Netvrdím, že vysoká rychlost zabíjí. Mnohdy i brzdiči provozu jsou vyvolávačem agrese řidičů za nimi, ve tvořících se vláčcích. Selským rozumem být někde mezi. Mladý kluk (z 90% řidič neuměl, jen mačkač plynu s automatickou převodovkou a mnoha asistenty) s nosánkem nahoru (mně se přece nemůže nic stát), egem až do nebes s chutí si něco kompenzovat, v Golfu GTI MK6, který je přemotorizované auto tuctového designu, který mi je osobně odporný (podvozkově průměrný koncern, jako snad každý jejich model v rámci své třídy a tím při agresivnější jízdě nevhodné) je vždycky záruka potenciálních problémů. Vždy, když vidím ve zpětném zrcátku nějakého podobného závodníka - troubu se lepit někomu na zadek auta, i při vyšší dopravní špičce, tak zbystřím a dávám si pozor.
Pobavila ta část o vozech a nemovitostech. Jako když někdo bude mít auto za odhadovanou tržní cenu 300 tisíc a k tomu luxusní vilu někde v centru Prahy a pak si někdo koupí dva rozpadlé vraky za 40 tisíc dohromady (nebo si je opraví svou šikovností či je to jeho koníček) a bude mít dvě stavební ruiny po své mamince či tchýni na malé vesničce, tak bude mít menší práva na získání dávky než ten druhý případ? Co když někdo bude vlastnit horské kolo za 150 tisíc či motorku (nic neobvyklého dneska), ten je vlastně taky chudák, protože jen "kolo" či "motorka" a ne vznesený automobil, jako symbol nějakého bohatství. Ať je to fóbie nebo starší Lexus. Auto jako auto 😄. Já tu jednoduchou logiku fakt nechápu. Věci jsou přece jen černé nebo bílé. To stejné je se vzděláním, které se hrozně v poslední době šíleně zobecňuje (jen vyučený (jsi nevzdělanec), s maturitou či VŠ bez upřesnění čehokoliv) a dalšími věcmi. Tahle doba je vážně postavená na hlavu. Bohužel.
My jsme fakt národ ubožáků. Pořád si obhajovat svou neschopnost jinde. Spousta to má tak i v osobním životě. Když chybí to štěstíčko a nepadají zrovna branky (díky mizerné produktivitě hráčů), tak to bude zase něco jiného. Pořád na něco nadávat a co kdyby. Prostě ho šlápl a přejel mu kotník, je to jen nešikovnosti , bohužel pro Slavii. Rozhodčí to mohl posoudit jinak, ale vyhodnotil to jako hrubší a nebezpečný faul. Zkoumal to dlouho na videu. Od toho tam je, aby nesl zodpovědnost a obhájil si to, což si obhájí. Místo toho, aby se někdo zamyslel na zbytečnou nedisciplinovaností a červenými v obou zápasech, házením kelímků s pivem na hráče (to je na pěst a ostuda jako hrom, když ne rasismus), tak se bude shazovat soupeř a vymýšlet teorie. Potom nás nemá nikdo brát vážně a s respektem. Proč by to měl vyhrát zrovna soupeř z Itálie? Ano, je to jedna z top kvalitních lig. Ale stejně Uefa nadržuje anglickým celkům, když jsme u toho, kde teče násobně více peněz od Arabů a oligarchů. Potom by ty kecy dávaly smysl. Nad tím se Pepíček nezamyslí. Pořád kdyby, kdyby, kdyby. Popravdě jsem přesně tohle brečení čekal a ono se dostavilo. A opravdu nejsem fanda Sparty, ale rád si pustím světový fotbal a vidím to nezaujatě. :)
Když už se tam dala bílá Jetta, která ve filmu byla spíše pro smích, v souboji s S2000, a objevila se jen krátce na pouštních válkách, tak proč autor nezmínil i Hondy Civic MK5 ve verzi kupé, které byly v prvním díle mnohem tématičtější než Jessyho WV? Scény při loupežích, scény z garáže, kde chyběly autům motory apod. Po Supře, Challengeru a Eclipse jasně nejdominantnější kára. Když už někdo píše podobné články za účelem kliknutí a reklam, měl by si dát trošku více práce.
