Už vidím, jak si nějaká 80 letá dáma financuje z důchodu nový septik pár let poté, co se "připojila" na nově vybudovanou kanalizaci. Je jasné, že v mnoha zatopených obcích bude takových obyvatel stovky , možná tisíce. Přechodné septiky (výkop i vlastní jímku), by měl alespoň částečně financovat stát , kraj i obce, protože spousta obyvatel na to nemá peníze a zvolí nejrychlejší, nejlevnější a nejméně ekologické řešení, tzn. vykopou díru a postaví si suchý záchod a splaškové vody (z kuchyně i z koupelen) budou vypouštět "kam to půjde" . Už jsem to viděl celý týden právě v Karlovicích ...
Pěstitelům budeme kompenzovat špatné počasí, provozovatelům koupališť a prodejcům zmrzlin deštivé a chladné dny, výrobcům čehokoliv pokles poptávky, prodejcům topiva teplé zimy, stánkařům u splavných řek nedostatek vody a milion dalších podobných případů. To by bylo, abychom se neměli stále stejně dobře, bez ohledu na aktuální podmínky. Teď už jen kdo to bude platit 🙂
A já bych se prosím přidal se svou půjčovnou lodí. Vždyť kolikrát je vody v řekách málo a jsou tedy nesjízdné a občas je zase povodeň a žádná pojišťovna mi to taky nechce pojistit ...
Děláte ze sebe hlupáka. Zkuste se ještě jednou zamyslet, než něco plácnete. Zejména vliv na bezpečnost a plynulost provozu. Stejně tak rozdíl ve společenské nebezpečnosti jednání obou řidičů. Agresivních jedinců se zastávají zase jen agresivní jedinci.
Bylo by zdvořilejší (táhne mi na 60 🙂) napsat mi třeba, že se mýlím, než něco o hlupákovi. Agresívních jedinců se nezastávám a jasně jsem ve svém diskuzním příspěvku napsal, že uvedený řidič je adept na vyšetření psychologem...
No nic, příště se diskuzi vyhnu, hezký den...
A víte kolik kamer je po řekněme jen po Praze 1. Taky mohl zahodit zapnutý telefon a odjet třeba do Berlína. Jestli jste tehdy v tom okamžiku věděl, že prošel pod kamerou hlavního vchodu této budovy, proč jste nevolal PČR. Pokud to víte teď, tak teď to už víme všichni.
Operační důstojník jistě neměl k dispozici pouze ty tři dvou a tříčlenné hlídky, které poslal do hlavní budovy FF Karlovy Univerzity. Ale pokud je tam poslal, pak měli udělat svou práci na 100%, tzn. zkontrolovat celou budovu od sklepa až na půdu a pokud byly k dispozici záznamy, tak je prostě "vytěžit" . Takhle to prostě vypadá, že tam přišli "zabít pracovní dobu" aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Akorát, že koza celá fakt nezůstala ....
Mnoho lidí nezná průběžně měnící se pravidla silničního provozu a nevpuštění do pruhu v místě "zipu" je hodně časté. Nicméně hned následující vozidlo ho do pruhu nechalo vjet. Myslím, že nebyl důvod hned dávat výstražné zvukové znamení (určitě se v tomto případě nejednalo o nutné odvrácení hrozícího nebezpečí) . Agresora se tímto nezastávám, pokud takto někdo reaguje, tak je adept na vyšetření u psychologa ...
Když Řekové pracují "na svém" , tak makají jak o život Znám dvě řecké rodiny, jedna má restauraci a celá širší rodina tam dře do úmoru, druhá pronajímá turistům "party" lodě a to samé. No a pak přijedete do autoservisu s defekty na dvou kolech (vyjížďka do hor na ojetých letních pneumatikách) a čekáte celý den na opravu a pak stejně zjistíte, že jedno kolo zaměstnanec pneuservisu jen vyměnil za rezervu, protože se mu nechtělo ho zalepit ???? Ale řekl bych, že u nás je to podobné. Když jsem se svými pracovníky na montáži kamerových systémů, tak za jeden den uděláme více práce, než když je vyšlu samotné. To jim kupodivu stejná práce zabere dny dva i tři , absolutně netuším, jak to dělají :-)
Můžete uvést zdroj, prosím? Osobně bych to i očekával, jen by mě zajímaly podrobnosti a zda v tom nehrál roli i elektrolyticky rozklad vody na kyslík a vodík a následná exploze. Toto by mohlo nastat v případě prihrevu vody v bojleru stejnosměrným proudem přímo z FVE.
Já bych si tipl, že brojleři za to fakt nemohou 🙂
Jak dlouho trvá přehrát 1 minutu? Asi jednu minutu plus příprava. Kolik mají kamer? Víc? Tak to tam mohli koukat do večera. Když ta možnost byla, proč to obsluha nezačala dělat sama od sebe. Číslo na policii určitě zná. Podle některých měli Policisté běhat po celé Praze, podle některých věštců měli být ve čtvrtém patře a podle některých měli koukat na monitor. Jediné co funguje je kamerový systém s rozpoznáváním obličeje aneb totál(it)ní monitoring.
