Jesti bych si mel vybrat predrazene pozerske Ferrari nebo toto, tak bych nevahal ani chvilku. Jaky ma vubec smysl kupovat dnes poruchovy, tragicky neefektivni, kraval a smrad delajici stroj?
Přesně.
Na předraženost a nadřazenost dojedou evropské automobilky.
Zřejmě brzo...
Vlak už zřejmě nejsou schopni s jejich přístupem k mobilitě dohnat.
Evropa a EU Činu nezastavi i kdyby se stavěly na hlavu.Je to asu tak jako se EU snaží zastavit přiliv uprchliků do Evropy.Je to samé tlacháni do prázdna a skutek utek.Dokud budou v čele EU ti co tam jsou tak se nic dít nebude.EU je skotnatělá a bude to čím dál vic.Evropu ničí to že evropská auta jsou i třikrát dražší než čínská.Rozumný člověk si koupí to levnější a odkud je je mu celkem jedno.V Evropě je dráž než kdekoli na světě.Evropa si to udělala sama.O šefovi BMW škoda mluvit,jiné automobilky říkaji něco jiného.
Přesně tak. Evropské automobilky, zvyklé prodávat auta za vysoké ceny, a teď, když konkurence z Číny jim chce, - a ukáže , že to jde jinak, se budou hodně divit. A návrat ke spalovákům ? To je cesta, jak ještě rychleji skončit. V Číně, jako největšímu trhu na planetě, už spalovákům pšenka nekvete, EV je budoucnost. Ať chceme, nebo ne. Až zde budou EV modely z Číny o třetinu levnější než místní auta s milióny výbuchy pod kapotou........., téměř nikdo je stejně už kupovat nebude....
Čína kopíruje jen to co je dobré. Evropskou migrační politiku a green deal kopírovat nebudou. A proto nás převálcují.
Ano, převálcují. Ale dnes už díky jejich vlastnímu vývoji, dravosti, i kvalitě.
Před pár lety by tomu leckdo nevěřil.... A že odhadli, že budoucí směr je elektromobilita, vč. vlastnictvý dolů na nerostné bohatství po světě již dříve, jen svědčí o jejich prozíravosti. Ještě se budeme divit..... Evropské automobilky, kdyby neprodávali silně předražená auta, ale za přijatelné ceny, tak by možná teď nemuseli brečet, že jim el. auta koupí jen málokdo. A jejich představy, vrátit se ke spalovákům ? O to je dříve je Čína pohřbí. Ono prakticky stačí, že asi brzo přijde doba, kdy si evropské automobilky na čínském trhu ani neškrtnou - a je vymalováno.
Krása. Automobilka, která ve vývoji a výrobě eletromobilů nyní poleví, tu smete Čína. A brzo. A již za pár let, kdy budou el. auta levnější nežli ta spalovací, bude blázen ten, kdo si koupí auto, které má v motoru za minutu při spalování tisíce výbuchů a exhalací ve válcích s chabou účinností sotva 30%..... Vývoj nelze zastavit.
Prosím, odpusťe si trapné komentáře.
Zdařilý článek, popisující přesně to, co se děje. A bude dít, to brzy uvidíme .... Bohužel. Čína nám ukáže, co je dravost, inovace, dnes i kvalita, a že elektromobilita je nevyhnutelný směr. A završí to dostupnými cenami pro široké masy. Ty masy, které si dnes myslí, že si nikdy elektrické auto nekoupí. Omyl.
A ve finále na tom vydělá trochu i planeta, příroda. Čím dál častěji nám to začíná vracet...... že ?
Solid state baterie je asi jediná věc, co by mě mohla nalákat ke koupi EVčka. Nejen že může mít větší energetickou hustotu, ale navíc u ní nemůže docházet k požárům, nebo výbuchům (pokud s ní neděláte doslova extrémní věci, jako třeba že do ní neřežete flexou). Takže se člověk nemusí obávat o to, že mu prosté nabíjení auta vezme střechu nad hlavou. No a v neposlední řadě má potenciál přežít mnohem víc cyklů a vydržet tak mnohem déle. Současné Li-ion jsou rády, když po 3000 cyklech mají nad 80% kapacity. Takže při každodenním nabíjení je to tak na 8 let maximálně. Tyhle by mohly snést teoreticky i 10 000.