Takový pocit osobně nemám. Jezdil (jezdím) jsem po Praze jedničkovou Fabií 1.4 a jedničkovým Focusem a bez problému. Focus je i přes jeho současnou nízkou cenu na trhu dokonce velice zábavný vůz na rozdíl od mnohých novějších vozů. Ono to bude spíše tím, že někdo neumí reálně jezdit (nemá to v ruce) a potom se mu tyto věci stávají a nedokáže v mozečku pochopit, že to nebude bezdůvodné jednání (pomalé a zpožděné reakce na semaforech, nezipování, bezdůvodně pomalá jízda, neuměni se napojit z napojovacího pruhu atd...) některých. Už jen vylepování čehokoliv (začátečníka, svého dítěte či nakous. jablka) na zadní dveře značí retardaci. Žádné auto včetně třeba Felicie není tak slabé, aby se nemohlo svižněji rozjet. Jsou to jen laciné kecy. Jestli je někdo zvyklý z přeplňovaného dieselu v SUV a sedne do slabšího atmosférického benzínového motoru a nevytočí motor nad 3 tisíce otáček kvůli výše posazenému max. výkonu, tak je jasné, kde je problém a to nebude problém v ostatních řidičích v čemkoliv. Takových expertů jsem zažil, co si mysleli, že když u svého miláčka vytočím motor nad 7.5 tisíc otáček, tak klekne (po předchozím zahřátí pochopitelně). A ono se to i po 10 letech vlastnictví nikdy nestalo. Čím to asi bude? Jediné, co jsem prokazatelně za roky ježdění zpozoroval je to, že když si vezmu naleštěné a netuctové víkendovky, tak se mi naopak začínají na zadek lepit někteří exoti v koncernových plechovkách, co mají pocit, že s nima musím začít závodit a poměřovat si pindíka. To je ten hadr na býka. A to nejedu určitě pod limitem a nijak se nepředvádím. Jen se chci projet
Božínku. To je zase tragédie. Jak jde o nejdokonalikatější Anglány, tak se to bude brát pomalu jako domácí tým a budou vycházet články o sto šest. Ještě před 5 roky by si na tenhle tým nikdo ani nevzpomněl, nechyběl mu a nebral ho jako konkurenceschopný v Evropě. Možná tak na domácí ligu. Já jako fanoušek Seria A jsem naopak zklamaný, že AC Milán neskončil na druhém místě a nepostoupil. Už v prvním zápase měl porazit straky a byl by pokoj o dohadech, byl lepší. O tom se psát pochopitelně nebude 😄. Přitom AC je rozhodně tradičnější klub v Evropě než třeba Newcastle. Tyhle uměle dotované kluby (šejky) alá PSG či Newcastle fakt nemám rád.
Prestiž? 😄 Bože, už mi to zavání bizárem a lezením do zadku našim sousedům. Vždyť to jsou tuctovky a potkám jich denně stovky. Audina je koncern pro masy, bramborák už dávno není nic, co by bylo ryze sportovní. O medvědech netřeba hovořit, mimo těch nejvyšších řad opět nic výjimečného. Kvalita srovnatelná s běžnou produkcí. To už jiné, nejmenované automobilky z Japonska či Ameriky jsou z tohoto pohledu vzácnější a mnohdy i na srovnatelné kvalitě (hlavně ty z Japonska). Co dodávají třeba na americký trh s dobrými motorizacemi. Nevím, proč pořád trvá nějaký přežitek 20+ let zpátky, kdy to tak opravdu bylo a mohl si to dovolit jen někdo. Dneska si pod slovem prestiž představím fakt něco jiného než tohle pro mladé kluky, kteří to kupují za pár korun někde z Áček. Původně po doktoru z hor, který s tím jezdil jen za hezkého počasí do kostela.
Nevím, o co jde. Tým Albánie není zase tak špatný, jak se z něj dělá. To jsem tu už psal před začátkem kvalifikace. Stačí se podívat na některé hráče, v jakým týmech hrají. Jako fandovi italské Serie A (jedna z top 4 lig na světě) je mi hodně hráčů známo. I podle TM má jejich kádr hodnotu poměrně vyrovnanou tomu našemu. Nebýt Součka, tak je to stejné. Nežijme z minulosti, už dávno nejsme žádná velmoc. Ale průměr Evropy. 🙂
Nevím, o co jde. Tým Albánie není zase tak špatný, jak se z něj dělá. To jsem tu už psal před začátkem kvalifikace. Stačí se podívat na některé hráče, v jakým týmech hrají. Jako fandovi italské Serie A (jedna z top 4 lig na světě) je mi hodně hráčů známo. I podle TM má jejich kádr hodnotu poměrně vyrovnanou tomu našemu. Nežijme z minulosti, už dávno nejsme žádná velmoc. 🙂
Tu Vectru C měl jeden náš souded ve verzi GTS s 2.0 turbo benzínovým motorem od novoty (na firmu) a neustále na to nadával, jaký to byl šunt. A to nebylo tenkrát levné auto. Jako jelo to hezky, ale když to nestálo a nebylo v servise. Rozhodně Vectra C není přehlíženým autem. Na silnicích jich lze potkat více. To mnohem přehlížejících autem byla generačně podobná Honda Accord generace 7, která byla neprávem opomíjené auto. Hlavně sedan byl a je stále krásné auto s poměrně složitým podvozkem (byť předokolka) v sedanu, manuálu s motorem 2.4 i-VTEC, který je skvělý a kterých je jako šafránu.Případně Honda Legend KB1. Pochopitelně to byl třeba i SAAB 9-3, který je taky spíše pro pamětníky a není to vůbec špatné auto. S Kizashi souhlasím, ale evropští patrioti prostě požadují velký baťoh, diesel k tomu, který bude jezdit za 5 litrů nafty. To, že to dají do servisu, to už jaksi nevidí.