Ve firmě (bezp.agentura) používáme na různých pracovištích různé typy kamerových systémů a i ty nejstarší (ještě se záznamem na VHS kazety čili videorekordér i když "průmyslový" ) z roku okolo 1995 v pohodě zvládají zrychlené přehrávání i přehrávání "po kroku" . Běžný vrátný umí většinou kamerový systém zapnout/vypnout , vedoucí směny umí provést vyhodnocení, technik (mívá na starost více objektů i ve více měst) umí provést stažení na nosič dle potřeb PČR (nedávno jsme stahovali ve formátu aby si to PČR prohlédla na pc s operačním systémem VISTA neb novější neměli). Na jmenované fakultě na vrátnici třebas sedí nějaký důchodce ale bezpečnostní poradce jasně uvedl, že byla přítomna i pověřená osoba (sehnatelná nebo uvolnitelná třeba do 60 minut nejpozději) která by vyhodnocení resp.přehrání záznamu zpětně provedla ale hlídka PČR z budovy odešla . Pokud v budově byly až 3 hlídky (6-9 lidí) a neprovedli prohlídku celé budovy, všech pater a nepočkali na pověřenou osobu fakulty , pak zde vidím velký nedostatek práce PČR. Samozřejmě nepochybuji o tom, že ostrahu fakulty prováděla firma, která ve výběrovém řízení nabídla nejnižší cenu a podle toho to tam (a nejen tam) vypadá ...
A co když vám napálí auto bruslař bez povinného ručení?
Každý rozumný člověk má sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dalším osobám (pro celou rodinu jedna pojistka za cca 3000Kč dle výše požadovaného plnění a rizik) a je jedno zda bruslař, cyklista či koložbrnádř. V zimě jsem u parkoviště zapíchl lyže do hromady sněhu a šel se k autu přezout z lyžáků a pak jen smutně koukal jak se jedna moje lyže převrací a dělá rýhu přes půl cizího auta. Škoda 30.000,-Kč (promáčklina s prasklým lakem takže práce klempíře + lakování blatníku a dveří řidiče a majitel auta požadoval úhradu nájmu rezervního auta) , moje spoluúčast 1.000Kč. Uff, byl jsem za tu pojistku rád (ne nejsem pojišťovák !)...
Nedivím se za ten názor. U nás v Přerově byla většina cyklostezek včleněna do stávajících chodníků, takže pro pěší ten chodník třeba o 50% zúžila aby zbylo na dva pruhy pro cyklisty/koloběžkáře/elektocokoliv . Když jde po chodníku mamina s kočárkem a druhé dítě vede za ruku nebo se dítě drží kořárku, tak už z chodníku zasahují do "cyklopruhu". Když přechází silnici po přechodu po chodce a chce vstoupit na chodník, takže musí stát na silnici a počkat až přejedou po "cyklostezce" její uživatelé a teprve pak může z přechodu přejít dva cyklopruhy a vejít na chodník. Jako řidič zas nadávám, že elekto i koloběžkáři neukazují změnu směru jízdy (směrovky má málokdo), takže se jen domýšlím, zde pojedou rovně nebo budou odbočovat nebo kličkovat mezi silnicí, chodníkem, cyklostezkou, zleva, zprava. Ty menší koložbrndáře zase nevidím přes souvislé 1,5- 2m vysoké keře lemující cyklostezku a protože běžně jedou 25km/h i více, tak každou chvíli vznikne riziková situace. Hodně dospělých zase nemá žádný řidičák na nic, takže neznají "Vyhlášku" , netuší jak se vjíždí na kruháč či jak se z něj vyjíždí (stejně by byl risk držet řidítka jednou rukou a druhou rukou ukázat směr jízdy) , neznají přednost zprava, značku STOP dej přednost v jízdě, atd. A ANO, NA KOLOBĚŽCE TAKY JEZDÍM (taky bez helmy, ale respektuji řidiče i chodce i ostatní a dělám vše abych jim nepřekážel a nevznikaly rizikové situace). Podle mně pro koloběžky i elektro chybí jasní pravidla ...
Tak už víme, že to bylo 20ran "tlačnou dýkou" což je násobně nebezpečnější zbraň než boxer. A namísto aby ve všech médiích byla velká fotografie pachatele, tak mu hlavu hezky "rozmažou" . Takže až ho za pár let (nebo za pár měsíců bude-li třeba osvobozen za případnou nepříčetnost ?) pustí, tak si to může zopáknout (recidivista, feťák, alkáč) . A my ani nevíme jak vypadá, tak až do nás/vás bude bodat, tak v klidu počkáme na zásahovku ?
19
Sledujících
4
Sleduje
19
Sledujících
4
Sleduje
Moc hezké, tak stat investoval 1,7 miliardy do staveb, které jak je uvedeno moc nepomohly či dokonce nevydržely ? To tedy znamená, že bud nebyly optimálně navrženy a nebo dokonce zfušovány při stavbě?Mám tomu rozumět tak, ty penize nebyly investovány dobře? Nebo dokonce, že byly odkloněny🤔To pak chápu, že se starostové bouří❗️
5 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jako vodák a cyklista jsem se občas pohyboval po a podél Moravy či Opavy (nové cyklostezky často vedou po protipovodňových hrázích) a říkal jsem si, že ty sypané hráze nemají proti vězší vodě šanci. Teď jako dobrovolník jezdím do postižených oblastí (Karlovice na Opavě a Ruda na Moravě) a vidím, že v zatáčkách či meandrech ty sypané protipovodnové hráze fakt nevydržely a voda je prostě protrhla. A v těchto případech by škody (včetně škod na soukromém majetku) měly jít za povodím (Povodí Moravy a Povodí Odry) čli za státem, protože ani postižení občané a asi ani obce či města nejspíš stavební řízení neměli jak ovlivnit. No a jako podnikatel jsem se od r.1993 účastníl desítek možná už stovek výběrových řízení a u všek zakázek pro státní firmy (Povodí, ČD, ŘSD, apod.) bylo rozhodující kritérium "nejnižší cena" ...
2 odpovědi