Tak je třeba říci že na začátku je to dost nefér protože jsem v řetězci pracoval a ta oranžová cena u trvalého zlevnění se umisťuje spolu a dává se oranžová a pod to bílá a trik je vlastně pouze v tom že zákazník neví že cena zůstane stejná a oranžová cena zůstává dokud funguje oranžová cenovka a pak se pouze sundá a to že jsou umístěny obě cenovky najednou má zjednodušit práci zaměstnanců. Samozřejmě si česká obchodní inspekce může a vyžádala data a ta neobjevila pochybení ale to již nikdo nenapíše.
Budete se divit ale ve směs souhlasím s tím co je v článku uvedené ale je třeba uvést na pravou míru tu zmíněnou informaci o slevě která není slevou a ta je celkem jednoduchá.Ve chvíli kdy se zboží zlevňuje a tato sleva je trvalá se umísťují dvě cenovky a protože chce prodejce upozornit na slevu tak jedna je oranžová a ve spod je bílá a ve chvíli kdy přestane barva oranžová na zákazníky působit tak se jenom oranžová cena sundá.Takže ano je zde trik ale jenom v barvě cenovky a v tom že cena zůstane trvale nízká.Takže si prosím ověřte informace než něco napíšete protože už selský rozum nápověda že by usvědčující materiál nezůstal na svém místě.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Romane děkuji a obrovská gratulace.🫶