No a taky mají potenciál fungovat bez materiálů, jako je kobalt, ale i lithium, díky čemuž by snad šly vyrábět za nižší cenu a méně by při tom poškozovaly planetu.
No nicméně pořád čekám, až někdo začne prodávat EV miniauto, o rozměrech přibližně Smartu Fortwo, s dojezdem do 80km. To by mi úplně stačilo. Na delší cesty mám klasický kombík, nebo roadster.
Ale samozřejmě je potřeba prohlášení Číňanů brát hrubě s rezervou. To je země, kde se tráva kolem cesty sprejuje na zeleno, a havarijní limity posunu hráze největší přehrady světa se pořád zmírňují. Všechno je to samá lež a faleš. Takže solid state baterie v EVčkách by byly super, ale Číňanům prostě nevěřím ani pozdrav.
Pan odborník. Najede denně 80 km, jak píše, a nabíjet chce každý den.... Nějak si nerozumíte. Pane.
Směr vytyčený fanatickými idioty z Evropské komise se.začíná projevovat- vyházet všechny snílky o elektromobilitě a GREENDEALU, jinak Evropa skončí v p-d..
Ty jo, pane, Vy jste znalec a ekonom.... Je to přesně naopak.
Evropský spící automobilový průmysl požerou výrobci z Číny, produkující již nyní mega kvalitní elektromobily - ne ve desítkách, ale stovkách dostupných a levných modelů. Těšte se. A svezte se. Prosím, nekomentujte, dovedu si představit, co zde vytvoříte za reakci.....
Přesně. Jak je možné, že např. model VW ID3 se v Číně prodával v přepočtu o 300 - 400.000 Kč levněji než v Evropě ? Hamižnost. Evropské automobilky vyléčí dravý automobilový průmysl z Číny, který masivně bude expandovat do Evropy.
Ne s nekvalitními auty, to je minulost, ale sakra kvalitními,
včetně super softwaru v nich.
A že Škoda Auto vyrábí hlavně spalovací vozy ? No, tím hůře.
Ty budou již za nějaký ten rok neprodejné.
Evropský automobilový průmysl čekají existenční problémy, i krachy.
Vývoj nezastavíš..... Ani nástrojem, jako je CLO.
Jste všichni MIMO !
Což nepochopíte, že plná elektromobilita nastane, ať chcete nebo ne !?
Vy všichni odpůrci už teď elektoauta z časti máte, a ani o tom nevíte.....
S každým litrem benzínu/nafty totiž tankujete a platíte za 1.6 kWh el.energie, která je potřeba na výrobu 1 LITRU PHM !! A to nemluvě o převozu ropy i z druhé poloviny planety ...., či od Putina.
Dále - evropské automobilky, které nyní zvolní s vývojem elektromobilů do nekolika let skončí. Prostě skončí - díky Číně, která zde zaplaví naše trhy levnými el.auty.
Kdo by si pak chtěl koupit spalovák, kde 1litr PHM bude stát 60 Kč nebo víc díky emisním povolenkám ?
Další pohled je ekonomika provozu, servisu, energetická účinnost,
nesrovnatelná jízda atd., atd.
Takže si tu pište ty vaše trapné názory, které jsou úplně mimo a evidentně bez jakýchkoliv zkušeností.
To platí i pro novináře, kteří píší nesmysly.
Děkuji , že nebudete reagovat. Spíše je potřeba se zamyslet.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Často lidé obdivují nízké ceny a vysmívají se vlastní české produkci, je otázka, zda vědí, že Čína elektromobily masivně dotuje, nejen výrobu, ale v Číně také nákup a přihlášení. Ano čtete správně, dotuje, to je přesně to, co ti samí lidé v EU kritizují. Přihlášení auta do provozu je v Číně restriktivní nástroj, u spalovacího motoru běžně trvá několik měsíců, u elektromobilu je v podstatě ihned.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To ale zakazníka nebude vůbec zajímat.
Proč v Německu frčí Dacia ? Proč asi ?
CENA !!