít 4miliony obyvatel.
cituji z rozsudku nejvyššího správního soudu ze dne 8. 2. 2007, č.j, 1 As 46/2006-75. Uvádí k dodatečnému povolení černé stavby : Na počátku řízení tedy nebyla žádost stavebníka o řádné stavební povolení, ale naopak porušení zákona. Účelem řízení je vlastně dodatečné zhojení závažné vady, kterou je prvotní vědomá ignorance zákona ze strany stavebníka, pod podmínkou, že dodatečně povolená stavba není v rozporu. s veřejným zájmem, územně plánovací dokumentací, ani s cíli a záměry územního plánování,
Jako pronajímatel nemám vůbec nic proti posílení práv slušných a spolehlivých nájemníků. Ale nechápu, proč by se zároveň nemohla posílit práva pronajímatelů vůči těm problémovým. Nezaplatíš nájem za 3 měsíce? Fajn, vyměním zámky a už tam bydlet nebudeš. Že tam máš věci? Dobře, zaplať ty tři nájmy a rád ti ty věci vrátím.
Nechci Vám brát iluze, ale před lety se řešilo v Brně na Bratislavské, že majitel velkého bytového domu odpojil vodu za účelem vypudit neplatící nájemníky. Sám odjel do zahraničí na několik měsíců, aby byl nedostupný. Jediné čeho dosáhl, že neplatící nájemníci kteří se dobře opalují dál používali kanalizaci a tím mu zcela ucpali stupačky.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já to vítám. Když chci nakoupit v kauflandu, tak je 1/2 parkovacích míst obsazena auty, které zde majitel bezplatně odstavil a šel někam jinam. Skutečný nakupující potom nemá kde zastavit a nosí nákup v taškách na veřejné parkoviště, kam se nedá dojet s nákupním vozíkem.
1 odpověď