Něco k zamyšlení. Tohle se děje stejně poslední roky v Premier League, ale neslyším nic od nikoho (moderátoři, tisk, články, různé diskuze), že by proti tomu bojoval. Bere se to jako samozřejmost. Toleruje se to a dokonce vychvaluje, že se vyhazují a likvidují hráči za miliardy. "Angličané" přece všechno dělají nejlépe a všichni by se měli jimi inspirovat. Jenže když tam chodí velcí talenti a hotoví fotbalisté za velké částky a v nejlepších letech, kteří se právě vypracovali jinde (často Španělsko, Itálie, Německo, Portugalsko), včetně zahraničních trenérů, tak mi to jde hodně proti srsti. K tomu ty jejich ega a lidí jako je třeba Lineker, Gerrard, Angličané U21 a jejich chování, poklekávání, fanoušci a výtržnosti viz. třeba West Ham teď nedávno v Praze nebo hození kelímku s krvavým šrámem Biraghiho. Kdo je potrestal? Jak se to řeší? Jiné věci, v jiných zemích, se řeší o sto šest. Kdo jiný by si to dovolil a vyvázl bez potrestání? A když se dále nad tím zamýšlím, tak kdo vlastní tzv. současný, nejlepší tým světa z Anglie - Manchester City? Odkud tam tečou peníze. Co je to za lidi? A když ten samý (dobře podobný) muslim koupí do své rodné země, tak by to mělo být k odsouzení? Proč jako? 😃 Je to sakra pokrytecké jednání. Jako dlouholetý fanoušek italské Seria A mi je fakt jedno, jestli bude posilňovat Anglie nebo Arábie. Možná raději i tu Arábii, protože neposilňuje přímá konkurence do evropských pohárů v LM, EL, KL. Pokud tam chce hráč dobrovolně přestoupit, tak by neměl být držen, ponižován, pokud není vázán smlouvou. Je to každého svobodné rozhodnu
Prééééééééémiovýýýýýýýýýýýý deustche kááár in da house.... Dál nečtu. Zase slovíčkaření pana Žáčka. To budou furt novináři někomu cpát? Co dneska není prémiové? I Korejec umí vyrobit prémiový Genesis a neustále omílání tohodle slovíčka ve smyslu luxusu nevidím. Tohle už dávno u baworáku neplatí. Jen obyčejná auta s možností si vybrat objemnějí motor. Kupují si to lidi bez vkusu, co si myslí, že není nad lepší auta. Ztráta hodnoty hovoří za vše. Jestli se tomuto říká prémiový, tak proč se to nepíše třeba o japoncích, amerických výrobcích, kteří v Americe nabízejí také tyto motorizace? Do Evropy si díky eko nesmyslům nedostanou. Nevšimnul jsem si.
Zase další, co chce do té giga Anglie alá Premier League a pohrdne velkokluby odjinud? Už je to úsměvné, že někdo leze neustále šejkům do zadku kvůli penězům a pak se primadony odtud chovají tak, jak se chovají viz. Rangers, Anglie U21 apod. Upřímně nemá ani na špici League 1, kam by herně pasoval nejlépe. Soušek nebo Coufal hráli dobře alespon delší úsek a pak odešli. Od Slavie chytrý tah ho prodat za větší peníze, protože nějak tuší, že na tom mohou jenom vydělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Letos zcela zaslouženě. Bez konkurence v lize. Jen veliká škoda pro Internazionale smolného vypadnutí z LM. Věřím, že nebýt zaváhání z druhého zápasu s AM (penalty a laxní výkon), tak by Dortmund porazil a mohl si to rozdat s PSG o loňské finále LM. Ale to je kdyby. Gratulace do Itálie.