mne by zajímalo nějaké porovnání...
předpoklad převezených lidí přepočteno na peníze
a jak to v poměru k silnicím/dálnicím
jako mít rychlotrať do Berlína je asi fajn... ale to do Berlína jezdí denně tolik lidí, aby se tohle vyplatilo? budou ty vlaky jezdit narvané, bude ta trať vytížená na max?
Praha-Brno asi dává smysl, ta D1 je docela peklo
„Když trefíme dobře vyváženou cestu mezi rychlým snižováním emisí a hledáním, jak na tom i vydělat, získáme velkou ekonomickou výhodu."
no, to jsme slyšeli už za solárního boomu, jaká je to příležitost pro naši ekonomiku... tím že si zdecimujeme výrobu a přesuneme ji jinam žádnou ekonomickou výhodu fakt nezískáme, to že dovezeme panely z Číny a postavíme je na louce je úplně k ehm k ničemu
"Havligerová ovšem argumentuje, že stávající systém třídění a sběru je do velké míry financován z veřejných zdrojů, ať už v podobě investičních dotací ze státního rozpočtu či evropských fondů, nebo v podobě dotací na jeho provoz z rozpočtů obcí a měst."
hurá, takže je to vlastně zadarmo! jak mana z nebes
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
:-D